Gå til innhold

Brudesko...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva brukte dere?

Huff, jeg liker absolutt ikke de mer vanlige typene! Egentlig har jeg mest lyst til å bruke vanlig høyhælte hvite pumps. Tenker det må vel være greit det!? Skal ha kort kjole. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gule, høyhælte sko med t-strap. Vanlige brudesko var ikke helt min greie. :) Gikk barbeint etter at festen hadde kommet i gang. 

Anonymkode: c7f23...e45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hvite converse som jeg limte stener og bling på 😊 Hater å gå meg heler! 

Du bruker akkurat de skoene du vil, regler for bekledning har vi da for lengst kastet på havet? 😏

Anonymkode: 33d28...4a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hvite sko med litt hæl som var gode å gå i. 

Anonymkode: 36ab8...303

Skrevet

Er det spesielle sko for bruder? Holder det ikke å finne et par som passer til kjolen? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Thyra skrev:

Er det spesielle sko for bruder? 

Ja, og det vet du sikkert ;) 

Anonymkode: 87121...bdf

Skrevet

Jeg skal gifte meg på sommeren, og er ikke glad i å gå med heler. Blir lyserosa converse 😍

A43FD1F4-42EE-426F-92E2-54C92D8D7EFA.jpeg

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jada, typisk KG, her skal det unormale fremheves som det normale.

Det er ingen som nekter deg å gifte deg i slalåmstøvler heller om du ønsker. Men, det er nå en gang slik at det vanligste er en penere type sko. Google "brudesko" eller "bridal shoes" ;) 

Og til TS, i de fleste bryllupene jeg har vært i, har bruden alltid brukt en høyhælt hvit/off-white pump, stort sett uten noen spesiell brudestil. 

Endret av Missfitness

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...