Gå til innhold

Hva kjennetegner brukerne på kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En ting er de menneskene som er her for å få tips av andre, med saklige debatter om ting. Men ser at det er utrolig mange som er ute etter å kun kverrulere, spre dritt lg direkte krangle med fremmede mennesker. Er det mennesker med for mye oppsamla gørr innvendig, som får det ut her framfor å oppsøke psykolog? Er det folk uten et liv? Folk med lav selvtillit som påepeker negative ting hos andre fordi de innerst inne hater seg selv? Jeg sier ikke alle. Men veldig mange her inne. 

Anonymkode: e8312...a82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er de menneskene som er her for å få tips av andre, med saklige debatter om ting. Men ser at det er utrolig mange som er ute etter å kun kverrulere, spre dritt lg direkte krangle med fremmede mennesker. Er det mennesker med for mye oppsamla gørr innvendig, som får det ut her framfor å oppsøke psykolog? Er det folk uten et liv? Folk med lav selvtillit som påepeker negative ting hos andre fordi de innerst inne hater seg selv? Jeg sier ikke alle. Men veldig mange her inne. 

Nettopp slike som deg, som starter en diskusjon som AB, alle som en starter lignende diskusjoner som AB har alltid noe de vil kritisere andre for på en eller annen måte! Derfor velger også å være en AB!

Anonymkode: 757b4...884

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Svært mye høyere andel syke og uføre enn resten av befolkningen

Anonymkode: dad06...561

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svært mye høyere andel syke og uføre enn resten av befolkningen

Det virker sannsynlig. Også lavere IQ enn den generelle befolkningen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg troller fordi det er underholdende hvor høyt i taket enkelte fruer her inne flyr, jeg ler så jeg dauer! 

Jeg har allikevel et godt liv, god familie og mange venner. Givende hobbyer og en jobb som utfordrer meg. 

Det er rett og slett underholdning 😁

Anonymkode: 53e7f...861

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du overvurderer den generelle befolkningen ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange brukere her har masse humor :laugh:

Anonymkode: 33c9b...66a

• Liker 2
Gjest COSL Innovator
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anser du deg selv som en med lav IQ?

Gjest Malone
Skrevet

Så arti at dere AB folks kritiserer KG-brukere, og er  her inne selv. «De som henger på KG er uføre og har lav IQ ass» :fnise: 

Skrevet

Det som kjennetegner brukere på KG er at alt for mange gjør seg dummere enn hva de nok er og misforstår med vilje.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg troller fordi det er underholdende hvor høyt i taket enkelte fruer her inne flyr, jeg ler så jeg dauer! 

Jeg har allikevel et godt liv, god familie og mange venner. Givende hobbyer og en jobb som utfordrer meg. 

Du ler så du dauer. Ok....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

A Svært mye høyere andel syke og uføre enn resten av befolkningen

Tror du? 

Finnes det ingen her inne m lang utdannelse og god jobb ? 

Anonymkode: 8f853...85b

AnonymBruker
Skrevet

Hobby-psykologer som bare behøver å lese en eneste kommentar, og så er de liksom "eksperter" som vet nøyaktig hva som feiler alle og enhver...     

Anonymkode: 7f8dd...ae4

• Liker 2
Skrevet

Det er Norges største forum så jeg tviler på at vi har så mange kjennetegn.  Tror vi representerer hele befolkningen på godt og vondt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi får håpe admin og moddene ser nærmere på brukeren din!!! Trolling er noe dritt!

Anonymkode: 22f56...365

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

KG-brukere er et tverrsnitt av befolkningen på alle områder, bortsett fra penisstørrelsen. Der er er KG-snittet 25cm, men det er nok bare tilfeldig.

Anonymkode: d05e3...d06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Peonjenta skrev:

Det er Norges største forum så jeg tviler på at vi har så mange kjennetegn.  Tror vi representerer hele befolkningen på godt og vondt.

Vel, gjør man en undersøkelse av alle her, kan man nok se at visse egenskaper er representert i høyere grad enn andre,.i gjennomsnitt. 

Skrevet

Ensomme? Få venner? Mange hemmeligheter som de ikke tørr å dele i real life? Sære mennesker som føler seg alene blant andre, men endelig tørr å være seg selv fullt og helt her inne? Mennesker med mye skam og problemer? Lav utdannelse? Sosial angst? 

• Liker 1
Skrevet

Folk har lav terskel for å spekulere i diagnoser, og å be folk oppsøke psykolog. Folk sliter med ett eller annet, og så kommer spørsmålene om de kan ha en diagnose. Spesielt Asberger går ofte igjen 🙂 nei, folk trenger ikke å ha en diagnose om de er litt spesielle på enkelte områder. En trenger ikke gå til psykolog om en har hatt søvnvansker en uke heller....

• Liker 2
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Synes ofte veldig mange er frekke og nedlatende. Hvis man ikke har noe godt å tilføye, eller noe empatisk som hjelper i situasjonen så forstår jeg ikke hvorfor man poster heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...