hotfudge Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 På fredag begynner jeg på letrozol 2,5mg hvis blodprøvene er ok. Er det noen her som har erfaring med letrozol? Ble du gravid, isåfall hvor lang tid tok det?
hotfudge Skrevet 9. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2019 2 minutter siden, Kone92 skrev: Ble ikke gravid. Å nei. Hva var din erfaring sånn generelt da?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Snart 10 uker etter første runde her. 😊 Anonymkode: f92ad...e66
Kone92 Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 34 minutter siden, hotfudge skrev: Å nei. Hva var din erfaring sånn generelt da? Tja, ingen bivirkninger. Helt stabil syklus. Hadde eggløsning fra før, så det var ingen forskjell der.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Er endel tråder på temaet om du søker Jeg hadde ingen positiv erfaring, men mitt problem var endometriose jeg ikke visste om på det tidspunktet. Jeg har også helt stabil syklus, dog gjorde Letrozol at den ble et par dager langre (som jo var bra teoretisk). Ble nedstemt og sliten ser jeg i ettertid men tenkte ikke på det da. Jeg lurer på om det var dette som fyrte voldsomt opp under endometriose som før Letrozol ikke var plagsomt, men legene mener det ikke er årsaken. Jeg lurer likevel på om dette på noen måte kan ha trigget at jeg for første gang i mitt liv fikk ordentlig anfall og mye problemer med det. Anonymkode: 7098c...e88
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 Jeg tok Letrozol. Den klusset til hele syklusen min. Hadde en ganske stabil syklus før jeg begynte med Letrozol. Så ble jeg gravid måneden etter at jeg sluttet på de hersens tablettene 😀 Hvis du bare søker litt her inne, så får du opp mange tråder om Letrozol og erfaringer. Jeg har sikkert svart på to eller tre tråder om det allerede. Anonymkode: b7e98...a4e
Safira07 Skrevet 9. januar 2019 #9 Skrevet 9. januar 2019 Jeg går på Letrozol nå, og det er nå min andre syklus med det. Jeg får eggløsning av det og syklusene har ikke blitt noe mer kluss med. Er ganske så regelmessig. Ble ikke gravid forrige syklus med krysser fingrene for at det klaffer denne gangen😊
Patriotpaula Skrevet 10. januar 2019 #10 Skrevet 10. januar 2019 Hadde enkel forrige syklus, hadde nok ikke så godt effekt av det, syklusen ble «reddet» av Puregon, så fikk jeg Ovitrelle. Men EL fikk jeg, men var nok ikke Letrozol som «savet» den eggløsningen. Dobbel denne syklusen, skal sjekke med UL i morgen 🤞🏻 Ikke kjent noen spesielle bv 😊
bondekone Skrevet 10. januar 2019 #11 Skrevet 10. januar 2019 Jeg svarte deg jo i dagboka, men kan kanskje skrive her og, om andre søker opp! Gikk en runde på enkel dose. (Kjent eggløsning fra før, så var kun for å se om det var mulig med dobbel eggløsning) på meg ble lutealfasen forlenget med en uke, og ble dermed ikke til å fortsette med det. Fikk bivirkning med ganske intens kvalme, sure oppstått og trøtthet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå