AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Del Skrevet 8. januar 2019 Hei ☺️ Har fått kjøpt nesespray for å få i gang utdrivningsrefleksen. På pakken står det at jeg skal ta 1 dose i ett nesebor før amming/pumping. Holder det med en dose eller må jeg ta en dose til før jeg begynner å pumpe den andre puppen? Det går tross alt 20-30 min å pumpe ferdig en.. Noen som vet? Anonymkode: 533fe...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Del Skrevet 8. januar 2019 En holder. Anonymkode: d0ec8...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Del Skrevet 8. januar 2019 Er den tilbake på apoteket? Anonymkode: 49642...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Del Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er den tilbake på apoteket? Anonymkode: 49642...674 Det lurte jeg på og. Anonymkode: 02648...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Del Skrevet 8. januar 2019 Er tomt på de fleste apotek, men jeg fikk tak i en fra utlandet på det 6. apoteket jeg var innom 😊 Anonymkode: 533fe...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #6 Del Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er tomt på de fleste apotek, men jeg fikk tak i en fra utlandet på det 6. apoteket jeg var innom 😊 Anonymkode: 533fe...d58 Hvilken var det? Anonymkode: 49642...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Del Skrevet 9. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken var det? Anonymkode: 49642...674 Anonymkode: 533fe...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 9. januar 2019 #8 Del Skrevet 9. januar 2019 For å få den på bildet, så må du få legen din til å skrive ut resept på den, det er samme navn, men forskjellig måte å oppgi dose på (40 I.E). Det er akkurat samme middel som den du får i Norge, men de har tatt inn et utenlandsk parti som har litt annen måte å oppgi styrken på. Så derfor kan du ikke bare bytte over til denne hvis du har resept på den norske varianten. Var det jeg fikk beskjed om på apoteket i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #9 Del Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, Rosmerta skrev: For å få den på bildet, så må du få legen din til å skrive ut resept på den, det er samme navn, men forskjellig måte å oppgi dose på (40 I.E). Det er akkurat samme middel som den du får i Norge, men de har tatt inn et utenlandsk parti som har litt annen måte å oppgi styrken på. Så derfor kan du ikke bare bytte over til denne hvis du har resept på den norske varianten. Var det jeg fikk beskjed om på apoteket i alle fall. Her gjorde apotekeren om resepten. Anonymkode: 533fe...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #10 Del Skrevet 9. januar 2019 3 timer siden, Rosmerta skrev: For å få den på bildet, så må du få legen din til å skrive ut resept på den, det er samme navn, men forskjellig måte å oppgi dose på (40 I.E). Det er akkurat samme middel som den du får i Norge, men de har tatt inn et utenlandsk parti som har litt annen måte å oppgi styrken på. Så derfor kan du ikke bare bytte over til denne hvis du har resept på den norske varianten. Var det jeg fikk beskjed om på apoteket i alle fall. Jeg fikk ta denne ut med resept på den andre. Ble ikke stilt spørsmål engang. Anonymkode: da943...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #11 Del Skrevet 10. januar 2019 16 hours ago, Rosmerta said: For å få den på bildet, så må du få legen din til å skrive ut resept på den, det er samme navn, men forskjellig måte å oppgi dose på (40 I.E). Det er akkurat samme middel som den du får i Norge, men de har tatt inn et utenlandsk parti som har litt annen måte å oppgi styrken på. Så derfor kan du ikke bare bytte over til denne hvis du har resept på den norske varianten. Var det jeg fikk beskjed om på apoteket i alle fall. Det hjelper ikke når de er tom for denne og så... Anonymkode: 02648...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #12 Del Skrevet 10. januar 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: 533fe...d58 Hvilket apotek? Anonymkode: 02648...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #13 Del Skrevet 10. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket apotek? Anonymkode: 02648...c9e På et boots apotek i Trøndelag Anonymkode: 533fe...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #14 Del Skrevet 10. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: På et boots apotek i Trøndelag Anonymkode: 533fe...d58 Er det farlig å fortelle om navnet på apoteket?🙄 Anonymkode: 49642...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #15 Del Skrevet 10. januar 2019 Det holder å ta i ett nesebor før amming. Det er et kunstig hormon du trenger i blodet for å slippe melken ned. I pupp nr 2 er også melk sluppet ned fra melkekjertler til reservoar, og er klart for baby. Etter hvert vil kroppen lære og begynne å slippe hormonet til riktig tid selv. Det var iallefall slik hos meg. På barn nr 2 trengte jeg ikke spray i starten en gang. Anonymkode: 449ea...62a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #16 Del Skrevet 10. januar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det farlig å fortelle om navnet på apoteket?🙄 Anonymkode: 49642...674 HEN vil være anonym 😅 Anonymkode: 6bc1b...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå