Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært spennende å se hva folk har gjort som er ulovlig. Selv har jeg kjøpt og røyket dop, stjelt, og hatt sex offentlig. Hva med dere?

Anonymkode: a4573...dd3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stjelt.

Anonymkode: 11426...654

AnonymBruker
Skrevet

Ikke overholdt vikeplikten, med et uhell (noen biler kjører veldig fort når de har retten på sin side). 😅😂

Anonymkode: 37d63...a7e

AnonymBruker
Skrevet

Brukt narkotika, drakk da jeg var for ung til det, stjelt, sex offentlig, urinert offentlig.. Tror det er det. 

Anonymkode: fba0b...22f

Skrevet

Pisset offentlig i Oslo sentrum 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hatt sex offentlig, tatt dop, kjørt for fort, smuglet over grensen. 

Anonymkode: 3b29b...e21

AnonymBruker
Skrevet

Er sex offentlig ulovlig? Jeg vet at sex med jevnaldrende under 16 er ulovlig men sex offentlig er da ikke det?

Anonymkode: 09ac6...d0d

AnonymBruker
Skrevet

Brukt dop, hærverk på pelsbutikker/farmer, hatt sex offentlig, stjålet  en nektarin.

Anonymkode: 6891b...b31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, "sex offentlig"? Siden én skrev det, skriver alle det, men hva mener dere egentlig? Å ga sex utendørs er ikke forbudt. Alle steder utomhus er ikke "offentlig sted". Dessuten kommer det an på om andre er til stede. Jeg tror det må komme under paragrafer om blotting og sjenanse for andre, så om du har sex midt på en offentlig vei i øde strøk midt på natta og ingen kommer forbi, blir du neppe straffeforfulgt...

Det er heller ikke krlminelt å drikke før man er 18, eller å ha sex før man er 16.

Anonymkode: a2f98...19c

• Liker 10
Skrevet

Prøvde "tøysetobakk" for 20+ år siden, og stjal en slikkepinne (i den tro at jeg kjøpte den) da jeg var i 4-års alderen. Det var vel det. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke overholdt vikeplikten, med et uhell (noen biler kjører veldig fort når de har retten på sin side). 😅😂

Anonymkode: 37d63...a7e

Det var jo ikke et uhell at du ikke overholdt vikeplikt, selv om de som hadde retten kjørte fort.

Anonymkode: dcf10...c9f

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Stjal en karamell som 8-9 åring.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, "sex offentlig"? Siden én skrev det, skriver alle det, men hva mener dere egentlig? Å ga sex utendørs er ikke forbudt. Alle steder utomhus er ikke "offentlig sted". Dessuten kommer det an på om andre er til stede. Jeg tror det må komme under paragrafer om blotting og sjenanse for andre, så om du har sex midt på en offentlig vei i øde strøk midt på natta og ingen kommer forbi, blir du neppe straffeforfulgt...

Det er heller ikke krlminelt å drikke før man er 18, eller å ha sex før man er 16.

https://www.ung.no/oss/sex/5471.html

Det er klart ingen blir straffet om det ikke blir sett, men det blir man ikke om man stjeler heller og ikke blir sett.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.ung.no/oss/sex/5471.html

Det er klart ingen blir straffet om det ikke blir sett, men det blir man ikke om man stjeler heller og ikke blir sett.

Ok, en vei var et dårlig eksempel, men definisjonen er "Med offentlig sted menes et sted bestemt for alminnelig ferdsel eller et sted der allmennheten ferdes."

Jeg lurer fortsatt på hva alle over her mener. Jeg ANTAR at de mener at de har hatt sex på offentlig sted, siden det å ha sex offentlig innebærer at det har vært flere tilfeldig forbipasserende som vitner. Men jeg tror også at noen av dem bare mener sex utendørs eller på et sted der de potensielt kunne blitt oppdaget.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er sex offentlig ulovlig? Jeg vet at sex med jevnaldrende under 16 er ulovlig men sex offentlig er da ikke det?

Anonymkode: 09ac6...d0d

Det er ulovlig jo. Skulle bare mangle forresten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stjelt, vært med i gjenger, dop, langet, slosskamper, servert løgner til politiet og blitt tatt. Angrer og forandra meg siden. Aldri mer. 

Anonymkode: 043cb...57d

AnonymBruker
Skrevet

- drukket alkohol før jeg var 18

- stjålet når jeg var yngre

- prøvd narkotika

- kjørt i fylla (denne er helt på tryne å gjøre, jeg vet)

- brukt telefonen når jeg kjører

Anonymkode: 5918b...2f6

AnonymBruker
Skrevet

Lest en sms mens jeg kjørte

Kjøpt, brukt og solgt narkotika

Brukt falsk legitimasjon i mine yngre dager

Stjålet

Anonymkode: 3b881...acc

AnonymBruker
Skrevet

Kan vel neppe skrive det her, noe av det er rimelig grovt...

Anonymkode: 332fb...9d3

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan vel neppe skrive det her, noe av det er rimelig grovt...

Anonymkode: 332fb...9d3

Det er jo hele poenget med tråden

Anonymkode: 5918b...2f6

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...