Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest skindeep
Skrevet

Noen andre som har sett denne filmen?

Jeg såg den i går, men ikke hele. Synest den ble litt for scary! :hår:

Men så er jeg litt pysete på sånn BØ!! skremme filmer også da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den. Ihvertfall 50% av den. Igjennom et knappehull i kåpen min på kino :ler:

Gjest skindeep
Skrevet

He he, fint at det ikke er bare meg.. :wink:

Skrevet

Har sett den ja... Og den var GRUSOM!

Var konstant dødsredd og satt og holdt søstra mi i handa gjennom heile filmen.

Etterpå måtte ho overnatte med meg. Hehe! (Ho var meir redd enn meg altså!)

:hår: :hakeslepp: Fæl fæl fæl film!

Skrevet

Det var skikkelig skrekkfilm ja! :o

Skrevet

.... etter filmen ringte forresten en kompis med skjult nr og sa kun: "Ahhhhhh-aaaahhhhhh- ahhhhhhh- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh"

*HYYYYLE OG KASTE IFRÅ SEG TELEFONEN*

Skrevet

Så filmen på kino - uten å vite hva jeg gikk til, vi hadde ikke lest noen om den, bare at det var en triller... triller my ass...

Jeg var så redd at jeg ikke fikk med meg mer enn ca 10% av filmen, og jeg angrer fortsatt på at jeg ikke reiste meg opp og gikk... hadde skikkelig mareritt i flere uker etterpå - og sambo fikk ikke sove for seg selv i lange tider, men holde rundt meg hele natta.

Grusom film, ja... den og Blair Witch Project er to filmer jeg angrer på at jeg så...

Skrevet

Endelig en skrekkfilm med litt ordentlig skrekk i.

Skrevet

Jeg synes den er strålende. Kinoopplevelsen ble derimot litt ødelagt av nervevrakene ved siden av meg. ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg syntes den var så som så, og ikke så veldig skummel, heller. *jern-greeney* :P

Skrevet
Jeg syntes den var så som så' date= og ikke så veldig skummel, heller. *jern-greeney* :P

Da stiller du i samme klasse som meg.

Jeg kjedet mag faktisk litt av og til.

Desverre var hele filmen en skuffelse. Jeg hadde håpet at den skulle være enda nifsere.

Den var ikke realistisk i det hele tatt og det skal en god grøsser være.

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv. Jeg elsker skrekk filmer, og grudde meg til å se den - men ble litt skuffet. Dårlige effekter, og ikke så veldig skummel. Lite troverdig. The Ring var mye bedre, for å si det sånn. Mye bedre filmet. Spørs om den japanske er bedre, men gidder ikke se den nå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig. Liker bedre grøsserfilmer som er litt mer realistiske, men fikk meg et par støkk gjennom "The Grudge" ihvertfall. Liker ikke grøsserfilmer med unger! Synes de er skumle nok i real-life, om så ikke i en grøsserfilm! :o

Skrevet

Enig. Filmer med logiske brister og dårlig skuespill blir aldri helt skremmende.

Skrevet

det er en skikkelig god grøsser! jeg liker den godt!

Gjest seroxata
Skrevet

går utfra det er den amerikanske versjonen det er snakk om? anbefaler alle til å heller se den japanske! That's the good shit... sarah michelle gellar skremmer iallefall bare meg bort fra å se filmen :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Hun er faktisk ikke så ille, bortsett fra når hun skal leke helt og tenne på huset, dette var jo faren til Izumi som gjorde, og han klarte det ikke engang! Forbaska!

Gjest Cerise
Skrevet

hmm... en smule usikker på om jeg tør se denne filmen her jeg!liker skrekkfilmer,men orker ikke eviglange mareritt etterpå.. :o

Skrevet

Vi leide den på DVD for et par uker siden, og vi holdt på å kjede oss i hjel. Vi såg ikke halve filmen engang. Forferdelig kjedelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...