AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jeg har fått intervju i morgen på en jobb innenfor salg og kundeservice som jeg har veldig lyst på! Har du noen gode tips til hvilke type klær jeg bør gå med eller andre ting som kan være viktig å huske på? Gruer meg! Anonymkode: b3684...05c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Kanskje du skulle søkt litt rundt på nett om liknende intervju og sett litt på hvordan andre har gjennomført det bare for å ta noen tips? Kan hende det hjelper litt på nervøsiteten siden du blir mer forberedt. Prøv også å huske på hva du vil ha ut av intervjuet og hva som er viktigst å få fram. Og når det gjelder hva du skal ha på deg bør du finne noe du føler deg komfortabel i, men samtidig ser bra ut i. Vet ikke helt hva slags salg du holder på med, men er det noe innen butikk og mote så kanskje du kan søke etter ting som er "in"? Men det viktigste er uansett å finne noe du er komfortabel i. Masse lykke til i morgen Anonymkode: 54676...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå