Angelheart2 Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Noen som så det nye sang-konseptet på TVN i går? Selv vet jeg ikke helt om jeg akkurat ble hektet.... Generelt syns jeg det er altfor mange sangkonkurranser på TV og jeg har sluttet å se på Idol og The Voice for flere sesonger siden. Syns konseptet med de 100 artistene i dommerpanelet hørtes spennende ut i forkant, men ble veldig skuffet. Jeg kjente jo nesten ingen av dem! En hel haug med avdankede MGP-artister, ukjente band-vokalister og sangpedagoger. I tillegg så skjønte jeg ikke helt hvorfor de reiste seg/ikke reiste seg da deltagerne sang ganske middelmådig. Et eksempel var han "teatermusikkpedagogtypen" som ikke reiste seg da ho unge jenta sang I dreamed a dream (kjempebra), men som reiste seg da ho sang Grace Kelly (ikke bra i det hele tatt). Så, hva tenker dere? Blir dette et nytt program alle MÅ se? (Kjente også at jeg syns litt synd på flinke Anne Rimmen som har blitt "degradert" til å være programleder her......ho fortjener bedre.) 2
Testosteron Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 Jeg så reprisen som gikk i kveld, og jeg likte det. Jeg syns alle var flinke, men jeg ble mest imponert over han som sang Roxanne av The Police. Jeg gleder meg til å høre mer av ham.
Gjest secretidentity Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Skulle bare se hva det var siden tv-sesongen knapt har startet og lei av repriser som går. Men kommer nok ikke til å se mer av det for er i grunn litt lei av sangkonkurranser, men fikk dog litt sansen for han som stilte opp i dongeribukse. Stemmen hans var et friskt pust, men bortsett fra det var programmet i seg selv ganske tamt. Ikke helt min sjanger.
Amber Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 Utrolig dårlig konsept og vi har vel sett det x antall ganger før, vær så snill og kom med noe det er verd å se på! Oppbrukt! 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Hun 16 år gamle jenta som sang i dag skulle vært på Idol og vunnet hele greia, og ikke på dette programmet. (For dette er vel ikke egentlig et talentprogram, men et underholdningsprogram?) Hvis ikke hun der blir stor stjerne så boikotter jeg norske artister! Programwise: Syntes programmet og konseptet er rart, virker som at mange av dommerne reiser seg bare fordi en sang lager stemning, og denne episoden var annerledes med flere deltakere og stemmemuligheter, noe som ikke var i første episode. Endrer de regler fra gang til gang? Og hvem er egentlig alle disse dommerne? Anonymkode: 223b3...273 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 Så på første episode. Gidder ikke å fortsette. Kjedelig p Anonymkode: 69567...eb8 2
Jolanda Skrevet 16. januar 2019 #7 Skrevet 16. januar 2019 Dette var stusselige greier. Og for et ”dommerpanel”. 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #8 Skrevet 16. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så på første episode. Gidder ikke å fortsette. Kjedelig p Anonymkode: 69567...eb8 8 minutter siden, Jolanda skrev: Dette var stusselige greier. Og for et ”dommerpanel”. Enig, ser neppe videre på dette jeg heller. Så første episode av nysgjerrighet, andre episode fordi jeg glemte å skru over på det jeg egentlig skulle se. Kjedelig program og konsept. Hjelper ikke at det er masse blinkene lys på dommerveggen, blir egentlig bare mer jalla. Anonymkode: 223b3...273 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #9 Skrevet 16. januar 2019 Og er mikrofonene til dommerne på når de liksom kan synge med? Blir ikke det forstyrrende for de andre dommerne som fortsatt vurderer sangeren isåfall? Er meningen en karaokebar stemning eller en talentkonkurranse? Skjønner ikke helt greia.... Anonymkode: 223b3...273 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #10 Skrevet 16. januar 2019 Jeg var på innspillingen av et av programmene for å støtte en kompis som er deltager. Det er det verste tullet jeg har deltatt på. Det programmet handler mer om å promotere «kjendiser», enn å vise nye talenter. Det var også pinlig tydelig at denne gjengen hadde hatt en vanvittig fest kvelden før, da folk knapt holdt seg på beina. Å se opp på den veggen var som å stirre opp i et tre fylt av apekatter, der alle prøver å overgå hverandre i håp om å få oppmerksomhet. Men det var en detalj som virkelig gjorde det klart for meg at dette handlet mer om dommerene enn talentet. Når de synger henger det en tvskjerm bak dem. Den teller ned 30 sekund fra talentet begynner å synge, og når tiden er omme kommer teksten til sangen opp på skjermen, og alle dommerene hopper opp og synger. Og ja, mikrofonene er på, og på et par av sangene hørte vi knapt talentet pga. brølesyngingen fra dommerne. Spesielt ei svær ei fra England så dette tydeligvis som hennes mulighet til å gjøre karrieren sin varm igjen, så hun gaula over alle. Jeg har ei venninne som er sanger, og hun kunne fortelle at samboeren var dommer. Han ble etterhvert klar over hvor patetisk programmet er, og prøvde å holde seg mest mulig usynlig opp i veggen. Det var ikke et problem, for han sier at de fleste nærmest brakk ryggen for å bli fanget opp av kameraene. Men det han som profesjonell sangpedagog syntes var verst, var at de ble nektet å gi gode tilbakemeldinger til talentet. Regissøren ville kun ha enkle tilbakemeldinger som «wow, kjempebra, jeg fikk skikkelig lyst til å danse av synginga di» eller «uff, jeg ble skikkelig skuffet, for jeg ville like det» , fordi regissøren mente at slike råd var det eneste seerne hjemme ville skjønne. Kjæresten min og samboeren til kompisen fikk totalt latterkrampe i studio, for dette var virkelig det verste tullet vi har opplevd! Jeg satt for det meste og måpte, for jeg trodde ikke mine egne øyne. Dette er virkelig et drittprogram. Anonymkode: 6d3f6...1a4 11
Måbarefåsiat... Skrevet 16. januar 2019 #11 Skrevet 16. januar 2019 Jeg ser aldri på Idol eller noen av de andre sangkonkurransene. Men dette synes jeg var litt gøy og underholdende.
Lady Lovelylocks Skrevet 16. januar 2019 #12 Skrevet 16. januar 2019 (endret) Jeg så på i går. Syns det var urettferdig at hun ene med flest poeng måtte konkurrere med hun med minst.. syns begge de med høyest (lik) sum skulle gått rett videre. Endret 16. januar 2019 av Lady Lovelylocks 3
Meadow Skrevet 16. januar 2019 #13 Skrevet 16. januar 2019 Jeg liker det jeg, synes det er underholdende og koselig. Stort sett flinke folk som er med, godt å slippe de dårlige.
Gjest Hold the door Skrevet 6. februar 2019 #14 Skrevet 6. februar 2019 På 16.1.2019 den 19.57, Meadow skrev: Jeg liker det jeg, synes det er underholdende og koselig. Stort sett flinke folk som er med, godt å slippe de dårlige. Jeg også liker det, av en eller annen grunn. Det er litt spennende å se hvor mange som stemmer på hver deltaker, selv om jeg synes det virker litt rart noen ganger og tror ikke de alltid stemmer etter stemmen. Men til slutt så bryr jeg meg ikke så veldig om hvem som går videre, bare ser på programmet og synes det er grei underholdning.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #15 Skrevet 7. februar 2019 Drittprogram , er vel 3 av 100 dommere som faktisk kan musikk og er i sko til å vurdere andre, resten kunne like gjerne vært deg og meg som var dommere. Talentene driter dem i men reiser seg opp å synger så fort det kommer en med sur karaoke stemme som har vært smart å velge en rai rai allsangslåt! Anonymkode: 90f63...293 2
Djungelvrål Skrevet 7. februar 2019 #16 Skrevet 7. februar 2019 Er det ingen av deltakerene i dette programmet som kan synge? Jeg har aldri sittet å nisett på det men har switchet innom og ingen av de jag har sett så langt synger fint.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #17 Skrevet 7. februar 2019 3 timer siden, Peonjenta skrev: Er det ingen av deltakerene i dette programmet som kan synge? Jeg har aldri sittet å nisett på det men har switchet innom og ingen av de jag har sett så langt synger fint. Jo har vært noen men de blir ikke stemt videre fordi dommerne virker å være mer opptatt av hvilken sang dem synger, er den fengende og de kan den er det liksom nok til å få stemmer, mens de som synger krevende sanger hvor talentet deres kommer ordentlig fram får ikke stemmer. Fjernt opplegg! Anonymkode: 90f63...293
Gjest månedrømmer Skrevet 7. februar 2019 #18 Skrevet 7. februar 2019 Dette er ikke et talet program. Dette er et underholding program. Jeg forventer ikke perfekt sang og selvfølgelig heier man på bra sanger . Det er så å si er karaoke program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå