Gå til innhold

Har jeg hatt mange sexpartnere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 år og jeg har hatt sex med rundt 35 stk. Er det altfor mange? Jeg har vært i et forhold på 6 år og et nå som har vart i ca 8 mnd. 

Anonymkode: a542b...13c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fyller 30 om noen måneder da 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Noen vil sikkert si nei, jeg vil si ja. Hadde styrt unna noen som var så ut-pult som deg. 

Anonymkode: 1151d...238

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

samme, det er innafor :) 

Anonymkode: f1a41...26f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er det da bare du som kan svare på. Hva som er mange/få for en person er det bare den personen som kan bestemme.

Anonymkode: c976e...b32

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen vil sikkert si nei, jeg vil si ja. Hadde styrt unna noen som var så ut-pult som deg. 

og vi hadde nok styrt unna noen som var så frekk som deg 

Anonymkode: f1a41...26f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som har hatt sex med bare én person kan da ha hatt veldig mye mer sex enn TS.

Anonymkode: c976e...b32

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mange

Anonymkode: 18f61...84c

• Liker 4
Skrevet

For meg, ja, men det er ikke på en negativ måte. Tenker at det er sex og folk gjør som de vil så lenge det er konsensuell sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 29 år og jeg har hatt sex med rundt 35 stk. Er det altfor mange? Jeg har vært i et forhold på 6 år og et nå som har vart i ca 8 mnd. 

Ja for min del.. alt for mange.

Anonymkode: e4bd7...ee0

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir man mer "ut-pult" av å ha sex med flere, kontra eksakt like mye sex med en og samme partner...? Logikken i det er...? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvem bryr seg?? Er dette virkelig et tema blant folk?

For alt jeg veit kan mannen ha hatt seg med 350 stykker, jeg har aldri spurt og har aldri lurt.. Jeg har heller aldri fått spørsmålet av han, så antar at han ikke har interesse av å vite.. Eneste han spurte om var om jeg var frisk og hadde sjekka meg i det siste. 

Anonymkode: f7c44...593

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ said:

Blir man mer "ut-pult" av å ha sex med flere, kontra eksakt like mye sex med en og samme partner...? Logikken i det er...? 

Logikken er vel større sjanse for kjønnssykdommer for eksempel. Og at man hopper lett fra en person til en annen.

• Liker 3
Skrevet

Hvilken rolle spiller det?
Det er jo ikke som du kan "brukes opp"

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, midlertidigbruker skrev:

Logikken er vel større sjanse for kjønnssykdommer for eksempel. Og at man hopper lett fra en person til en annen.

Men det har vel ingenting å gjøre med begrepet up-pult? Som forsåvidt er et tullete begrep siden det ikke er mulig. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke for mange. Jeg har hatt sex med omtrent like mange som deg, og det er helt greit. Du blir ikke "utpult" av å ha sex med mange.

Kjæresten min vet om det, og har ingen problemer med det heller. 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke altfor mange i mine øyne. Heller et ganske fint tall som tyder på at du er en seksuell, frigjort og utforskende dame.

Anonymkode: d3ffb...569

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

herregud.

Anonymkode: f5d98...8c3

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er mange, og ville vel tenkt mitt om å hoppe lett fra den ene til den andre om det var min mann det gjaldt. Nå synes ikke jeg at det nødvendigvis er noe man må dele med kjæresten sin heller, da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Neida. Det er en fordel.Man blir best til ting  man gjør ofte.

Anonymkode: a5d65...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...