Tone238 Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jeg er beskyldt for å være en annen person enn den jeg er her inne. Det blir påstått at jeg er den samme som en med et annet nick her. Det er derfor jeg lurer? Jeg vet det var en bruker her som sa bare en konto var mulig.
Lillemorbare Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Det er mulig å ha flere kontoer her, nettopp derfor står det i reglene at det kun er tillat å ha en.
terteskjell Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Akkurat nå, Tone238 skrev: Jeg er beskyldt for å være en annen person enn den jeg er her inne. Det blir påstått at jeg er den samme som en med et annet nick her. Det er derfor jeg lurer? Jeg vet det var en bruker her som sa bare en konto var mulig. Man kan så klart lage flere kontoer men er man utestengt så kan man ikke åpne ny konto. Når admin oppdager dette så får du nye advarsler. 1
Tone238 Skrevet 9. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2019 9 minutter siden, Lillemorbare skrev: Det er mulig å ha flere kontoer her, nettopp derfor står det i reglene at det kun er tillat å ha en. Er det lov å ha bare en? Det beviser vel at jeg ikke er KariMaritas da som moderatorene tydeligvis mener. Da har de vel stengt meg eller gitt meg advarsler eller noe. Men nå blir jeg sikkert slettet pga at jeg skrev dette, så dere skal tro jeg er henne tenker jeg.
Lillemorbare Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 5 minutter siden, Tone238 skrev: Er det lov å ha bare en? Det beviser vel at jeg ikke er KariMaritas da som moderatorene tydeligvis mener. Da har de vel stengt meg eller gitt meg advarsler eller noe. Men nå blir jeg sikkert slettet pga at jeg skrev dette, så dere skal tro jeg er henne tenker jeg. Det beviser ingenting faktisk. Selv om det bare er lov å ha en, vil det ikke si at det ikke er mulig å ha fler. Det er flere som har forskjellige brukere og det blir oppdaget etterhvert. Men kan du ikke gi deg med det her nå? Du lager oppstyr rundt noe som ikke er så voldsomt farlig. Ja vel, så tror flere du er KM. Ja vel, trådene om KM blir stengt eller slettet. Samme det vel, det er så mange andre ting å diskutere her inne. Respekter moderatorene, og ha en glimrende KG tid. 4
Tone238 Skrevet 9. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2019 (endret) 33 minutter siden, Lillemorbare skrev: Det beviser ingenting faktisk. Selv om det bare er lov å ha en, vil det ikke si at det ikke er mulig å ha fler. Det er flere som har forskjellige brukere og det blir oppdaget etterhvert. Men kan du ikke gi deg med det her nå? Du lager oppstyr rundt noe som ikke er så voldsomt farlig. Ja vel, så tror flere du er KM. Ja vel, trådene om KM blir stengt eller slettet. Samme det vel, det er så mange andre ting å diskutere her inne. Respekter moderatorene, og ha en glimrende KG tid. Jo det er bevis. For tråden jeg startet om KariMaritas ble slettet fordi de mente jeg var henne! Og de mener jeg også er en annen bruker her inne som er KariMaritas. Men jeg er her. Men som sagt, nå blir jeg vel kanskje slettes fordi dere skal tro dem. Endret 9. januar 2019 av Tone238
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 Det er lov å ha flere brukere, men bare lov å bruke en og samme i en enkelt tråd. Det som ikke er lov er å diskutere med seg selv som to (eller flere) brukere. Bruk av AB funksjonen regnes som en bruker ulik ens faktiske bruker. Derfor forekommer det at brukere som har postet med nick og ved et senere innlegg kommer borti AB knapp ved senere posting, velger å tilkjennegi at innlegget var feilpostet som AB. 4
Edie Skrevet 9. januar 2019 #9 Skrevet 9. januar 2019 Det er riktig som @Dr. A. Kula forklarer. Det er tillatt å ha flere brukernavn, så lenge man ikke bruker de til å støtte seg selv eller fremstå som det er flere brukere som mener det samme. Sitat * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. Vi diskuterer fortsatt ikke brukersaker i åpent forum, så hvis du vil ha svar på dine spørsmål om din bruker oppfordres du til å kontakte meg på PM. Tråden stenges. Edie, adm. 4
Anbefalte innlegg