Isaccis Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Sikter til messenger. Jeg er så oppgitt over folk som hver gang jeg logger på for å svare noen da begynner å si ‘Hei’ eller ‘hva skjer?’ osv. Dette er vilt irriterende, skjønner ikke hvorfor det virker mer egnet å ta kontakt da enn hvis jeg ikke er pålogget og derfor ikke opptatt med å chatte med andre? Spesielt irriterende hvis dagen har vært travel og det er 6-7 forskjellige meldinger jeg må svare på og så popper det plutselig opp flere ‘Hei’ (og som regel er det ikke noe spes de har å si engang, er bare for å pjatte) samtidig. Liker ikke å være kødd å la vær å svare da, heller, siden de ser jeg er grønn. Det blir som at noen kun går bort til folk som prater med noen fra før av og begynner å medle inn med eget prat der og da, hvor er logikken? Jeg kvier meg mer for å melde noen jeg ser er pålogget enn omvendt, men det er kanskje bare meg det er noe galt med.
Hesya Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Sett deg selv som ikke aktiv da vel.. så slipper du det. 3
drue Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Skrur av varsler hvis det er et tidspunkt jeg ikke orker å forholde meg til folk. Gidder ikke å irritere meg, har for mye annet å irritere meg over 😆
Isaccis Skrevet 9. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2019 4 minutter siden, Hesya said: Sett deg selv som ikke aktiv da vel.. så slipper du det. Før kunne jeg det, men med en iPad får jeg ikke det til? Uansett så er det jo selve konseptet at jeg bør jo kunne være synlig pålogget uten at det fører til en større trang hos andre til å si Hei.
Uglems Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Seriøst, er det noen som virkelig gjør sånt den dag idag, eller er det jeg som er upopulær 😂
Duckie Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 Jeg er nok skyldig i dette. Ofte når jeg er aktiv på messenger er det fordi jeg har slengt meg på sofaen og snakker med folk. De som er pålogget dukker opp først i listen, og av og til så tenker jeg hei, deg har jeg ikke snakket med på lenge, lurer på hvordan det går og sender av gårde en melding. Men jeg forventer ikke svar på de meldingene, jeg bruker SMS eller ringer om det er noe viktig. Er du opptatt, utsetter du å svare. Og ofte kan en person være grønn selv om den ikke er aktiv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå