Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden eggløsning (rundt 29-31 des) hatt menssmerter.. syns dette var ufattelig lenge. Jeg fikk litt rosa på papiret for 3 dager siden men har ikke kommet noe etter dette. Flere som har menssmerter så lenge før mens? Er på 10 dagen med murringer😰🥵

Anonymkode: 91459...4bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det slik av og til, blitt helt ekstremt etter jeg fikk barn. Og så har jeg PCOS på toppen så kroppen er ikke helt i vater.

Anonymkode: 21ca7...77b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har det slik av og til, blitt helt ekstremt etter jeg fikk barn. Og så har jeg PCOS på toppen så kroppen er ikke helt i vater.

Anonymkode: 21ca7...77b

Uff! Det er så fælt🥵 skal man liksom gå med menssmerter 14 dager før mens kommer?!😕 

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende du er gravid. Jeg hadde menssmerter fra antatt eggløsning til ikm:) det tok seg opp uka etter. Hadde også mye hvit utflod. 

Anonymkode: d76f8...cdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være at du har endometriose? Typiske tegn på tilstanden er slik du beskriver. 

Anonymkode: 9e3aa...e8c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være at du har endometriose? Typiske tegn på tilstanden er slik du beskriver. 

Anonymkode: 9e3aa...e8c

Nei, sjekket meg for det i oktober :) 

Skrevet

Jeg hadde det slik da jeg ble gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg er gravid, selv om det er en mulighet selvsagt 😊 har testet med billigtester men de er negativ 🙈

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...