AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jenta mi på 14 klager over at sjampoen aldri skummer. Hun sier at hun ikke masserer så mye, men har det noe å si? Vil understreke at hun har prøvd å vaske håret to ganger på rad, men sjampoen skummer ikke noe mer andre gangen. Det å skylle ut såpa er også et mareritt ettersom at håret er ganske tykt. Har prøvd frisørsjampo, men er ikke fornøyde. Hvilken sjampo vil du anbefale? En sjampo som skummer skikkelig? Takk på forhånd. Anonymkode: 6ba86...eed
Ulrikke Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Vet ikke om jeg kan anbefale spesielt merke, men ihvertfall hvis hun synes at håret blir fort fett så vil jeg anbefale sjampoer uten silikon. 13-åringen min får MYE fortere fett hår hvis hun bruker sjampo med silikon, og er håret fett skummer det mindre og er vanskeligere å skylle ut, også blir det en ond sirkel.... (datteren min har også tjukt hår).
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Har hun tørt hår? Tyk men fin og glatt? Det har mer å si (samt vann kvaliteten dere har hjemme) for å anbefale en god shampoo. Her bruker vi shampoo til tørt hår. Skummer fint og resultatet er bra hos alle mann. Tenåringer her liker best rød farge Bed Head serien (resurrection eller hva den heter). Anonymkode: 1eead...532
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Her bruker vi Maria Nila og det funker like godt på mannen som til meg og barna og her har vi faktiske 3 ulike hårtyper Anonymkode: eb10c...532 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 https://loco.no/aussie-miracle-moist-shampoo-300ml Syns denne er veldig god. https://www.blivakker.no/product/3078077/redken-extreme-shampoo-500ml Tror også denne kan være bra. Ser den har fått mye skryt. Tenkte å teste den neste gang. Anonymkode: 891b1...4aa
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Her bruker vi Maria Nila og det funker like godt på mannen som til meg og barna og her har vi faktiske 3 ulike hårtyper Anonymkode: eb10c...532 Hvor får du kjøpt Maria Nila? Anonymkode: c8c7f...fa6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #8 Skrevet 10. januar 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Jenta mi på 14 klager over at sjampoen aldri skummer. Hun sier at hun ikke masserer så mye, men har det noe å si? Vil understreke at hun har prøvd å vaske håret to ganger på rad, men sjampoen skummer ikke noe mer andre gangen. Det å skylle ut såpa er også et mareritt ettersom at håret er ganske tykt. Har prøvd frisørsjampo, men er ikke fornøyde. Hvilken sjampo vil du anbefale? En sjampo som skummer skikkelig? Takk på forhånd. Anonymkode: 6ba86...eed Kerastase er det eneste som fungerer på mitt svært tykke hår. Anonymkode: 6928b...1c2
Belima Skrevet 10. januar 2019 #9 Skrevet 10. januar 2019 Det som er viktig uansett hårtype er å skylle håret veldig godt før en tar sjampo i håret.
Minlillelykke Skrevet 10. januar 2019 #10 Skrevet 10. januar 2019 Sebastian penetrait er det eneste som fungerer hos meg. Både shampoo og kur. Kjøpes rimelig på blivakker. Kan kjøpe små flasker for test hos feks nikita😊
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #11 Skrevet 10. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor får du kjøpt Maria Nila? Anonymkode: c8c7f...fa6 Jeg kjøper på lyko.no, her i huset bruker vi «soft» Anonymkode: eb10c...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå