AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Vi har egentlig ordnet opp. H*n ba om unnskyldning nå i sta, og jeg sa det var greit. Selvfølgelig er det greit, når man har bedt om unnskyldning. Samtidig lurer jeg selv på om jeg har rett til å si ifra om sånt, da jeg egentlig er litt dårlig på å sette grenser selv og. Men vi hadde sex i sta, og h*n ba meg om å sette meg oppå h*n, så h*n kunne komme. Jeg ville ikke bli slikket akkurat da, så jeg sa nei. Så sa h*n "jo", og ventet på at jeg skulle gjøre som h*n hadde sagt. Jeg sa ikke noe mer, fordi jeg hadde sagt nei, og mente at dette ikke trengtes å diskuteres noe mer. Og jeg ba h*n om å respektere mine grenser, at når jeg sier nei, så er det et nei. Så sa h*n at h*n mistet lysten på grunn av stemningen. H*n så ikke ut til å skjønne det i det hele tatt i starten. Så ble jeg ganske irritert, fordi dette og lignende har skjedd før. Så jeg sa ganske klart ifra at når jeg sier nei, så kan ikke h*n si noe annet under sex. Det kalles voldtekt. Ikke det at jeg er redd for det i det hele tatt, kjæresten min er en god person. Men h*n ER dårlig til å respektere grenser, og ser ikke ut til å skjønne dette. H*n ba om unnskyldning etter jeg hadde vært på do, og sa at h*n ikke mente at det skulle bli sånn. Jeg sa det var greit, men at h*n kunne huske på dette til neste gang. Så det er ikke noe problem nå, ville bare skrive det her. For det er vel ikke jeg som er urimelig eller noe her? Anonymkode: 47df7...595
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Nei er nei, men samtidig så ba han jo ikke om spesielt mye da. Anonymkode: 4c2da...f58 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Veldig nødvendig å bruke h*n.. Anonymkode: 724d9...311 35
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Gidder ikke lese pga h*n! Anonymkode: ccb3c...84a 16
Gjest 007_008_007 Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har egentlig ordnet opp. H*n ba om unnskyldning nå i sta, og jeg sa det var greit. Selvfølgelig er det greit, når man har bedt om unnskyldning. Samtidig lurer jeg selv på om jeg har rett til å si ifra om sånt, da jeg egentlig er litt dårlig på å sette grenser selv og. Men vi hadde sex i sta, og h*n ba meg om å sette meg oppå h*n, så h*n kunne komme. Jeg ville ikke bli slikket akkurat da, så jeg sa nei. Så sa h*n "jo", og ventet på at jeg skulle gjøre som h*n hadde sagt. Jeg sa ikke noe mer, fordi jeg hadde sagt nei, og mente at dette ikke trengtes å diskuteres noe mer. Og jeg ba h*n om å respektere mine grenser, at når jeg sier nei, så er det et nei. Så sa h*n at h*n mistet lysten på grunn av stemningen. H*n så ikke ut til å skjønne det i det hele tatt i starten. Så ble jeg ganske irritert, fordi dette og lignende har skjedd før. Så jeg sa ganske klart ifra at når jeg sier nei, så kan ikke h*n si noe annet under sex. Det kalles voldtekt. Ikke det at jeg er redd for det i det hele tatt, kjæresten min er en god person. Men h*n ER dårlig til å respektere grenser, og ser ikke ut til å skjønne dette. H*n ba om unnskyldning etter jeg hadde vært på do, og sa at h*n ikke mente at det skulle bli sånn. Jeg sa det var greit, men at h*n kunne huske på dette til neste gang. Så det er ikke noe problem nå, ville bare skrive det her. For det er vel ikke jeg som er urimelig eller noe her? Anonymkode: 47df7...595 Det er du som høres sær ut. Sex er mye impulsivitet, men innenfor visse grenser selvsagt. At man ber partneren legge seg oppå en er ikke den største grenseoverskridelsen. At du sier nei og og ikke er med på leken ødelegger selvsagt stemningen. Endret 9. januar 2019 av 007_008_007
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 J** tr**** d*****t m*n, h**s *u enke*t o* g*ei* Anonymkode: e7628...af5 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Samme om det er hun eller han. Ingen vet hvem du er uansett. Anonymkode: ceeba...fd9 8
nirvania Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nei er nei, men samtidig så ba han jo ikke om spesielt mye da. Anonymkode: 4c2da...f58 Nei er nei om det så er spørsmål om å kun få en finger oppi rassen! Vil man ikke så vil man ikke!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #9 Skrevet 9. januar 2019 Du er ganske ekstrem som bruker ordet voldtekt uten at det har vært snakk om psykisk eller fysisk tvang eller trusler. Det har skjedd en eneste gang før, og du begynner med voldtektsbegrep? Han skal ta nei for et nei, men avogtil kan noen misforstå om man er i «lek» eller om man sier nei av sjenanse for lukt eller liknende, og «jo» kan bety noe langt mildere enn at han ikke respekterer deg og grensene. Men nå har du jo iallefall fått han til å skjønne det. Anonymkode: 84ce0...198 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #10 Skrevet 9. januar 2019 Hv* si** du* t** * k**** i m**g**. Makan for et uryddig innlegg. Anonymkode: ad780...9e6 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #11 Skrevet 9. januar 2019 Var borti lignende når jeg var liten og beskjeden. Alltid en tante eller noe som ikke respekterte mine grenser. Hun: ta et kakestykke til Jeg: Neiiii Hun: Joda ta et stykke til Jeg: Neiiii Men som regel smakte kaka godt, og jeg tror ikke tante var ondsinnet 😉 Anonymkode: 575be...f98 7
Thyra Skrevet 9. januar 2019 #12 Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har egentlig ordnet opp. H*n ba om unnskyldning nå i sta, og jeg sa det var greit. Selvfølgelig er det greit, når man har bedt om unnskyldning. Samtidig lurer jeg selv på om jeg har rett til å si ifra om sånt, da jeg egentlig er litt dårlig på å sette grenser selv og. Men vi hadde sex i sta, og h*n ba meg om å sette meg oppå h*n, så h*n kunne komme. Jeg ville ikke bli slikket akkurat da, så jeg sa nei. Så sa h*n "jo", og ventet på at jeg skulle gjøre som h*n hadde sagt. Jeg sa ikke noe mer, fordi jeg hadde sagt nei, og mente at dette ikke trengtes å diskuteres noe mer. Og jeg ba h*n om å respektere mine grenser, at når jeg sier nei, så er det et nei. Så sa h*n at h*n mistet lysten på grunn av stemningen. H*n så ikke ut til å skjønne det i det hele tatt i starten. Så ble jeg ganske irritert, fordi dette og lignende har skjedd før. Så jeg sa ganske klart ifra at når jeg sier nei, så kan ikke h*n si noe annet under sex. Det kalles voldtekt. Ikke det at jeg er redd for det i det hele tatt, kjæresten min er en god person. Men h*n ER dårlig til å respektere grenser, og ser ikke ut til å skjønne dette. H*n ba om unnskyldning etter jeg hadde vært på do, og sa at h*n ikke mente at det skulle bli sånn. Jeg sa det var greit, men at h*n kunne huske på dette til neste gang. Så det er ikke noe problem nå, ville bare skrive det her. For det er vel ikke jeg som er urimelig eller noe her? Anonymkode: 47df7...595 Det er ikke selvføkgelig. Ihvertfall ikke om det er noe som stadig gjentar seg.
The Kitten Skrevet 9. januar 2019 #13 Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har egentlig ordnet opp. H*n ba om unnskyldning nå i sta, og jeg sa det var greit. Selvfølgelig er det greit, når man har bedt om unnskyldning. Samtidig lurer jeg selv på om jeg har rett til å si ifra om sånt, da jeg egentlig er litt dårlig på å sette grenser selv og. Men vi hadde sex i sta, og h*n ba meg om å sette meg oppå h*n, så h*n kunne komme. Jeg ville ikke bli slikket akkurat da, så jeg sa nei. Så sa h*n "jo", og ventet på at jeg skulle gjøre som h*n hadde sagt. Jeg sa ikke noe mer, fordi jeg hadde sagt nei, og mente at dette ikke trengtes å diskuteres noe mer. Og jeg ba h*n om å respektere mine grenser, at når jeg sier nei, så er det et nei. Så sa h*n at h*n mistet lysten på grunn av stemningen. H*n så ikke ut til å skjønne det i det hele tatt i starten. Så ble jeg ganske irritert, fordi dette og lignende har skjedd før. Så jeg sa ganske klart ifra at når jeg sier nei, så kan ikke h*n si noe annet under sex. Det kalles voldtekt. Ikke det at jeg er redd for det i det hele tatt, kjæresten min er en god person. Men h*n ER dårlig til å respektere grenser, og ser ikke ut til å skjønne dette. H*n ba om unnskyldning etter jeg hadde vært på do, og sa at h*n ikke mente at det skulle bli sånn. Jeg sa det var greit, men at h*n kunne huske på dette til neste gang. Så det er ikke noe problem nå, ville bare skrive det her. For det er vel ikke jeg som er urimelig eller noe her? Anonymkode: 47df7...595 Du drar strikken veldig langt ved å kalle dette voldtekt... Forresten helt unødvendig å skrive "h*n" når du skriver "jeg ville ikke bli slikket" 6
VKM Skrevet 9. januar 2019 #14 Skrevet 9. januar 2019 Voldtekt ville jeg ikke sagt det er, for da hadde de tvunget deg til gjøre det og evt med vold eller trussel. At du ikke vil gjøre noe må de respektere, og er de en ordentlig god partner så gjør de det! At du ikke har lyst, vel, det er bare sånn. Men det betyr ikke at de må være glad for det eller at de må fortsette fordi du ikke vil gjøre noe som tenner dem. Å føle seg avvist er ikke tennende eller digg for de fleste. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #15 Skrevet 9. januar 2019 Utrolig mange unødvendige svar her. Jeg vil ikke røpe kjønn, det er alt. Jeg har mine grunner til det. Og jeg kalte ikke det som skjedde i sta voldtekt... Jeg sa at hvis h*n sier jo når jeg sier nei. Jeg bruker h*n fordi kjønn er ubetydelig. Hvis du ikke klarer å lese det så trenger du ikke svare. Anonymkode: 47df7...595
Gjest 007_008_007 Skrevet 9. januar 2019 #16 Skrevet 9. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig mange unødvendige svar her. Jeg vil ikke røpe kjønn, det er alt. Jeg har mine grunner til det. Og jeg kalte ikke det som skjedde i sta voldtekt... Jeg sa at hvis h*n sier jo når jeg sier nei. Jeg bruker h*n fordi kjønn er ubetydelig. Hvis du ikke klarer å lese det så trenger du ikke svare. Anonymkode: 47df7...595 Unødvendige fordi de ikke er enige med deg?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #17 Skrevet 9. januar 2019 Nei, fordi de påpeker at jeg skriver h*n, noe som ikke har noe med saken å gjøre. Anonymkode: 47df7...595 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #18 Skrevet 9. januar 2019 10 minutter siden, The Kitten skrev: Du drar strikken veldig langt ved å kalle dette voldtekt... Forresten helt unødvendig å skrive "h*n" når du skriver "jeg ville ikke bli slikket" Hvorfor er det unødvendig? Anonymkode: 47df7...595
Gjest 007_008_007 Skrevet 9. januar 2019 #19 Skrevet 9. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det unødvendig? Anonymkode: 47df7...595 Fordi...smør på flesk eller dårlig forsøk på å skjule kjønn? Og ikke minst, kvinner blir slikket. Menn blir sugd...
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #20 Skrevet 9. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig mange unødvendige svar her. Jeg vil ikke røpe kjønn, det er alt. Jeg har mine grunner til det. Og jeg kalte ikke det som skjedde i sta voldtekt... Jeg sa at hvis h*n sier jo når jeg sier nei. Jeg bruker h*n fordi kjønn er ubetydelig. Hvis du ikke klarer å lese det så trenger du ikke svare. Anonymkode: 47df7...595 Men her røper du jo kjønn fordi ingen menn blir slikket, de blir sugd. Det er det kun kvinner som blir, slikket altså. Jeg er helt enig i at det er ganske rotete å lese. Et nei er et nei, men du drar det litt langt med å kalle det for voldtekt? For slik jeg forstår det skjedde det ikke noenting? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har egentlig ordnet opp. H*n ba om unnskyldning nå i sta, og jeg sa det var greit. Selvfølgelig er det greit, når man har bedt om unnskyldning. Samtidig lurer jeg selv på om jeg har rett til å si ifra om sånt, da jeg egentlig er litt dårlig på å sette grenser selv og. Men vi hadde sex i sta, og h*n ba meg om å sette meg oppå h*n, så h*n kunne komme. Jeg ville ikke bli slikket akkurat da, så jeg sa nei. Så sa h*n "jo", og ventet på at jeg skulle gjøre som h*n hadde sagt. Jeg sa ikke noe mer, fordi jeg hadde sagt nei, og mente at dette ikke trengtes å diskuteres noe mer. Og jeg ba h*n om å respektere mine grenser, at når jeg sier nei, så er det et nei. Så sa h*n at h*n mistet lysten på grunn av stemningen. H*n så ikke ut til å skjønne det i det hele tatt i starten. Så ble jeg ganske irritert, fordi dette og lignende har skjedd før. Så jeg sa ganske klart ifra at når jeg sier nei, så kan ikke h*n si noe annet under sex. Det kalles voldtekt. Ikke det at jeg er redd for det i det hele tatt, kjæresten min er en god person. Men h*n ER dårlig til å respektere grenser, og ser ikke ut til å skjønne dette. H*n ba om unnskyldning etter jeg hadde vært på do, og sa at h*n ikke mente at det skulle bli sånn. Jeg sa det var greit, men at h*n kunne huske på dette til neste gang. Så det er ikke noe problem nå, ville bare skrive det her. For det er vel ikke jeg som er urimelig eller noe her? Anonymkode: 47df7...595 Anonymkode: b3cfe...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå