Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Uregelmessig syklus (30-50), syklusdag 63 idag. Positiv g. Test på rfsu men forsvant etter 25 min og negativ clearblue test(tror det e bare skygge). Hadde litt brunutflod en gang forrige uke og håpte det var festeblødning. Har hatt klar utflod nå i 3 dg. Er det fortsatt håp???  😭😭

8EF4E93A-8EBA-46D4-8711-97769F6904C6.jpeg

Endret av Gulle2018
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei♡ rfsu testen skal ses på etter 5 minutter.. 25 minutter blir litt i seneste laget å tolke den. Jeg ser en strek på rfsu testen..:) test igjen i morgen eller over imorgen? Økt utflod er et tegn på graviditet:)

Anonymkode: dcd6d...23e

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei♡ rfsu testen skal ses på etter 5 minutter.. 25 minutter blir litt i seneste laget å tolke den. Jeg ser en strek på rfsu testen..:) test igjen i morgen eller over imorgen? Økt utflod er et tegn på graviditet:)

RFSU skal leses av etter 30 min. Det står i pakningsvedlegget. 

Anonymkode: d54d1...8ad

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

RFSU skal leses av etter 30 min. Det står i pakningsvedlegget. 

Anonymkode: d54d1...8ad

Det står at man skal lese etter 5 min men innen 30 min. Min ble pos men forsvant etter 25 minutter 😕

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Gulle2018 skrev:

Det står at man skal lese etter 5 min men innen 30 min. Min ble pos men forsvant etter 25 minutter 😕

Jeg ville da sagt den er ugyldig.

Anonymkode: f261e...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...