Gå til innhold

Karate klær til barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper man det? Noen her som kan anbefale noe?

Anonymkode: 12139...068

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bestilles gjennom klubben der jeg trener, i hvert fall. Lett å få tak i brukt.

Anonymkode: 8e122...582

Gjest COSL Innovator
Skrevet

Barna mine kjøpte det gjennom klubben de trente på. Ellers vet nok trenerne hvor du kan kjøpe det.

Skrevet

Kjøpte gjennom klubben hvor barnet trener.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, vi for se om vi for noe mer informasjon i løpet av neste uke da.

Usedvanlig lite informasjon synes jeg når det kommer til karate i forhold til andre aktiviteter hun har gått på... Er det vanlig at det ofte er veldig kaotisk og uorganisert når det kommer til karate? Eller er vi bare uheldig med klubben?

Anonymkode: 12139...068

Skrevet

Har kun erfaring med karate for de aller minste, men så lenge vi visste lokale, tidspunkt, hvor mye og når vi skulle betale og hvordan de skulle være kledd (måtte ikke ha drakt) trengte vi ikke noe særlig mer. De kom fortløpende med info om hva som ville skje videre gjennom semesteret. 

De første par treningene hvor det var en haug unger som var med mest for å se om det var noe for dem virket det litt uoversiktlig, men etter hvert som en del av de falt fra ble det mye mer ro. 

Skrevet

Før kjøpte vi det gjennom en gsport i hele fylket som hadde kampsport utstyr som klubben anbefalte, nå kjøper vi det gjennom ett firma i byen som spesialiserer seg på treningstøy til klubber. Vi får 30% siden barna er medlem i denne klubben. Ellers vet jeg også at de selger drakter via fighter.no, da vi har kjøpt litt annet treningsutstyr der. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken klubb er dette? I hvilken by? 😛 Mitt første møte med vår karateklubb var skikkelig kaotisk. Ingen som sa hei, eller noe info, men etter hvert kommer man mer inn i det. Her er det en egen facegruppe der infoen kommer ut, tok en stund før jeg fant den. 

Her kjøpes klær igjennom klubben. Du kan og bestille på ebay (tar tid), eller andre nettbutikker, men jeg syns klubben var grei. Her har de ett lite lager, så man får drakten med en gang, og det var stas for ungen.

Anonymkode: a669f...d59

AnonymBruker
Skrevet

Man trenger forresten ikke drakt før første gradering (må ha den til graderingen).

Anonymkode: 8e122...582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...