VinterRose Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Hva brukte dere? Huff, jeg liker absolutt ikke de mer vanlige typene! Egentlig har jeg mest lyst til å bruke vanlig høyhælte hvite pumps. Tenker det må vel være greit det!? Skal ha kort kjole.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Jeg hadde gule, høyhælte sko med t-strap. Vanlige brudesko var ikke helt min greie. Gikk barbeint etter at festen hadde kommet i gang. Anonymkode: c7f23...e45
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Jeg hadde hvite converse som jeg limte stener og bling på 😊 Hater å gå meg heler! Du bruker akkurat de skoene du vil, regler for bekledning har vi da for lengst kastet på havet? 😏 Anonymkode: 33d28...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Jeg hadde hvite sko med litt hæl som var gode å gå i. Anonymkode: 36ab8...303
Thyra Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Er det spesielle sko for bruder? Holder det ikke å finne et par som passer til kjolen?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, Thyra skrev: Er det spesielle sko for bruder? Ja, og det vet du sikkert Anonymkode: 87121...bdf
Revefrua Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Jeg skal gifte meg på sommeren, og er ikke glad i å gå med heler. Blir lyserosa converse 😍 3
Missfitness Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 (endret) Jada, typisk KG, her skal det unormale fremheves som det normale. Det er ingen som nekter deg å gifte deg i slalåmstøvler heller om du ønsker. Men, det er nå en gang slik at det vanligste er en penere type sko. Google "brudesko" eller "bridal shoes" Og til TS, i de fleste bryllupene jeg har vært i, har bruden alltid brukt en høyhælt hvit/off-white pump, stort sett uten noen spesiell brudestil. Endret 9. januar 2019 av Missfitness
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå