AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jeg skal ta hudpleie for første gang på lenge. Siden det er et hav av behandlinger og steder trenger jeg råd. Om meg: snart 50, litt smårynker øyne, ser noe rynker rundt munn. Normal hud uten spesielle problemer. Fuktfattig har jeg fått høre tidligere. Er opptatt av huden, har lyst på sikt å prøve obagi behandling. Bør begynne med gode kremer pris er ubetydelig innen rimelighetens grenser skal i bryllup og ønsker å være på mitt beste. Har noen anbefalinger å komme med, gjerne også gode salonger i Stavanger distriktet 😊 Anonymkode: 90726...2b1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 No7 dag-og nattkrem og No7 serum (kjøpes på Boots apotek) er det mange som har god effekt av https://www.boots.no/category/ansiktskrem Anonymkode: 7e06c...378 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Denne kan passe for deg https://www.boots.no/product/no7-protect-perfect-gavesett-produkt766027 Anonymkode: 7e06c...378 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 Her kan du lese om erfaringer fra disse kremene Anonymkode: 7e06c...378
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 OBS. Det er mulig at det er No7 Lift og luminate som passer best til din hud trådstarter. Spør på apoteket Anonymkode: 7e06c...378
wintergirl Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 Snakk med behandlerene i salongen. De kan gi bedre svar på hva som passer din hud. Husk at hvis du begynner med obagi, så vil huden din se mindre pen ut en stund før du ser resultatet. Det er rett og slett så ille at mange hater huden sin i noen uker før de ser effekten, men etter omtrent seks uker så elsker de huden sin. Skal du i bryllup om ikke så lenge så bør du gå for noe annet, noe som renser , gir glød, fukt og spenst. Når det gjelder rynker rundt øyne og lepper, så kan plasmapen hjelpe. 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #7 Skrevet 12. januar 2019 Hva med Restylane skinbooster? Anonymkode: 54a01...c66 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #8 Skrevet 12. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Her kan du lese om erfaringer fra disse kremene Anonymkode: 7e06c...378 Det er ikke denne typen kremer jeg er ute etter. Ts Anonymkode: 90726...2b1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #10 Skrevet 6. februar 2019 On 1/12/2019 at 8:52 AM, AnonymBruker said: Det er ikke denne typen kremer jeg er ute etter. Ts Anonymkode: 90726...2b1 Nei, no7 på Boots apotek er kun for der og da følt velvære, uten vedvarende effekt. Parfyme og tull også. Og kjempehøye konsentrasjoner av siloxaner, skadelig for miljøet. Renseproduktene har plast (akryl) i seg 😞 Få resept fra fastlegen på en type konsentrert a-vitaminkrem og bruk i henhold til instruks. Ellers er det solfaktor og skånsom vask som er tingen. Og null røking! ...og å spise og leve sunt.... Da en sunn kropp gir, naturlig sunn hud, som er penest 🙂 Ingen snarveier altså. Holder meg laaangt unna skjønnhetsindustrien, du kommer lengst med sunn fornuft. Lykke til! Anonymkode: 53714...7f8 2
InaM Skrevet 6. februar 2019 #11 Skrevet 6. februar 2019 Hjelper ikke mot alderstegn på ordentlig nei, så det er ljug. Hold deg unna sola (beskytt deg) og unngå forurensing og stress.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #12 Skrevet 6. februar 2019 Skinboosters og retinolkremer! Litt botox er også ikke dumt mot rynker;) Anonymkode: 6ff56...ffd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #13 Skrevet 8. februar 2019 Zo har en behandling som også fikk god score når et moteblad testet det. Jeg kan anbefale carita antiage behandling med lys og elektriske impulser som stimulerer musklene så man får en liten mini face lift. Ellers skulle jeg gjerne likt å prøve skin pen/dermaroll behandling da jeg har sett positive resultat på andre. Bioline og Elisabeth arden pro (tidl. Md formulation) har jeg gode erfaringer med. Ingen wow av dermalogica eller decleor. Sistnevnte fikk jeg allergisk reaksjon på. Zo sine produkter skrytes opp i skyene men med tanke på prisen har jeg aldri prøvd selv. Anonymkode: 62f9d...a0c
Kvalitet Skrevet 9. februar 2019 #14 Skrevet 9. februar 2019 Ser at et par av dere nevner skinbooster. Har dere prøvd dette selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå