Ella Grisella Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jeg trenger sko! Jeg har liksom ingen som passer til det jeg har på meg, og jeg har aldri vært noe god på å kjøpe sko :/ På jobb går jeg i svart jeans, svart litt penaktig bukse eller skjørt. Noen ganger med skjorte/bluse til, noen ganger topp og cardigan eller blazer. Jeg vil ikke ha høye hæler, ikke for casual og ikke for "damete". Noen som har noen tips? :)
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Gå i enn sko butikk å spør. Anonymkode: d6cba...8a5 1
Ella Grisella Skrevet 9. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gå i enn sko butikk å spør. Anonymkode: d6cba...8a5 Takk for et genialt tips! Håper fortsatt på litt inspirasjon fra damene her inne. Mange som er flinke til å kle seg! Elsker hva har du kjøpt i dag-tråden!
Gjest Tigress Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Ein fin Oxford-sko, mokkasiner eller ballerinasko er ein bra stad å starte. Kjøp skinn, i svart, brunt eller burgunder og legg litt pengar i dei. Unngå designermerke, gå for reine skomerke som Peter Kaiser, Marc Bohan, Clarks, Ecco, Tamaris osb.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 18 timer siden, Ella Grisella skrev: Jeg trenger sko! Jeg har liksom ingen som passer til det jeg har på meg, og jeg har aldri vært noe god på å kjøpe sko 😕 På jobb går jeg i svart jeans, svart litt penaktig bukse eller skjørt. Noen ganger med skjorte/bluse til, noen ganger topp og cardigan eller blazer. Jeg vil ikke ha høye hæler, ikke for casual og ikke for "damete". Noen som har noen tips? Kan du bytte når du kommer på jobb? Det er ofte godt å kunne ha støvletter/støvler til å gå til/fra jobb på vinteren og så bytte til innesko på jobb. En liten hæl gjør skoen mindre slitsom å gå med hele dagen enn sko som er helt flate. Hælhøyde på 3-5 cm kan kanskje passe? Skinn puster, så hvis du ikke er veganer så kan det være verd å tenke på sko av ekte skinn. Produsenter som bare lager sko lager ofte bedre sko enn designersko fra noen som lager alt mulig. Italienske sko er som regel smalere i lesten enn tyske og danske sko. Anonymkode: e71b0...c87
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 Tenker på noe så kjedelig og kjerring som dette: https://www.boozt.com/no/no/clarks/orabella-fame_16263191/16263194?path=67363&navId=67363&sNavId=67508&group=listing&position=1000000 Anonymkode: e71b0...c87
Sheltay Retrac Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 Jeg er ingen moteekspert, men jeg har et par skikkelig gode sko som alltid fungerer. Bruker de både til skjørt og bukse, og går med de lange dager på jobben. Elsker dem, og har to par helt like som jeg veksler på for å få luftet dem litt mellom hver gang. De er gode i sålen, ekte skinn og former seg godt etter foten. https://www.camper.com/en_NO/women/shoes/right/camper-right-21595-104 1
Ella Grisella Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2019 Tusen takk for svar alle! Jeg er bare så klar for å komme meg ut av min sneakers comfort zone! Liten hæl er absolutt aktuelt bare de ikke blir for høye.. Jeg kan skifte når jeg kommer på jobb ja:) Oxford sko likte jeg! Hva med disse?
Minlillelykke Skrevet 10. januar 2019 #10 Skrevet 10. januar 2019 3 timer siden, Ella Grisella skrev: Disse var jo fine! Kjempe fine! Har noe lignende selv. Fungerer til alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå