AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 ..ja, den som alle hadde. Jeg har en slik. Fikk den i gave med en gang de ble pop, liker den egentlig godt til blomster, men orker likevel ikke synet av den. Tenkte å gi dem til Fretex, men synes det litt synd siden jeg faktisk liker formen og kan gjøre bruk av den. Noen gode forslag til fornying? Spraymale? Jeg er ikke en dill fall person, så ikke noe sånt. 😊 Anonymkode: 90f7a...1ca
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Kan du ikke prøve å selge den? De vasene er jo tross alt ganske dyre. Så kan du heller kjøpe deg en annen vase som du liker Anonymkode: 9105a...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Er de fremdeles salgbar? Alle varianter? Anonymkode: 90f7a...1ca
Joppeline Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Så du kan ikke ha den lenger fordi den ble for vanlig, selv om du faktisk liker den..? 12
Rumle Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Behold den som den er, snart har alle kvittet seg med sine og før du vet ordet av det er de trendy igjen 8
Hedy Lamarr Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 Du liker den = bruk den. Drit i hva "folk" sier, ta selvstendige valg. 4
Zienna Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Jeg har en stor, sort og hvitstripet, som jeg fikk i gave. Akkurat som deg liker jeg ikke at "alle andre" har den samme vasen. Men.. Nå har alle vennene mine kvittet seg med sine, og jeg er alene om vasen I høst hentet jeg kvister fra hagen, og satte oppe. Gyldne blader og sorte bær på. Plasserte den på en sortmalt, gammeldags kommode i gangen. ALLE gjester kommenterer hvor vakkert det er Bruk den! 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 3 minutter siden, Zienna skrev: Jeg har en stor, sort og hvitstripet, som jeg fikk i gave. Akkurat som deg liker jeg ikke at "alle andre" har den samme vasen. Men.. Nå har alle vennene mine kvittet seg med sine, og jeg er alene om vasen I høst hentet jeg kvister fra hagen, og satte oppe. Gyldne blader og sorte bær på. Plasserte den på en sortmalt, gammeldags kommode i gangen. ALLE gjester kommenterer hvor vakkert det er Bruk den! Høflighet kalles det, de ser jo hvor mye du har lagt i den vasen 😊 Anonymkode: f6b09...859 3
Kladd Skrevet 10. januar 2019 #9 Skrevet 10. januar 2019 Jeg synes de vasene er kjempefine, alltid syntes det, og bryr meg ikke snurten om at "alle" har den. Har bolle og fat og. Men om du ikke vil ha den så får du sikkert solgt den - ikke vits med ting i skapet som bare tar plass. Også kan du kjøpe en ny vase på Fretex for pengene. 4
Ullvott Skrevet 13. januar 2019 #10 Skrevet 13. januar 2019 Du får et par hundrelapper for den middelsstore Omaggio-vasen om du legger den ut på Finn. Det er godt mulig at den kan spraymales, men jeg ville heller gått for en annen vase enn å ta sjansen på å ødelegge noe som i utgangspunktet er salgbart. Det er en ærlig sak å gå lei av ting, men vær ærlig med deg selv dersom du egentlig liker den. Hvis du bare misliker den fordi en haug med trendnisser elsker å hate den, så bør du etter min mening heller grave i din egen selvtillit og bli sikrere på din egen smak. Jeg har to eksemplarer av denne vasen, i to forskjellige farger, kjøpt da populariteten var på topp. De står ikke framme hele tiden lenger, men de er utrolig fine til tulipaner! Så fra nå og til påske vil nok minst en av dem være jevnlig tilstede på stuebordet mitt 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #11 Skrevet 14. januar 2019 jeg ville ikke hatt betenkning med å spraymale den. Den er jo masseprodusert og sånn sett ingen verdi i, du kan kanskje få et par hundrelapper for den på finn men ikke mer. hva med noe sånn - https://no.pinterest.com/pin/82401868151577906/?lp=true nå kommer jo du da å bruke et par hundre kroner på det, så det er noe å tenke på. Mulig det er enklere å bare kjøpe en ny vase. jeg ville definitivt ikke hatt Omagio vase i mitt hus, så den skjønner jeg. 🙃 Anonymkode: 47a77...fed
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #12 Skrevet 14. januar 2019 Jeg har en stor en med gullstriper, og den er bare i bruk i jula 😊 Tror jeg hadde blitt lei av å ha den stående framme hele tida. Anonymkode: 81fbf...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #13 Skrevet 14. januar 2019 Sett den på boden i ti-femten år. Anonymkode: a30c5...95f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #14 Skrevet 14. januar 2019 Har den lille som er ganske rund og med grå striper, er veldig glad i den. Bryr meg fint lite at den har vært poppis eller at halve Norge har den. Anonymkode: cd56c...515 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå