AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Vi har ofte såpekatastrofer i gymbagene til barna. Enten blir tuten knekt slik at såpen lekker ut eller så glemmer barna å lukke den ordentlig. Vi har den i en pose, men det hender de glemmer det også eller at posen ikke blir lukket. Finnes det en eller annen form for idiotsikker såpeflaske eller annen liten flaske som vi kan ha såpe på? Anonymkode: 105ef...c02
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Såpestykke i reise-såpekopp Anonymkode: 2f5f6...059 1
Resignert Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Lano sin dusjsåpeflaske slipper ingenting ut før man klemmer på den. Den er jo laget for å henge opp-ned i dusjen, lokket er jo formet som en krok. 1
kanelsnurr Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Noe sånt? https://www.travelsize.no/products/squeezy-bottles2-pakk Bruker sånne selv i treningsbag og på reiser. Aldri hatt lekkasje. Det er liksom samme type dryppfri tupp som på en sånn Lano dusjsåpe (må klemme for at noe skal komme), men med et vippelokk over. Har hatt mine en evighet, så disse er ikke nøyaktig like, men patenten har neppe blitt dårligere.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Takk for tips. Lano har vi prøvd. Korken som skal henges opp blir fort knekt og det har lett for å bli klemt på gymbagen så det funker ikke optimalt. De reiseflaskene så ikke dumme ut, kanskje verdt et forsøk. takk for tips igjen. Anonymkode: 105ef...c02
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 Jeg har kjøpt sånne bittesmå reiseflasker som jeg fyller på. Da blir ikke katastrofen så stor. Anonymkode: 90cf3...4ae
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #7 Skrevet 11. januar 2019 Shampobar fra lush løser alle dine problemer 😉 kommer i en liten metallboks Anonymkode: fa854...7aa
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #8 Skrevet 11. januar 2019 De som er linket til over her fra travelsize ser veldig like ut de jeg kjøpte fra enklere liv. De var best i en test jeg leste, og føler de har vært de sikreste hittil. Anonymkode: 086a2...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå