AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Del Skrevet 9. januar 2019 Kan noen forklare med egne ord hva det betyr? Jeg kan slå det opp, men jeg sliter med å forstå betydninger fullt ut når det kun står en kort definisjon uten mer forklaring. Anonymkode: 7fcb3...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Del Skrevet 9. januar 2019 Det betyr at språket er unødvendig kronglete. Anonymkode: a7ace...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Del Skrevet 9. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr at språket er unødvendig kronglete. Anonymkode: a7ace...1f7 Tusen takk! Anonymkode: 7fcb3...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Del Skrevet 11. januar 2019 Kjæresten til fatter'n er sånn, hun bruker så utrolig mange ord på å si enkle ting, og "padder/tilføyer" språket masse ord som ikke trenger å være der i det hele tatt og kommer aldri til poenget. Hun gjør meg gal Anonymkode: ba520...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. januar 2019 #5 Del Skrevet 11. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten til fatter'n er sånn, hun bruker så utrolig mange ord på å si enkle ting, og "padder/tilføyer" språket masse ord som ikke trenger å være der i det hele tatt og kommer aldri til poenget. Hun gjør meg gal Anonymkode: ba520...925 Sånn er min mann også innimellom, bruker voldsomt mange ord på å si ingenting Og da ungene hans var små, så var han veldig opptatt av å prate med de om de gjorde noe feil. Enden på visa, var at ungene stod der som to spørsmålstegn, de ramla fullstendig ut allerede etter en setning. Da er det godt de har meg, som er hans rake motsetning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå