Gå til innhold

Lubben blogger i VG

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Nei for da snakker vi om en kortvokst, de skal også taes visst de kaster klærne. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/ld71M/sp-profil-kortvokst-mobbet-etter-lettkledde-bilder-gir-faen-og-gjoer-det-igjen

Synes hun også er sexy jeg 🙂

Anonymkode: c0d43...2ae

Man er ikke kortvokst eller dverg selv om man er lav :) 150-155. 

Anonymkode: 4d3f8...037

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SpankmeBitch skrev:

Hvorfor kan ikke folk slutte å lese ukeblader...

Hvorfor kan ikke folk slutte å spise ferdigpizza...

Hvorfor kan ikke folk la være å lese blogger...

Hvorfor kan ikke folk slutte å høre på tøysete, useriøs musikk...

Hvorfor kan ikke folk (insert noe random som du egentlig bare kunne gitt faen i)...

Kan ikke sånne som deg bare legge seg ned og dø? Intolerante, negative, viktorianske, gammeldagse faen?

Hvorfor kan ikke folk (sånne som deg) akseptere at alle har rett til å si sin mening på et forum hvor poenget tross alt er å si sin mening, og dislutete med andre som har en annen mening?

Jeg hadde antagelig driti glatt i at folk la ut lettkledde bilder av seg selv om de ikke hadde ropt ut om negative kommentarer som (nødvendigvis) følger med.

Jeg synes folk må få se ut som de vil, tykke, tynne, veltrente, slappfisker, what ever: det er behovet enkelte har for å kle av seg og vise fram en (halv)naken kropp jeg reagerer på. Hva faen er naturlig med det? Kan man ikke bare være fornøyd med klær på? Ringer du på hos naboen i trusa for å fortelle ham hvor jævla tilfreds du er med den kroppen du har?

Anonymkode: 29bc7...f5f

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

TS: Nei for da snakker vi om en kortvokst, de skal også taes visst de kaster klærne. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/ld71M/sp-profil-kortvokst-mobbet-etter-lettkledde-bilder-gir-faen-og-gjoer-det-igjen

Synes hun også er sexy jeg 🙂

Anonymkode: c0d43...2ae

Jeg er helt enig. Hun er smart, velutdannet, pen og sexy. Og har et politisk ståsted ikke langt fra mitt.  Hadde tatt mot med åpne armer jeg :) Og så bruker hun ulvepels, det gir masse tilleggspoeng!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ikke folk (sånne som deg) akseptere at alle har rett til å si sin mening på et forum hvor poenget tross alt er å si sin mening, og dislutete med andre som har en annen mening?

Ringer du på hos naboen i trusa for å fortelle ham hvor jævla tilfreds du er med den kroppen du har?

1. Hvilken rett har du til å si din mening på forum? Moderatorene stenger deg ute når de føler for det.

2. Ja, hele tiden. Jeg håper vi snart kommer til å gifte oss.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde antagelig driti glatt i at folk la ut lettkledde bilder av seg selv om de ikke hadde ropt ut om negative kommentarer som (nødvendigvis) følger med.

Jeg synes folk må få se ut som de vil, tykke, tynne, veltrente, slappfisker, what ever: det er behovet enkelte har for å kle av seg og vise fram en (halv)naken kropp jeg reagerer på. Hva faen er naturlig med det? Kan man ikke bare være fornøyd med klær på? Ringer du på hos naboen i trusa for å fortelle ham hvor jævla tilfreds du er med den kroppen du har?

Mitt poeng💕🥂🥂 

Anonymkode: a0533...095

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, SpankmeBitch said:

At du utbasunerer det. Da er det ikke bare en random uinteressant opplysning, som at jeg er lei gule tepper. Det er et angrep på mennesker som poster bilder av seg selv. Basert på din smak - uten argumenter for hvorfor det skal være normgivende for noe som helst.

Du som nettopp skrev i en annen tråd at hun 50-åringen som postet bilde av rumpa var en oppmerksomhetshore 🙄

Anonymkode: a7047...c6a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare som en kommentar til det du skrev her: Jeg er en overvektig dame og har KUN blitt hetset av menn. Har aldri fått en eneste negativ kommentar av mine medsøstre. Menn har derimot liret mye stygt ut av seg, og det har kun gått på vekt og størrelse og hvor uattraktivt det er.

Anonymkode: a1256...2e3

Og jeg har bmi på 40 og har ikke opplevd å bli trakassert av andre enn noen i familien. 

Anonymkode: 33d5c...4fa

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, SpankmeBitch skrev:

1. Hvilken rett har du til å si din mening på forum? Moderatorene stenger deg ute når de føler for det.

2. Ja, hele tiden. Jeg håper vi snart kommer til å gifte oss.

1. Jeg tror nok du får et problem med moderator her før meg, etter 1) ha startet brukerdebatt og 2) spurt meg hvorfor jeg ikke bare kan legge meg ned og dø. 

2) Gratulerer.

Sjarmtroll, du

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, til mangfoldet. Selv om jeg er veldig partisk her, siden jeg har spesielt sansen for unge og overvektige damer🙄

Anonymkode: 7c14e...03d

Skrevet

Flott jente og alt det derre. Men ikke særlig lurt å legge ut lettkledde bilder av seg selv på nettet. Eller å legge bilder ut av seg selv på nettet i det hele tatt. Fortjener absolutt ikke hets fordi hun er større enn de typiske skinny bloggjentene. Friskt og fint med litt kropp. :) 

Anonymkode: 8a7ce...fdf

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pen dame. Men jeg er drittlei av såkalt kroppspositivisme. Du må gjerne være omså dritfeit og stolt eller anorektiker og stolt, men da MÅ du ikke poste bilder på Instagram og Facebook vel?! 

Hadde en dame på 43 kilo postet samme bilder ville hun jo vært tynn, beinrangel og ekkel. 

Anonymkode: a0533...095

Det er vel ingen som MÅ poste bilder av seg selv hverken på insta, facebook osv. Du foreksempel trenger heller ikke poste bilder av deg selv på fb. Tror ikke du er hakket bedre enn alle andre. Du har delt bilder av deg selv du også. 

Anonymkode: 8a7ce...fdf

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Bare som en kommentar til det du skrev her: Jeg er en overvektig dame og har KUN blitt hetset av menn. Har aldri fått en eneste negativ kommentar av mine medsøstre. Menn har derimot liret mye stygt ut av seg, og det har kun gått på vekt og størrelse og hvor uattraktivt det er.

Som mann har jeg vanskeligheter for å tro dette med mindre du er 14 år gammel. 

Anonymkode: c29c9...7ff

Skrevet
20 timer siden, SlemUlv skrev:

Samme her, merkelig nok kommer det ganske kjapt etter at jeg har avvist deres forsøk på å få sex 😛 

Er du overvektig? Hva veier du og høyde? Trodde du hadde ganske draget på menn jeg?

Anonymkode: 01fd9...db9

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Min mor har alltid sagt at kvinner hetser bak ryggen til hverandre. Kvinner sprer rykter bak ens rygg, selv om dem sier noe annet til en personlig. Mange kvinner er kynisk og slu. Menn er mer direkte.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, TrekStar said:

Min mor har alltid sagt at kvinner hetser bak ryggen til hverandre. Kvinner sprer rykter bak ens rygg, selv om dem sier noe annet til en personlig. Mange kvinner er kynisk og slu. Menn er mer direkte.

Ja, hvis mamma har sagt det så er det sikkert sant. :biggrin:

Anonymkode: 9c068...b16

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du overvektig? Hva veier du og høyde? Trodde du hadde ganske draget på menn jeg?

Anonymkode: 01fd9...db9

Akkurat litt for høy, akkurat litt for tung :)

Har ikke problem med å finne menn, om jeg vil. Som sagt, får høre jeg er feit osv, etter å ha avvist menn. 

Skrevet

Her viste det seg at mens kvinnene undervurderer mennenes vektnivå, så hadde mennene en klar tendens til å overvurdere kvinnenes vekt.

I gjennomsnitt vurderte mennene partneren som overvektige allerede ved en BMI på 22,5, selv om retningslinjene mener grensen er 25.

– Det er tydelig at både kvinner og menn har et kritisk syn på kvinners vekt, sier Christensen.

Funnene overrasker forskeren litt.

– Det går jo imot oppfatningen om at menn liker kvinner med litt former, sier Christensen.

https://forskning.no/overvekt-kjonn-og-samfunn-psykologi/2011/11/menn-tror-kvinner-veier-mye

Les gjerne disse også:

Overweight people are less likely to be hired, are lower paid, have fewer opportunities and are often outright bullied in the workplace. And, as these stories and studies reveal, women bear the brunt of the discrimination

https://www.theguardian.com/inequality/2017/aug/30/demoted-dismissed-weight-size-ceiling-work-discrimination

It was as if he thought he was the only man in the world to have a plus sized wife he found attractive and that this made him a divine godsend of a husband.

https://www.independent.co.uk/voices/instagram-post-fat-chubby-wife-body-thank-god-a-man-finds-this-attractive-a7882421.html

Anonymkode: 785b5...cfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...