AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 hårete baller og mus er usmakelig, og turnoff. men kan man egentlig mene noe om dette? kan jeg be min date, han om å ta bort håret på ved utdtyret sitt om han er åpen for sex ved neste møte? Anonymkode: 4d0cc...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Nei du kan ikke be daten din om det. Det er hans kropp og hans valg. Blir man kjærester så kan man være litt mer åpen med preferanser, og si at man syns det kunne vært sexy om han barberte seg i blant, men man kan ikke kreve det eller be noen om det. Anonymkode: da834...13d 19
FrodeF Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei du kan ikke be daten din om det. Det er hans kropp og hans valg. Blir man kjærester så kan man være litt mer åpen med preferanser, og si at man syns det kunne vært sexy om han barberte seg i blant, men man kan ikke kreve det eller be noen om det. Anonymkode: da834...13d Selvfølgelig kan man be om det. Man kan be om hva som helst, men må forvente å få en del nei. Hvorfor drar du frem kreve fra hatten? 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Ja selvfølgelig kan du be om det men da må du også tolerere at daten kanskje sier nei, avlyser daten og finner noen andre å gå på date med. Du kan ønske og be om noe men du kan ikke kreve og forvente. Anonymkode: 63b56...cfa 11
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Du kan spørre ja, men ikke kreve at han gjør det. Anonymkode: ad4ca...a8f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 1 minutt siden, FrodeF skrev: Selvfølgelig kan man be om det. Man kan be om hva som helst, men må forvente å få en del nei. Hvorfor drar du frem kreve fra hatten? Hvis man eier noe form for folkeskikk og respekt , både for den andre og seg selv så kan man ikke be om det nei. Anonymkode: da834...13d 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Barbere sammen!Anonymkode: 4695b...cd3 9
Anim92 Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 Spør man om det, setter man jo opp et ganske tydelig ønske som vil virke som et krav/press. Ville blitt rimelig godt kjent før det var et tema.. 5
heipådegsann Skrevet 9. januar 2019 #9 Skrevet 9. januar 2019 (endret) Tenker kanskje det er litt mer naturlig å be en kjæreste om noe sånt. Ikke en date. Jeg ville nok selv valgt å ikke ha sex med en date som ikke var fornøyd med det sånn som det er, blir litt mye for meg at noen allerede så tidlig begynner å ville endre utseendet mitt, da får de heller finne seg noen som passer dem bedre. Men en annen person igjen kan jo synes det er helt greit å endre frisyre for deg Endret 9. januar 2019 av heipådegsann 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #10 Skrevet 9. januar 2019 Jeg synes det er fantastisk bra at du klargjør dine preferanser. Hvis det er et must for deg er det dumt å gå videre med et forhold hvor denne forskjellen likevel vil sette stopp for forholdet. Jeg var sammen med en jente en gang som gå meg klar beskjed om at hvis jeg skulle være sammen med henne var det glattbarbering som skulle være standard. Jeg fikk heller ikke ha på meg klær i leiligheten hennes. Måtte kle av meg alt i gangen. Det var hot og jeg elsket det. Du kan be om hva du vil. Folk må være tydelig på hva de vil og ikke komme med ønsker som partneren ikke kan etterleve når forholdet er vel etablert. Anonymkode: 1c692...7f1
Skogshuldra Skrevet 9. januar 2019 #11 Skrevet 9. januar 2019 Å være litt lur og taktisk er vel kanskje det beste. Jeg er ikke så glad i hår i maten selv, men elsker å slikke/suge glatt pung og velfrisert utstyr - så det å kombinere dette som et ønske i en og samme setning, funka veldig fint tidlig i mitt forhold. Behandlinga han fikk første gang etter håret forsvant, ga tydeligvis mersmak - for det har ikke grodd mye hår der nede etter det 1
cmd Skrevet 9. januar 2019 #12 Skrevet 9. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hårete baller og mus er usmakelig, og turnoff. men kan man egentlig mene noe om dette? kan jeg be min date, han om å ta bort håret på ved utdtyret sitt om han er åpen for sex ved neste møte? du kan si ifra til ham at du liker hårløs.... så han skjønner tanken og vil gjøre det.
midlertidigbruker Skrevet 9. januar 2019 #13 Skrevet 9. januar 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvis man eier noe form for folkeskikk og respekt , både for den andre og seg selv så kan man ikke be om det nei. Anonymkode: da834...13d Selvsagt kan man be om det, herregud hva slags sart blomst samfunn er vi blitt egentlig!? Hvis damen hadde en preferanse så hadde jeg satt pris på at hun på forhånd fortalte meg hva hun likte slik at jeg kunne stylet det på en måte som passet med hennes smak, det skulle bare mangle. Slike som deg er så ekstremt opphengt i "meg, meg, meg" og offermentaliteten deres altså... 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #14 Skrevet 9. januar 2019 27 minutter siden, midlertidigbruker skrev: Selvsagt kan man be om det, herregud hva slags sart blomst samfunn er vi blitt egentlig!? Hvis damen hadde en preferanse så hadde jeg satt pris på at hun på forhånd fortalte meg hva hun likte slik at jeg kunne stylet det på en måte som passet med hennes smak, det skulle bare mangle. Slike som deg er så ekstremt opphengt i "meg, meg, meg" og offermentaliteten deres altså... Folkeskikk er ikke det samme som offermentalitet men du er tydeligvis den her som blir krenka av at folk syns det er greit å ha respekt for andre. #staykrenka Anonymkode: da834...13d 2
midlertidigbruker Skrevet 9. januar 2019 #15 Skrevet 9. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Folkeskikk er ikke det samme som offermentalitet men du er tydeligvis den her som blir krenka av at folk syns det er greit å ha respekt for andre. #staykrenka Anonymkode: da834...13d Det har ingenting med folkeskikk å gjøre at man nevner preferanse for daten sin. Jeg regner med man har daten en stund når man kommer til sexen og det burde da være helt uproblematisk å nevne at man like det best helt barbert / lett frisert / full busk eller hva enn man foretrekker. Jeg merker derimot at du blir ganske krenket av at andre syntes dette er en grei ting å nevne, så kanskje du trenger #krenkekrakken for en liten pause eller?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #16 Skrevet 9. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Barbere sammen! Anonymkode: 4695b...cd3 Eller la det gro sammen! 32 minutter siden, midlertidigbruker skrev: herregud hva slags sart blomst samfunn er vi blitt egentlig!? Et samfunn som ikke tåler at normale kropper eksisterer. Det er trist at kroppshysteriet ennå lever. Anonymkode: 759ac...390 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. januar 2019 #17 Skrevet 9. januar 2019 Nei, ikke en du bare dater. Men om dere blir sammen og da etter en stund kan du spør, men ikke forlange at han barberer seg.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #18 Skrevet 9. januar 2019 55 minutter siden, midlertidigbruker skrev: Selvsagt kan man be om det, herregud hva slags sart blomst samfunn er vi blitt egentlig!? Hvis damen hadde en preferanse så hadde jeg satt pris på at hun på forhånd fortalte meg hva hun likte slik at jeg kunne stylet det på en måte som passet med hennes smak, det skulle bare mangle. Slike som deg er så ekstremt opphengt i "meg, meg, meg" og offermentaliteten deres altså... Ja, man kan selvsagt be om det. Men da må man også akseptere at motparten kanskje synes spørsmålet så tidlig i seg selv er avtennende, og at den ikke vil gå lenger med deg. Blir for meg litt det samme som å be daten sminke seg annerledes, nappe bryna annerledes, farge håret i en annen farge osv. Man kan absolutt be om det, men pirking på utseende kan oppfattes som en litt dårlig egenskap så tidlig. Anonymkode: a70c8...bbe 5
midlertidigbruker Skrevet 9. januar 2019 #19 Skrevet 9. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, man kan selvsagt be om det. Men da må man også akseptere at motparten kanskje synes spørsmålet så tidlig i seg selv er avtennende, og at den ikke vil gå lenger med deg. Blir for meg litt det samme som å be daten sminke seg annerledes, nappe bryna annerledes, farge håret i en annen farge osv. Man kan absolutt be om det, men pirking på utseende kan oppfattes som en litt dårlig egenskap så tidlig. Anonymkode: a70c8...bbe Det er selvfølgelig en helt fair reaksjon og er noe man må ta med i beregningen hvis man faktisk spør om eller nevner noe slik, men at man visstnok skal være en drittsekk og "ikke tåler normale kropper" hvis man nevner det er ikke noe annet enn hysteri.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #20 Skrevet 9. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, man kan selvsagt be om det. Men da må man også akseptere at motparten kanskje synes spørsmålet så tidlig i seg selv er avtennende, og at den ikke vil gå lenger med deg. Blir for meg litt det samme som å be daten sminke seg annerledes, nappe bryna annerledes, farge håret i en annen farge osv. Man kan absolutt be om det, men pirking på utseende kan oppfattes som en litt dårlig egenskap så tidlig. Anonymkode: a70c8...bbe Jeg ble spurt om det ganske tidlig og syntes det var avtennende. Tror det har å gjøre med at jeg generelt er mest glad i mennesker som driter ganske mye i utseende og kjører på uansett. Rett og slett. Anonymkode: 96ee3...02b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå