AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Noen her som bruker telebank? Koster det noe? Og hvordan betaler man regninger taster man eller sier man tall??? Anonymkode: 2dbe7...080
Neket Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Åh, nå fikk jeg flashback! Hadde telebank før nettbanken kom, måtte taste kontonummere og KID og beløp og stjerner og firkant.... Ser brevgiro ikke er helt død enda heller, hender jeg kjører post. 2
Million Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 Telebank? Det har jeg ikke brukt siden 90-tallet. Man tastet hvert siffer på telefontastaturet ja, så var det noe med stjerne og firkantast osv. Om det koster noe i dag, aner jeg ikke. Det kan umulig være mange som bruker det lenger. Hvorfor laster du ikke ned appen til banken din på mobilen istedet og bruker nettbanken?
solmåneogstjerner Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 Finnes det fortsatt? Nettbank er vel enklere uansett?
cleangal Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 6 timer siden, Neket skrev: Åh, nå fikk jeg flashback! Hadde telebank før nettbanken kom, måtte taste kontonummere og KID og beløp og stjerner og firkant.... Ser brevgiro ikke er helt død enda heller, hender jeg kjører post. Det finnes til og med de som betaler regninger med kontanter fremdeles... (har jobbet i Post i butikk).
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 Kan man velge dato? Anonymkode: 2dbe7...080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå