Gå til innhold

Tenåring - Sjampo å anbefale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi på 14 klager over at sjampoen aldri skummer. Hun sier at hun ikke masserer så mye, men har det noe å si? Vil understreke at hun har prøvd å vaske håret to ganger på rad, men sjampoen skummer ikke noe mer andre gangen. Det å skylle ut såpa er også et mareritt ettersom at håret er ganske tykt. Har prøvd frisørsjampo, men er ikke fornøyde. Hvilken sjampo vil du anbefale? En sjampo som skummer skikkelig? Takk på forhånd.

Anonymkode: 6ba86...eed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fruktis

Anonymkode: 91fb0...b32

Skrevet

Vet ikke om jeg kan anbefale spesielt merke, men ihvertfall hvis hun synes at håret blir fort fett så vil jeg anbefale sjampoer uten silikon. 13-åringen min får MYE fortere fett hår hvis hun bruker sjampo med silikon, og er håret fett skummer det mindre og er vanskeligere å skylle ut, også blir det en ond sirkel.... (datteren min har også tjukt hår).

AnonymBruker
Skrevet

Har hun tørt hår? Tyk men fin og glatt?  Det har mer å si (samt vann kvaliteten dere har hjemme) for å anbefale en god shampoo.  Her bruker vi shampoo til tørt hår.  Skummer fint og resultatet er bra hos alle mann.  Tenåringer her liker best rød farge Bed Head serien (resurrection eller hva den heter). 

Anonymkode: 1eead...532

AnonymBruker
Skrevet

Her bruker vi Maria Nila og det funker like godt på mannen som til meg og barna og her har vi faktiske 3 ulike hårtyper 

Anonymkode: eb10c...532

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her bruker vi Maria Nila og det funker like godt på mannen som til meg og barna og her har vi faktiske 3 ulike hårtyper 

Hvor får du kjøpt Maria Nila? 

Anonymkode: c8c7f...fa6

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Jenta mi på 14 klager over at sjampoen aldri skummer. Hun sier at hun ikke masserer så mye, men har det noe å si? Vil understreke at hun har prøvd å vaske håret to ganger på rad, men sjampoen skummer ikke noe mer andre gangen. Det å skylle ut såpa er også et mareritt ettersom at håret er ganske tykt. Har prøvd frisørsjampo, men er ikke fornøyde. Hvilken sjampo vil du anbefale? En sjampo som skummer skikkelig? Takk på forhånd.

Anonymkode: 6ba86...eed

Kerastase er det eneste som fungerer på mitt svært tykke hår.

Anonymkode: 6928b...1c2

Skrevet

Det som er viktig uansett hårtype er å skylle håret veldig godt før en tar sjampo i håret.

Skrevet

Sebastian penetrait er det eneste som fungerer hos meg. Både shampoo og kur. Kjøpes rimelig på blivakker. Kan kjøpe små flasker for test hos feks nikita😊

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du kjøpt Maria Nila? 

Anonymkode: c8c7f...fa6

Jeg kjøper på lyko.no, her i huset bruker vi «soft» 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...