AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Har lenge ønska meg ei å være feeder for. Men føler at det er mye skam rundt dette, for begge parter. Hvordan finne noen som også liker dette? Anonymkode: c3363...e2c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Hva er en feeder? Anonymkode: ee574...0d9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 En som ønsker å fete opp dama si... Og bra det er skam rundt å ødelegge andres liv og helse. Anonymkode: d00c7...bbb 13
GammelKaktus Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Haha, kan du lage mat da? Eller skal du fore stakkaren opp på gatekjøkkenmat? 😄 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 Det er livsfarlig. Feedere styres ofte av et behov for kontroll. Føler du at du har lite kontroll på eget liv eller miljøet rundt deg? Og derfor vil kompensere med dette. Selv kunne jeg tenkt meg å finne en mann som betaler ALT for meg slik at jeg slipper å jobbe og kan kjøpe det jeg vil. Men dit kommer jeg aldri fordi jeg syns samtidig det er utnyttende og at jeg ikke hadde vært stolt over meg selv. Klarer ikke en gang å la menn betale for meg på date. Her anbefaler jeg deg å sette andres behov foran dine egne og ikke gjøre det. Anonymkode: a61bc...9c5 5
282_NaughtySpark Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 Feedere og personer som lider av spiseforstyrrelsen overspising er en dødelig kombinasjon. Men desverre så finner de allikevel hverandre.. Bare se på "My 600-lb life", liksom... 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #9 Skrevet 9. januar 2019 Tror ikke du finner noen oppegående damer som blir med på dette. Jeg er selv singel kvinne som er overvektig, og på nettdating sider. Har blitt kontaktet av noen, som synes jeg er alt for slank, og lurer på om jeg vil la de fete meg opp. Aldri i verden, jeg ønsker jo å gå ned i vekt, ikke opp i vekt. Og det er jo virkelig ikke sunt. Anonymkode: 3b007...083 4
Gjest Vanlig fyr Skrevet 9. januar 2019 #10 Skrevet 9. januar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Har lenge ønska meg ei å være feeder for. Men føler at det er mye skam rundt dette, for begge parter. Hvordan finne noen som også liker dette? Anonymkode: c3363...e2c Gå til psykolog.
Gjest Alterego666 Skrevet 9. januar 2019 #11 Skrevet 9. januar 2019 Anbefaler ikke å ødelegge partners helse for eget kick. Ser store moralske hindre her, og det bør TS også.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #12 Skrevet 9. januar 2019 5 timer siden, loveli skrev: Pick me!!! Pick me!!! Pick me!!! Er du sulten altså? TS Anonymkode: c3363...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå