Tinkywinky Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Heisann! Jeg har lenge hatt komplekser for nesen min (vi snakker store deler av livet), og har nå planer om å få fikset på den. Jeg har sett litt på å få den fikset i utlandet - typ Litauen. Er det noen som har gjort det, og kan dele erfaringer? Og noen som vet ca pris i Norge? (vet det varierer ut ifra hvor omfattende operasjon det er). Jeg finner ikke all verdens med informasjon når jeg søker etter det i Norge. Jeg skal dog gjøre en litt omfattende operasjon vil jeg tro. Fjerne bein, gjøre den smalere og «lavere». Jeg er ganske fast bestemt på at dette er noe jeg vil - da det hemmer meg. Jeg er så ufattelig flau over den, og det går selvtilliten løs.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Jeg har ikke gjort det men kjenner en som har fikset det 3 ganger, så kan vel si hva de har sakt. H*n gjorde det i Norge og ville ha nesen sin ''høyere'' og litt tynnere men endte opp å få den skjev og for tynn. Betalte 40.000 kr for denne operasjonen og, det var en stund siden men tror dagens pris er ca samme. Da klaget h*n og fikk tilbud fra samme kirug om å fikse nesen. Det ble nesten lik resultat og ikke bedre dessverre. Den 3. gangen gikk h*n til Sør Korea og da ble det mye bedre og billigere, ca. 24.000 kr og nesen så mye mer naturlig ut (h*n hadde også valgt å utvide bredden på nesen siden forrige kirug hadde tynnet den så mye at det så unnaturlig ut). Mitt tips er vel at hvis du vil gjøre det i Norge og utlandet så burde du sjekke anmeldelser om disse kirugene som kommer til å utføre på deg. Husk at billigsteder kan man som regel ikke stole på ut i fra mange venner jeg har hørt om (det var ikke nese men bryst, øyner, lepper osv), og at å investere litt dyrt på nese operasjon er mer lurt ved tanke på at det er permanent. Utseende bort fra bildet, det er viktig å velge en god lege også pga konsekvenser som kan skje, feks. man kan få pusteproblemer evt. andre komplikasjoner dersom du går til en kirug som ikke gjør jobben ordentlig. Det har vært nylig en kjendis i Norge som døde av å ta rumpe operasjon i Tyrkia feks, så sjekk nøye Anonymkode: 62dea...ced
Tinkywinky Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke gjort det men kjenner en som har fikset det 3 ganger, så kan vel si hva de har sakt. H*n gjorde det i Norge og ville ha nesen sin ''høyere'' og litt tynnere men endte opp å få den skjev og for tynn. Betalte 40.000 kr for denne operasjonen og, det var en stund siden men tror dagens pris er ca samme. Da klaget h*n og fikk tilbud fra samme kirug om å fikse nesen. Det ble nesten lik resultat og ikke bedre dessverre. Den 3. gangen gikk h*n til Sør Korea og da ble det mye bedre og billigere, ca. 24.000 kr og nesen så mye mer naturlig ut (h*n hadde også valgt å utvide bredden på nesen siden forrige kirug hadde tynnet den så mye at det så unnaturlig ut). Mitt tips er vel at hvis du vil gjøre det i Norge og utlandet så burde du sjekke anmeldelser om disse kirugene som kommer til å utføre på deg. Husk at billigsteder kan man som regel ikke stole på ut i fra mange venner jeg har hørt om (det var ikke nese men bryst, øyner, lepper osv), og at å investere litt dyrt på nese operasjon er mer lurt ved tanke på at det er permanent. Utseende bort fra bildet, det er viktig å velge en god lege også pga konsekvenser som kan skje, feks. man kan få pusteproblemer evt. andre komplikasjoner dersom du går til en kirug som ikke gjør jobben ordentlig. Det har vært nylig en kjendis i Norge som døde av å ta rumpe operasjon i Tyrkia feks, så sjekk nøye Anonymkode: 62dea...ced Tusen takk for svar! Jeg har hørt at kirurgene i Norge ikke er så veldig flinke når det kommer til neseplastikk, pga manglende erfaringer på det området. I og med at min operasjon blir veldig omfattende, tør jeg ikke ta sjanse på å ikke skulle bli fornøyd og betale i dyre dommer for et mislykket resultat. Jeg har lest veldig mye om den klinikken jeg har planer om å fikse nesen på. Det virker veldig seriøst, og bra. De har mange års erfaring, og ut ifra etterbilder, og kommentarer fra brukere - så virker det veldig lovende! Og de ser ut til å ivareta deg mens du er i landet før, under og etter operasjonen. Pluss at de ansvarsforsikring også. Jeg vil jo selvfølgelig at det skal bli et mest mulig vellykket resultat - da ikke bare for utseende sin skyld, men for å unngå komplikasjoner etterpå. Jeg har fått info om pris (etter å ha sendt bilder, og forklaring på hva jeg ønsker å endre.), prosessen og det der. Når timen blir bekreftet vil jeg også få hjelp ved planleggingen av tur, transport OL. Transport er innlagt i prisen, så lenge det skjer innforbi åpningstidene til de på logistikk. Alt sånt virker lovende. Kontaktpersonen min der er isllfall flink til å skrive utfyllende informasjon, svare på spørsmål, og det synes jeg har veldig mye å si. Eneste jeg er mest skeptisk på er jo å eventuelt reise alene. Men det går vel sikkert fint det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå