Gå til innhold

en kompis som er så selvsentrert at han ikke hører

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

en god venn igjennom 15 år har blitt singel etter 11 års ekteskap. nå er han mer slitsom enn noen gang og han lytter ikke når jeg sier jeg ikke er intressert i han. han marer heletiden om hvor perfekte vi er for hverandre, prøver å overnevise meg hver gang vi prater. men han har virkelig ikke peiling. han ser kun seg selv, og driter loddrett i mine ønsker å behov. nå var han innom på besøk i går og jeg prøvde å holde ting på vennskaps nivå. han kom uventet og jeg hadde egentlig ting å gjøre men, det fikk jeg ikke gjort. for må jo holde han med selskap, bare d at jeg ville ta oppvasken synes han var dårlig gjort siden han var der. og han sa han var der kun som venn. men når han nærmet seg avreise var d på'n igjen. jeg sa i fra at jeg ikke er intressert og er helt uenig i dette. men han bare flirer og gjør narr av meg når jeg blir irritert. føler at han har null respekt for meg, mitt liv og mine meninger. alt skal liksom dreie seg om han. 

Har lyst til og kutte ut hele vennskapet som vi hadde. for det føles ødelagt. han vil jo ikke høre. han tror at et kyss, en date, et knull bare ville vært kult fof vi er likevel så gode venner. 

tenkte å sende en melding og bare si at jeg ikke ønsker å treffes mer, henge noe mer eller ha noe mer kontakt. for jeg orker virkelig ikke dette. men jeg kjenner han jo. da blir det drama. så vurderer faktisk å gi faen og ghoste hele fyren. for jeg har ikke energi til dette da jeg har annet som er nok energitappende for meg. ..

hva tenker dere? hva ville du gjort?

Anonymkode: 82f38...d75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen meninger rundt situasjonen? hadde du beholdt han som venn?

Skrevet

Ghost han :) 

Anonymkode: 7f5a9...b61

• Liker 3
Skrevet

Off han hadde eg droppet fort. Han hadd ei hvertfall ikkje fått kom innom meir, direkte avvisning i døra 

Anonymkode: 7bbf3...e31

• Liker 1
Skrevet

Send en melding og si det som det er

Anonymkode: 4a969...2e5

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke sent melding for å si at jeg ikke ville treffes mer. Hvorfor selv ta kontakt når du ikke vil ha noe med hem å gjøre.

Ville heller sagt det til ham neste gang han kommer uventet, eller kontakter deg på annet vis. Da kan du svare kort at du blir for sliten av hans oppførsel, at du ikke er interessert i kjæresteting som han stadig viser, og derfor er det beste for meg at du holder deg unna og at vi ikke har kontakt mer, (i hvert fall på en stund ?)

• Liker 4
Skrevet

Du har jo allerede sagt fra uten at han hører eller respekterer. Da er ghosting innafor. 

Anonymkode: c06bc...195

• Liker 1
Skrevet

ja. men jeg sendte han en melding. vært stille siden. satser på at det blir sånn :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...