Gjest Tuppevaremor Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 fjor så traff jeg min første kjærlighet fra barndommen. Vi hadde sex,kom fram til at vi var venner. Så begynnelsen av året reiste han bort for 3mnd tok kontakt med meg en del ganger på nette,visset meg masse bilder. Han har sagt at han ser på meg som venn og ikke klar for forhold. Hvorfor er det så greit å ha nærthet da??? Fikk leke av venninder i bursdagsgave,da mente han på jeg fikk vise den til min nye type,jeg sa at jeg skal ikke ha. men han var villig å se selv. Hele natten i helga gikk det på mld anngående nærhet og ikke sex. Hva er det med mannfolk??? Bruker han meg eller hva?
Gjest Wildon Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Han har sagt at han ser på meg som venn og ikke klar for forhold. Hvorfor er det så greit å ha nærthet da??? Fikk leke av venninder i bursdagsgave' date='da mente han på jeg fikk vise den til min nye type,jeg sa at jeg skal ikke ha. men han var villig å se selv. Hele natten i helga gikk det på mld anngående nærhet og ikke sex. Hva er det med mannfolk??? Bruker han meg eller hva?[/quote'] hø..??? skjønte ikke helt dette jeg :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Han har sagt at han ser på meg som venn og ikke klar for forhold. Dette er vel den magiske setningen? Han vil bare være venner, og setter pris på deg som en venn, derfor vil han gjerne ha et nært vennskap. Ærlig talt, hvor mange teskjeer trenger du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå