AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Del Skrevet 8. januar 2019 Jeg vil prøve å legge ut en bukse, som er for trang i livet. Det er en turbukse type Fjellrëven. Det er ikke ekstra stoff, så jeg må klippe til noe passende. Ville dere, (som kan dette!) åpnet den i hver side, eller i midten bak? Anonymkode: c35a2...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 8. januar 2019 #2 Del Skrevet 8. januar 2019 Jeg kan ikke så mye om det, men du risikerer å ødelegge buksa om du begynner med dette når du ikke vet hva du driver med. Ville heller satt på en hårstrikk i knappen eller brukt en slik https://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/gravidklaer/gravidbukser/tummytie-pants-extender 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2019 #3 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Jeg ville ha latt noen som kan det ordne buksa. Ikke verd å ødelegge ei god bukse, men er det bare i linningen som den er trang, ville jeg tatt opp sømmen bak. Hvis du må. Lykke til. Endret 8. januar 2019 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Del Skrevet 11. januar 2019 På 8.1.2019 den 23.51, AnonymBruker skrev: Jeg vil prøve å legge ut en bukse, som er for trang i livet. Det er en turbukse type Fjellrëven. Det er ikke ekstra stoff, så jeg må klippe til noe passende. Ville dere, (som kan dette!) åpnet den i hver side, eller i midten bak? Anonymkode: c35a2...ed3 Jeg ville åpnet den i hver side og sydd inn en passende kile (en trekant) Anonymkode: c7897...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #5 Del Skrevet 11. januar 2019 Her var jo også en løsning, men jeg ville brukt metallringer til å tre snoren gjennom for å ikke rive opp stoffet http://www.jennyskavlan.com/syom/jeg-har-snoring-pa-bukser/ Anonymkode: c7897...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå