Gå til innhold

Lubben blogger i VG

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mens jeg kikket på VG nett så la jeg merke til bildet før jeg engang så på teksten. Det var noe veldig tiltrekkende og sexy med illustrasjons-bildet. Nå er jeg ikke noen tilhenger av bloggere i utgangspunktet, og mener den som stikker hodet frem må regne med noen slag.

Link til artikkelen:

https://www.vgtv.no/video/169471/sonja-19-faar-stygge-meldinger-velger-aa-fortsette

Men som mann så likte jeg hva jeg så, synes hun var sexy jeg etter vurdering av bildene og uten jeg vet hva hun står for i bloggen. Mener også at vi blir litt underernært på bilder av flotte damer i størrelser som ikke passer inn i det fastsatte idealet. Hyggelig å se at de som er noen kilo ekstra også kan tørre å vise seg frem som sexy. Vil også tro at mesteparten av hetsen hun mottar er fra sine medsøstre og ikke fra menn. Hetsen er vel sikkert under parolen: Du skal ikke tro du er noe....og da finner man det mest øyensynlige å angripe, nemlig kroppsstørrelsen.

Hva mener dere Hot or Not?

Anonymkode: c0d43...2ae

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker nesten feit..

Anonymkode: 7273c...d85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker nesten feit..

Anonymkode: 7273c...d85

TS: Hei Sherlock, feit eller lubben og at hun er overvektig er vel ingen som har lagt skjul på, men det var ikke det som var spørsmålet.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hot! Definitivt....

Anonymkode: 1a530...924

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes hun så bra ut. Hun bærer sin vekt med glans. 

Jeg er enig i mye av det trådstarter her skriver å her ser man janteloven i praksis. Du skal ikke tro du er noe osv, osv...

Folk må få gjøre hva de ønsker selv uten at bedrevitere blander seg inn. For er alt det bedreviterne bedriver det beste? Jeg tror ikke det. 

Men samtidig så er det viktig at slikt ikke blir en sovepute. At det skal være greit å være feit. Ja enkelte er feite å nesten helt ubrukelige i det daglige. Har flere venner som har like gamle barn som meg, men de er såpass tunge at de ikke orker å være med ut for lek sammen med barna og meg. De kan ikke engang sitte på gjerdet og se på. Det er trist synes jeg å da er det lov å ta seg sammen og bli kvitt noen kg slik at man kan bli med på ting uten å sette liv og helse i spill.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk bare begynne å kle på seg? 

Jeg er møkka lei av ekshibisjonister som på død og liv skal trøkke på meg sin nakne hud i media, uansett hvordan de ser ut og hvor mye de veier.

Hvorfor må de vise meg hvor fornøyde de er med seg selv, og hvorfor må de vise meg det uten klær? 

Jeg lurer på om jeg skal kle av meg og stikke bort på storsenteret og pose litt for tilfeldig forbipasserende. Rope ut hvor fornøyd jeg er med meg selv. Hadde dét vært noe? Det er jo heeeelt naturlig å vise frem attributtene sine for alle og enhver, eller hva?

Herregud, kle på dere! 

Anonymkode: 29bc7...f5f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er møkka lei av ekshibisjonister som på død og liv skal trøkke på meg sin nakne hud i media, uansett hvordan de ser ut og hvor mye de veier.

Hvorfor må de vise meg hvor fornøyde de er med seg selv, og hvorfor må de vise meg det uten klær? 

Jeg lurer på om jeg skal kle av meg og stikke bort på storsenteret og pose litt for tilfeldig forbipasserende. Rope ut hvor fornøyd jeg er med meg selv. Hadde dét vært noe? Det er jo heeeelt naturlig å vise frem attributtene sine for alle og enhver, eller hva?

Herregud, kle på dere! 

Det er nå helt frivillig å se.

Anonymkode: e60ca...f49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vil også tro at mesteparten av hetsen hun mottar er fra sine medsøstre og ikke fra menn. Hetsen er vel sikkert under parolen: Du skal ikke tro du er noe....og da finner man det mest øyensynlige å angripe, nemlig kroppsstørrelsen.

Bare som en kommentar til det du skrev her: Jeg er en overvektig dame og har KUN blitt hetset av menn. Har aldri fått en eneste negativ kommentar av mine medsøstre. Menn har derimot liret mye stygt ut av seg, og det har kun gått på vekt og størrelse og hvor uattraktivt det er.

Anonymkode: a1256...2e3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare som en kommentar til det du skrev her: Jeg er en overvektig dame og har KUN blitt hetset av menn. Har aldri fått en eneste negativ kommentar av mine medsøstre. Menn har derimot liret mye stygt ut av seg, og det har kun gått på vekt og størrelse og hvor uattraktivt det er.

Anonymkode: a1256...2e3

TS: Det var jo leit å høre og ikke helt som jeg hadde trodd. Å fortelle noen at de er lite attraktive på en hetsende måte, er et slag under beltestedet, de kan gjerne mene det i sitt eget sinn...men det er lavmål og si det eller bruke det mot personen.

Dine medsøstre kommer først på banen visst en overvektig dame kaster noen plagg og fremstår som sexy. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nå helt frivillig å se.

Anonymkode: e60ca...f49

Det er jeg fullstendig klar over, og jeg oppsøker heller ikke slikt sktivt. Jeg dumper likevel stadig ufrivillig bort det, som f.eks artikkelen om denne bloggeren som dukket opp i feeden min på Facebook.Og selv om det er høyst frivillig å se må det da virkelig være liv å si sin mening om fenomenet, synes du ikke? 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn har derimot liret mye stygt ut av seg, og det har kun gått på vekt og størrelse og hvor uattraktivt det er.

Samme her, merkelig nok kommer det ganske kjapt etter at jeg har avvist deres forsøk på å få sex 😛 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mens jeg kikket på VG nett så la jeg merke til bildet før jeg engang så på teksten. Det var noe veldig tiltrekkende og sexy med illustrasjons-bildet. Nå er jeg ikke noen tilhenger av bloggere i utgangspunktet, og mener den som stikker hodet frem må regne med noen slag.

Link til artikkelen:

https://www.vgtv.no/video/169471/sonja-19-faar-stygge-meldinger-velger-aa-fortsette

Men som mann så likte jeg hva jeg så, synes hun var sexy jeg etter vurdering av bildene og uten jeg vet hva hun står for i bloggen. Mener også at vi blir litt underernært på bilder av flotte damer i størrelser som ikke passer inn i det fastsatte idealet. Hyggelig å se at de som er noen kilo ekstra også kan tørre å vise seg frem som sexy. Vil også tro at mesteparten av hetsen hun mottar er fra sine medsøstre og ikke fra menn. Hetsen er vel sikkert under parolen: Du skal ikke tro du er noe....og da finner man det mest øyensynlige å angripe, nemlig kroppsstørrelsen.

Hva mener dere Hot or Not?

Pen dame. Men jeg er drittlei av såkalt kroppspositivisme. Du må gjerne være omså dritfeit og stolt eller anorektiker og stolt, men da MÅ du ikke poste bilder på Instagram og Facebook vel?! 

Hadde en dame på 43 kilo postet samme bilder ville hun jo vært tynn, beinrangel og ekkel. 

Anonymkode: a0533...095

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pen dame. Men jeg er drittlei av såkalt kroppspositivisme. Du må gjerne være omså dritfeit og stolt eller anorektiker og stolt, men da MÅ du ikke poste bilder på Instagram og Facebook vel?! 

Hadde en dame på 43 kilo postet samme bilder ville hun jo vært tynn, beinrangel og ekkel. 

Hvorfor skal de ikke poste bilder, hvor en de har lyst? 😮 
Jeg er ikke stolt av hvordan jeg ser ut atm, men jeg poster da biler av megselv for det. Fordi det er gøy å ha minner fra livet mitt 😃

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, kle på dere! 

Hvorfor kan ikke folk slutte å lese ukeblader...

Hvorfor kan ikke folk slutte å spise ferdigpizza...

Hvorfor kan ikke folk la være å lese blogger...

Hvorfor kan ikke folk slutte å høre på tøysete, useriøs musikk...

Hvorfor kan ikke folk (insert noe random som du egentlig bare kunne gitt faen i)...

Kan ikke sånne som deg bare legge seg ned og dø? Intolerante, negative, viktorianske, gammeldagse faen?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du lei, ja.

Dakar lille deg.

Jeg er ikke lei.

Digger trolling, men du kunne jo tatt i litt hardere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, SpankmeBitch skrev:

Er du lei, ja.

Dakar lille deg.

Jeg er ikke lei.

Digger trolling, men du kunne jo tatt i litt hardere.

Hva faen? 

Jeg er lei av at sykt feite folk eller tynne folk måå skryte av seg selv i some. Hva er trolling på grunn av det? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, SlemUlv skrev:

Hvorfor skal de ikke poste bilder, hvor en de har lyst? 😮 
Jeg er ikke stolt av hvordan jeg ser ut atm, men jeg poster da biler av megselv for det. Fordi det er gøy å ha minner fra livet mitt 😃

Poster du bilder av kroppen din i utallige posisjoner på FB eller Ig? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen? 

Jeg er lei av at sykt feite folk eller tynne folk måå skryte av seg selv i some. Hva er trolling på grunn av det? 

At du utbasunerer det. Da er det ikke bare en random uinteressant opplysning, som at jeg er lei gule tepper. Det er et angrep på mennesker som poster bilder av seg selv. Basert på din smak - uten argumenter for hvorfor det skal være normgivende for noe som helst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dersom hun er lav :)

Anonymkode: 4d3f8...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...