AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Jeg har hatt UVI noen ganger i mitt liv, så vet hvordan det føles. i midten av des tok jeg ut spiralen, blødde på dag 3 etter det, siden ingenting mer. nå siste uken har jeg fått en slags «mini uvi» følelse. Det er liksom ikke som en ordentlig uvi, for det har jeg hatt og det er LANGT verre, men dette føles som heeeelt i starten når man merker at «oi nå får jeg kanskje en uvi». Det gir seg liksom ikke heller, vart siden fredag nå. Så leser jeg noen steder at det kan skje når man er tidlig gravid? Noen som vet? Og før noen spør; har ingen kjønnsykdommer, med mindre sambo har vært utro hvilket jeg ikke en gang vurderer som en mulighet. Bare lurer på om noen har hørt om/opplevd dette? Hva kan det evt være? Anonymkode: 3da7a...d38
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Kan legge til at jeg må tisse super ofte, men det «iler/stikker» likt ca hele tiden. Ved påvist uvi før, har å tisse vært helt grusomt, så det føles lignende, men i laaaangt mindre grad. Anonymkode: 3da7a...d38
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Aldri hørt om eller opplevd. Kun ved UVI. Anonymkode: 8e63c...3a4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Jeg hadde det sånn i mitt første svangerskap. Anonymkode: c6a86...fc5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Uvi med ubehag ved vannlating er et tegn på uvi. Hyppig vannlating uten ubehag kan være et tidlig symptom på graviditet. Anonymkode: aa64b...7f5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 Det trenger ikke alltid å være vondt å tisse heller, det kommer helt an på hvor uvi har satt seg. Feks blæra/ urinrøret osv.. jeg er selv plaget med dette og tror jeg ville levert en urinprøve hvis jeg var deg😊 men du kan også fortsatt være gravid også! Test begge deler😊 Anonymkode: e4bee...aa1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Uansett om du har hatt uvi før og det var verre så bør du virkelig dra til legen for å sjekke om du har det. Jeg gjorde en stor feil for to år siden og ventet i over en måned med å dra til legen for å sjekke hva som var feil, viste seg å være uvi hadde aldri hatt det før så forsto ikke helt hva som var galt og derfor utsatte jeg legetime, min største feil noensinne. Jeg hadde hatt uvi så lenge uten å få antibiotika at jeg slet med kronisk uvi i over ett år og sliter enda med problemer i underlivet. Jeg er en av de maks uheldige dessverre. Man skal virkelig ikke kødde med uvi, kjenner du symptomer dra til legen med engang!!! Anonymkode: 55fb4...6b6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 Ja, dra til legen! symptomene er utrolig variable og det er ikke bra å gå med uvi for lenge uten medisiner. Det er bare å stikke innom legekontoret med en urinprøve. Anonymkode: e4bee...aa1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #9 Skrevet 9. januar 2019 Sjekk om du har uvi. Det er aldri bra å ha infeksjon i kroppen når du prøver å bli gravid Anonymkode: 5d888...4de
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #10 Skrevet 9. januar 2019 Jeg hadde følelsen av at jeg holdt på å få UVI rundt da jeg ventet mensen da jeg var gravid. Men jeg er mye plaget med UVI, så det kan like godt ha vært det. Jeg har hatt slik mini-UVI som går over av seg selv eller med masse sitronvann noen ganger, selv om jeg også som regel blir veldig dårlig tisser rødt og må ha antibiotika. Anonymkode: f7778...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå