Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Hva legger dere i utrukket "dårlig" sex?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Når en lurer på hvor mange maskiner vask en har liggende i kurven, mens en har sex, da har en dårlig sex.
CheapChampagne Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Når en lurer på hvor mange maskiner vask en har liggende i kurven' date=' mens en har sex, da har en dårlig sex.[/quote'] Det er vel slik jeg definerer det og
Rannva Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Når du tenker etterpå "gikk jeg glipp av nyhetene/en halvtimes søvn for dette?"
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Eller når sexen blir som å trykke på en repeat-knapp, og du vet nøyaktig alt som skjer før det skjer,...
Trampe Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Fant ut at i taket mitt er det 74 kvisthull. Og at jeg har lyst på kjøttkaker til middag i morgen. Det var dårlig sex det.
Gjest Verdens nest beste mann Skrevet 5. april 2005 #9 Skrevet 5. april 2005 Fant ut at i taket mitt er det 74 kvisthull. Og at jeg har lyst på kjøttkaker til middag i morgen. Det var dårlig sex det. Og det var med verdens beste mann? Hehehe..
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2005 #10 Skrevet 6. april 2005 Når jeg teller inni meg for å se hvor langt jeg kommer, fordi jeg kjeder meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå