Gå til innhold

Grei bursdagsgave til 11-åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker om å gi en pose M og en kjærlighet på pinne i bursdagsgave til en 11-åring (klassevenninne)? 

Anonymkode: 89579...325

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel helt på hva hun ønsker seg. 

Anonymkode: c9827...0d4

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva bursdagsbarnet ønsker seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Her er de ca 20 stk på disse bursdagene, og mine har flere ganger fått en pose godteri eller lignende. Helt greit det! Ungene blir kjempeglade de. 

Anonymkode: 9f945...ac7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Finner vel noe litt mer barnevennlig enn M hvis du skal kjøpe godteri? En Pezfigur feks.

Men er det M du har i skapet og januar er litt trang? Da går det sikkert bra😉

Endret av TeamWP
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, TeamWP skrev:

Finner vel noe litt mer barnevennlig enn M hvis du skal kjøpe godteri? En Pezfigur feks.

Men er det M du har i skapet og januar er litt trang? Da går det sikkert bra😉

En 11-åring blir ikke imponert over pez altså.. 🙄

En pose snop er en helt grei gave! 

Anonymkode: 4d7f0...854

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En 11-åring blir ikke imponert over pez altså.. 🙄

En pose snop er en helt grei gave! 

Anonymkode: 4d7f0...854

Ingen barn jeg kjenner liker M heller 🙄 tenkte ikke på å imponere noen da ville jeg gått på Toys're'us😉 tenkte større sjanse for at ungen liker snopet den får.

AnonymBruker
Skrevet

Bursdagen er i morgen og jeg rekker ikke gå i butikken, men ser at jeg kan bytte ut M’en med en pose Non stopp. Det er kanskje bedre? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville byttet M med nonstop (personlig gir jeg aldri noe med nøtter i til et barn jeg ikke kjenner pga nøtteallergi er veldig vanlig), og lagt ved en 50-lapp. Pose nonstop og ei klubbe er litt stusselig gave 

Anonymkode: 16e5c...558

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke valgt nonstop som godteri til barn. Det er jo mer kakepynt enn godteri som barn liker. I allefall liker ikke mine barn mørk sjokolade. :)

Hvis jeg skulle gitt godteri, ville jeg gått på en av disse nye butikkene med utenlandsk godteri som er litt spennende. F.eks. Normal, eller en spesial-butikk for godteri der man kan få litt artige ting.

Anonymkode: 06a51...8a1

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm... Jeg synes det på ingen måte er greit å gi en "nesten tenåring" en godtepose og en kjærlighet på pinne i bursdagsgave. (Med mindre jeg visste at dette var favorittgodteriet.)

De er vel gjerne langt mer opptatt av andre ting enn leker og godteri når de har passert 10 år?

Jeg tror knapt nok noen av de ungdommene jeg kjenner har fått noe særlig annet enn penger (og en og annen bok) i gave etter at de passerte 10. Men de sparer jo gjerne til ny telefon, eller datamaskin, eller noe annet dyrt, og det som gis er bidrag til dette.

Hadde mitt barn fått kjærlighet på pinne til sin 11 års dag, hadde jeg lurt på om giveren trodde det var en barnehagebursdag.

Anonymkode: a53ae...312

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville byttet M med nonstop (personlig gir jeg aldri noe med nøtter i til et barn jeg ikke kjenner pga nøtteallergi er veldig vanlig), og lagt ved en 50-lapp. Pose nonstop og ei klubbe er litt stusselig gave 

Anonymkode: 16e5c...558

Hva med å bare gi 100kr, og droppe godteriet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bursdagen er i morgen og jeg rekker ikke gå i butikken, men ser at jeg kan bytte ut M’en med en pose Non stopp. Det er kanskje bedre? 

Gi penger om du ikke rekker å gå på butikken!

Tipper datteren din blir passe flau hvis hun må gi klassevennina "godteri mamma fant hjemme" i gave.
For det er det signalet du sender, via henne, at dere glemte å kjøpe gave, og rasket sammen noen dere hadde i hus.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det var datteren din som hadde kjøpt det selv til venninnen er det greit, men ellers ville jeg heller gitt penger.

AnonymBruker
Skrevet

Vi gir penger. Takk for tips 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...