AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jeg skal selge huset mitt. Jeg har ikke råd til å beholde den,og har mye gjeld jeg ligger etter så jeg må selge rasjt. Men jeg vil jo ha en god pris på huset. I området mitt er det januar, februar og mars de månedene der det er minst bolig til salgs.så jeg tenkte å legge den uti februar. Fordelen er at tilbudet er liten mens etterspørselen er stor. Men er det ulemper og som jeg ikke har tenkt på? Har fikset og ordnet siden sommer så den er egentlig klar når som helst nå. Anonymkode: 8e2a1...ae7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Jeg går og tenker på det samme, men føler samtidig at markedet akkurat nå er litt annerledes enn "normale" januar, februar måneder. Det er tydeligvis mye som kommer igjen for salg, som lå ute i høst/vinter, så jeg tror det blir ganske stort tilbud av boliger. Jeg tror egentlig at salg akkurat nå er betinget av tilfeldigheter : en kjøper som akkurat da trenger en bolig, noen som akkurat da klikker seg inn på finn.no. Det positive er at det er flere budrunder i gang på budonline.no Det er EiendomVest sin fullt ut offentlige portal for bud på boliger de har for salg. I desember var det veldig lite som skjedde der. Nå ser det ut til å være litt mer aktivitet. Anonymkode: de483...279
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 De fleste ønsker å foreta flytting i sommerhalvåret, så flagg i så fall fleksibilitet ved overtakelse. Ellers bør du se på husets kvaliteter, har du fin hage og uteområde, er det best med visning når syrinene blomstrer. Om du derimot ikke har spesielt fine uteområder ville jeg solgt før, slik at den ikke taper i fht andre med flotte hager. Anonymkode: 524b7...612
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Har stor tomt pg hage,så har tenkt det samme. Å vente til vpren for å vise frem. Også ser huset større ut og, enn det gjør nå med snødekke her og gressflekk fer osv.. men jeg må selge snart, kan ikke vente til sommer, har fått varsel om tvangssalg. Anonymkode: 8e2a1...ae7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 Kan du snakke med banken? De har vel også interesse i at du får mest mulig ut av salget. Anonymkode: 42d45...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå