Gå til innhold

Ukas hatobjekt 2: Dolly Duck (ja.. dama til Donald ja)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen.. Hun må være det værste (fiktive) kvinnfolket i historien! Stakkars Donald. Han gjør alt hva han kan for å tekkes Dolly men hvem er den første til å la han i stikken når ting går galt? Jo Dolly! Ikke nok med det men hun truer han stadig vekk med at hvis han ikke ordner opp så går hun ut med Anton (den blæra). Noen ganger gjennomfører hun også dette.

Dolly har også gjentatte ganger gitt uttrykk for at hun er veldig grunn og kun opptatt av matrielle ting. Som når hun klager over at bilen til Donald er stygg og hun heller vil sitte på med Anton fordi han har en finere bil.

Det værste er når Dolly blir dritsjalu fordi Donald får oppmerksomhet fra andre damer mens hun selv skal ha fri tilgang til Anton når det passer henne. Snakk om forbilde for unge jenter!

Selvom det skjelden blir gitt innblikk i sexlivet til Donald og Dolly så er jeg sikker på at Stakkars Donald skjelden får seg noe på det området heller. Skulle ønske det snart kom en episode hvor Donald kaster Dolly på dør og hiver ei bøtte med lutefisk og drit på henne for det har a faen meg fortjent! Helvetes møkkakjerring!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er det beste jeg har lest på år og dag!!!! Det verste er jo at man skulle tro Dolly faktisk HAR vært forbilde for mange jenter :)

Gjest skindeep
Skrevet

Ha Ha :hoho:

Der har du jammen meg truffet spikeren på hodet!!

Jeg er så enig med deg!!!!!

Skrevet

Når du nevner forbilder forklarer det forbausende mye.. :o

Skrevet

Har jeg igrunn ikke tenkt på før, men du sier noe... :hoho:

Gjest Anneli
Skrevet
:ler: Morsomt observert. Har aldri tenkt på det før jeg heller, men du sier så absolutt noe.
Skrevet

Enig, men jeg skjønner ærlig talt ikke hva galt lutefisken har gjort. Må da kunne være mulig å finne noe bedre egnet å slenge på Dolly ...

Forøvrig er Magicka fra tryll svært undervurdert. Der snakker vi om en sexy babe som burde passet Donald langt bedre enn luremusa Dolly.

Gjest Valhalla
Skrevet

Bestemor Duck er drømmedama

Skrevet
Bestemor Duck er drømmedama

Eldre damer er best, ja! Du har svært god smak! :wink:

Skrevet

Syns Dolly er morsom jeg.. spesielt når hun kaster blomstervaser og lignende etter stakkars Donald. :ler:

Gjest gjesten
Skrevet

Enig. Har tenkt flere ganger det samme. Donald fortjener noen bedre. Teite dama.

Men så er det noe i Donalds blod som tilsier at han (alltid vil) tiltrekkes av hissige personer.

Og face it: Han er jo ikke akkurat kjæresteemne nr. 1 han heller...

Noen ganger er jo hun så kjempeskjønn, og forstår godt at Donald er forelsket i henne. En ting er sikkert: Donald og co har ikke vært det samme uten henne. Et skikkelig elsk/hat forhold har jeg til henne.

Skrevet

Og face it: Han er jo ikke akkurat kjæresteemne nr. 1 han heller...

Nei, Donald er jo i grunn en ganske merkelig skrue han også, der han springer rundt dagen lang uten hverken bukse eller boxer ....

Men seriøst, Magicka sier bare jeg. Har dere sett hvordan hun rir den kjeppen hun ofte har mellom bena. Der har du dame med futt i.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja dette var jo seriøst. men skulle det være morsomt? Eller skulle det være ironisk morsomt.

Skrevet
:hoho: Jeg har tenkt litt det samme av og til når jeg har lest Donald da.................men det hender nå at Donald ikke er så snill med henne også da! Et radarpar som kler hverandre litt :hoho:
Skrevet

Jeg må si meg enig ang. Magica.. Jeg mener, skikkelig bestemt dame med mål, kledd i trange, sorte klær. Hun har jo i tillegg et og annet triks i ermet! Foff-bombene er priceless og hun har en kråke som kjæledyr. Hun bor på et varmt sted ved middelhavet (visstnok), har et sjarmerende blikk (noen gang sett skikkelig på øynene hennes??) og liker å lage mat med eksotiske ingredienser (så mye som hun rører rundt i gryta si).

Bare synd hun hele tiden er på jakt etter eldre, rike menn.

Skrevet

:ler:

Ja, Madam Mim kommer liksom litt til kort i forhold til Magica når det gjelder stil ja. Dessuten misstenker jeg at hun egentlig ikke er i samme bransje som Magica. Det må være en front for en langt mer shady geskjeft. Jeg mener, hallo, Madam Mim ?

Kanskje henne Donald besøker når Dolly blir for stri, og frustrasjonen tar han ?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Helt enig, Dolly er slem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...