Gå til innhold

Beste sex opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som tittelen tilsier. Hva er din beste sex opplevelse? 

Min er da Eg og samboeren min knulla midt i et basseng små brisne på ferie med folk over alt som gjorde det hele mye mere spennende 😊

Endret av Mann29hordaland
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten, også i et basseng, men et privat på egen takterrasse da vi var på sydentur. Glemmer ikke den altså... 

Anonymkode: 46b47...5d1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden, men har nok ikke blitt overgått ennå. Trekant med eksen og en yngre venninne av henne, såvidt lovlig. Har nok aldri følt meg så mye MANN som den natta. Knullet begge, slikket begge, ble sugd av begge. Eksen var feminin, sexy, veldreid, kåt og multiorgastisk. Venninna var som sagt ung, litt lubben, men likevel veldig fast i fisken. Og søt, kåt og fantastisk trang og deilig.  

Tror nok at jeg aldri vil oppleve noe i nærheten av den natten igjen, dessverre.

Anonymkode: 207b9...12f

• Liker 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Ingen flere? 😊

Skrevet

Ei som var en del år eldre enn meg som hadde skinnfetish. Lang skinnfrakk og hull i skrævet på skinnbuksa, gikk unna den natta😀 fikk skinnfetish selv etter den gangen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sex med gift mann når begge var skikkelig sprengkåt! Det var så forbudt og ulovlig det gjorde bare sexopplevelsen enda bedre! Nå når han er blitt kastet ut av konen å er singel så har sexen mister magien dessverre.

Anonymkode: 246c2...476

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

sex med gift mann når begge var skikkelig sprengkåt! Det var så forbudt og ulovlig det gjorde bare sexopplevelsen enda bedre! Nå når han er blitt kastet ut av konen å er singel så har sexen mister magien dessverre.

Helt enig !  Bare tvert om.   Sex med gift kvinne, 22 år eldre.  Jeg er hennes unge hemmelige toyboy.  Herlig forbudt og spennende.  Hun er infertil, så jeg sender henne hjem til gubben fullsprutet av min sæd.  Mindblowing !

Anonymkode: 7c4f6...41f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En weekendtur tidlig i forholdet med eksen der vi kåtet hverandre opp hele dagen mens vi ruslet rundt i deilig sommervarme, drakk alkohol og røykte ting man ikke skal røyke. Når vi kom på hotellet på ettermiddagen og kastet oss over hverandre var det som å gå inn i en slags transe der alt bare stemte. Nyttesløst å beskrive, var bare helt annerledes enn noe annet jeg har opplevd.

Anonymkode: 02823...a54

• Liker 1
Skrevet

Det blir så mange å velge mellom, alle har hver sin opplevelse, det blir litt som å spørre Northug hvilke skirenn var best😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig !  Bare tvert om.   Sex med gift kvinne, 22 år eldre.  Jeg er hennes unge hemmelige toyboy.  Herlig forbudt og spennende.  Hun er infertil, så jeg sender henne hjem til gubben fullsprutet av min sæd.  Mindblowing !

Her fyller han meg opp med sperm i fitten selv om jeg kan bli gravid,begge to tenner på det. Satser på at p staven gjør jobben sin :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, museslikker69 skrev:

Det blir så mange å velge mellom, alle har hver sin opplevelse, det blir litt som å spørre Northug hvilke skirenn var best😂

Femmila i 2011-VM størst, 15 km i Val di Fiemme best. Står i boka.

Tror han får mer problemer med å svare på hvilken Tinderdate som var det beste knullet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dytter tråden litt jeg .

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hatt ennda. Bare kjedelig inn ut i misjonær.

AnonymBruker
Skrevet

Mange perfekte opplevelser med samboer. Det er rein magi 90% av gangene. 6 år sammen.

I skogen har vi ofte hatt oss og en gang bak bilen, men vi trenger ikke mer enn sengen fordi det er bare helt fantastisk uansett hvor vi gjør det. 

Kvinne 29

Anonymkode: ec2b8...57e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trekant med kompisen til mannen min og han. DP var noe jeg likte før med hjelp av dildo, men følelsen av to pikker som fylte meg helt opp kommer jeg aldri til å glemme. Blir nok flere ganger!

Og en gang vi hadde sex på terrassen i Syden. Ingen så oss, men nakne ute i varmen med solnedgang var ikke så ille.. 

Anonymkode: 840c2...afd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han på jobben. Stemningen gjorde alt, var en sånnen tension som tok kaka

Anonymkode: 7c1c9...b43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trekant med kompisen til mannen min og han. DP var noe jeg likte før med hjelp av dildo, men følelsen av to pikker som fylte meg helt opp kommer jeg aldri til å glemme. Blir nok flere ganger!

Og en gang vi hadde sex på terrassen i Syden. Ingen så oss, men nakne ute i varmen med solnedgang var ikke så ille.. 

Hvem fikk æren av og være hvor, og hvordan gikk dere frem? Kunne nemlig tenkt meg og la kona mi oppleve akkurat det samme.

Anonymkode: 14f4b...4ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem fikk æren av og være hvor, og hvordan gikk dere frem? Kunne nemlig tenkt meg og la kona mi oppleve akkurat det samme.

Anonymkode: 14f4b...4ff

Poenget må vel være at begge får prøve de forskjellige stedene

AnonymBruker
Skrevet

I jula i fjor tok han meg bakfra på kjøkkenet når vi rydda opp etter selskap. Det tok sikkert bare to minutter, men når han dro opp kjolen og bråtok meg over en stol så smelta jeg helt. Husker enda skjelvingene jeg hadde i beina når jeg kom! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I jula i fjor tok han meg bakfra på kjøkkenet når vi rydda opp etter selskap. Det tok sikkert bare to minutter, men når han dro opp kjolen og bråtok meg over en stol så smelta jeg helt. Husker enda skjelvingene jeg hadde i beina når jeg kom! 

Digg! Nesten akkurat samme med eksen her. Han ba gjestene pent om å flytte seg over i stua mens vi ryddet ut av spisestua, satt på musikk for dem. Lukket døra etter seg og...ja, som mannen din.

Jaja.. lenge siden nå 🙁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...