Gå til innhold

11 åring «tvunget» til å uttale seg om ulv på tv2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet? 

Ulv og religion er to vidt forskjellige ting, religion går de fleste fra, men det med ulven er varig hvertfall så lenge han blir boende i bygda. Det å sammenligne Jesus og ulv er rett og slett helt feil.

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper virkelig nåværende regjering får seg en skikkelig på tryne til valget i høst, Senterpartiet kommer til å bli store. Det regjeringen gjør er direkte selvmord mot seg selv da de gir fullstendig faen i alle i bygda her i øst, det er faktisk mange folk totalt sett, og de kommer til å merke det til neste regjeringsvalg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Barn bør slippe måtte stå frem offentlig med politiske meninger. Det passer heller ikke å ha barn med i demonstrasjoner.

Anonymkode: 53fe0...84c

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hva er problemet? 

Ulv og religion er to vidt forskjellige ting, religion går de fleste fra, men det med ulven er varig hvertfall så lenge han blir boende i bygda. Det å sammenligne Jesus og ulv er rett og slett helt feil.

Ulven?

Anonymkode: ec98d...3a6

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ulven?

Ulven nei? 11 åringen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jeg håper virkelig nåværende regjering får seg en skikkelig på tryne til valget i høst, Senterpartiet kommer til å bli store. Det regjeringen gjør er direkte selvmord mot seg selv da de gir fullstendig faen i alle i bygda her i øst, det er faktisk mange folk totalt sett, og de kommer til å merke det til neste regjeringsvalg. 

Det er faktisk MANGE i bygda her i Øst, som er FOR ulv. Derimot er media med på å hause opp rundt om disse ''stakkarslige'' bøndene. Tviler på at det blir like stor mediadekning på lørdag, når den motsatte part skal ut.
Bønder som er for ulv, blir utfrosset av andre bønder.

Ulveforvaltningen er helt på tryne. Ulvesonen er altfor liten, ikke rart det blir konflikter. Skyting innenfor allerede godt etablerte flokker, fører til flere streifulv. Streifulv tar gjerne mindre bytter, som sau.

Og får da for gudsskyld håpe at ikke Vedum får mye makt.... Den fyren er jo en parodi på seg selv.

Og ja, det er jo rene sekttilstander, så skjønner hva TS mener. Stakkars barn.

Anonymkode: ef37a...9a5

• Liker 24
Skrevet
38 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hva er problemet? 

Problemet er at om foreldrene var ulveFORkjempere, så ville barnet også ha vært det. Barn har meningene foreldrene har. Å intervjue et barn som om det hadde en selvstendig og uavhengig mening er bare tullete og respektløst. 

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk MANGE i bygda her i Øst, som er FOR ulv. Derimot er media med på å hause opp rundt om disse ''stakkarslige'' bøndene. Tviler på at det blir like stor mediadekning på lørdag, når den motsatte part skal ut.
Bønder som er for ulv, blir utfrosset av andre bønder.

Ulveforvaltningen er helt på tryne. Ulvesonen er altfor liten, ikke rart det blir konflikter. Skyting innenfor allerede godt etablerte flokker, fører til flere streifulv. Streifulv tar gjerne mindre bytter, som sau.

Og får da for gudsskyld håpe at ikke Vedum får mye makt.... Den fyren er jo en parodi på seg selv.

Og ja, det er jo rene sekttilstander, så skjønner hva TS mener. Stakkars barn.

Anonymkode: ef37a...9a5

De personene lurer jeg virkelig på hvor befinner seg, ja såklart er det noen ulvevenner i de største byene og tettstedene men ikke i selve bygda, der er 90% imot. Men Elverum er det nok noen suppegjøker ja, jeg har enda ikke blitt oppringt om hva jeg er for med slik meningsmåling, de ringer garantert kun i byene og store tettsteder. Slue ulver de som bedriver med slik meningsmåling..

Tviler sterkt på at det blir så jævla mange på på demonstrasjonen til Noah, så jo hvor mange som kom forrige gang... 😂😂

Vedum får garantert mye mer makt fremover, bare vent å se til høsten og neste regjeringsvalg, høyre har gravd sin egen grav!

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Problemet er at om foreldrene var ulveFORkjempere, så ville barnet også ha vært det. Barn har meningene foreldrene har. Å intervjue et barn som om det hadde en selvstendig og uavhengig mening er bare tullete og respektløst. 

Er til en viss grad enig men ikke akkuratt i denne saken da barn også merker plagene på kroppen pga ulven.. Gud viser seg aldri pga han er død, men ulven viser seg, gutten har garantert sett drepte sau og hunder. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt har du rett TS. Men har du ikke forstått enda at TV2 ikke bryr seg om rettferdig og sann rapportering, men å få frem sitt syn? De spiller på følelser langt mer enn fakta og hvem/hva vekker sterkere følelser enn barn? 

Anonymkode: 6e772...145

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Halleluja 🙏 Jeg er så enig.

Anonymkode: 19c49...f90

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halleluja 🙏 Jeg er så enig.

Anonymkode: 19c49...f90

Fint å høre at du er enig 👍

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Er til en viss grad enig men ikke akkuratt i denne saken da barn også merker plagene på kroppen pga ulven.. Gud viser seg aldri pga han er død, men ulven viser seg, gutten har garantert sett drepte sau og hunder. 

Hvor mange hunder er det egentlig som blir drept av ulv? 

Det er også startet oppdrett av hunder som ulven frykter. Jeg er medlem i en gruppe på fb hvor dette ble annonsert for bøndene. En ordentlig og seriøs informasjon om hundene, og at de blir brukt til dette i andre land. Av alle bøndene var det EN eneste som var positiv! Hva feiler dem da? Jo, de er bare så jævli vanskelige og sære. De syns det er bedre å skyte ulven enn å kjøpe disse hundene. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er også startet oppdrett av hunder som ulven frykter. Jeg er medlem i en gruppe på fb hvor dette ble annonsert for bøndene. En ordentlig og seriøs informasjon om hundene, og at de blir brukt til dette i andre land. Av alle bøndene var det EN eneste som var positiv! Hva feiler dem da? Jo, de er bare så jævli vanskelige og sære. De syns det er bedre å skyte ulven enn å kjøpe disse hundene. 

Ulven gir seg pokker i disse hundene dine.

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg ts! Dessverre kommer tråden din til å bli kuppet av ulvedebatten..

Anonymkode: d2021...f69

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Tall er vanskelig å si men det er veldig veldig mange i året, både på jakt og vanlig tur, også mange som blir drept i sin egen hage...

Jasså, hvilken hund er det? Jeg tviler sterkt at ulven frykter en hund uansett, men såklart, jeg er åpen for å prøve! Men hvordan kan en eneste hund overleve et angrep av en ulveflokk på 5-10 dyr? Det virker lite gjennomtengt da ulven angriper i flokk og ikke en og en. 

Verdens sterkeste mann taper mot 5 vanlige menn i krig...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ulven gir seg pokker i disse hundene dine.

Hva vet du om det? 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg ts! Dessverre kommer tråden din til å bli kuppet av ulvedebatten..

Anonymkode: d2021...f69

Det er jo ulvedebatt slik tråden ble laget i mine øyne, men jeg startet en tråd om ulv på aktuelle saker og politikk, start gjerne diskusjon der isteden

AnonymBruker
Skrevet

De som bor oppi ulvesonen får flytte eller sikre eiendommene og passe dyra sine. Sliter du med ulven så bosetter du deg ikke i det eneste området i Norge med ulv.

Verre er det ikke.

Vi trenger ulven, og den har ikke plass omtrent lenger.

Anonymkode: d66f8...ffb

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...