Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Moonspella
Skrevet

1. Veldig søt, kjekk, koselig, omtenksom, sjarmerende, snill og voksen (23år).. Han prater jeg bare med når det er fest eller annet offentlig sosialt som skjer. (Jeg og broren hans er bekjente og han har nok "lagt inn et godt ord" for meg.. :wink: )

2. (19år) Vakker! nice kropp, snill, beskjeden, party every weekend, tørr ikke helt å stole på han. (Vel, jeg stoler jo nesten ikke på noen!) Frykter at han er lik de ekle, playboy, rundbrenner kompisene sine, selv om han har endel ordentlige kompiser også.. jeg har rota med han på hver fest vi har vært på samtidig de siste årene. Vi holdt på å bli sammen for 2år siden, men begge fikk annen kjæreste istedet..

Møtte begge på samme fest i påska. Dansa og prata med han som er 23, men ble med noen venninner ut for å røyke.. Da møtte jeg han på 19. Den første fyren var glemt for en stund.. "Ute av syne, ute av sinn" :-? Har ikke sett han siden.

Rotefyren sa at han trodde at han var forelska i meg og at han ofte tenkte på meg. Han var full, men sa at han ikke kom til å angre på det han sa i ettertid.

Jeg får klaustrofobifølelse når gutter sier sånnt. Vi kjenner ikke hverandre så godt. Forelska? :o

Jeg trakk meg litt tilbake, men har sendt mld med han i det siste og prata i tlf.

3. Sexy mann som jeg flørta masse med før. Rota litt gjorde vi også (29år)..

Han trener fotballaget til gutta jeg gikk på u.skolen med og arbeider med barn og unge. Sånn jeg ble kjent med han. Vi kjenner hverandre godt, men mista kontakten for snart et år siden. Traff han på butikken for et par timer siden, deretter var det på`n igjen med flørt og mld. Han er egentlig "forbudt" for meg, for han har dame og barn. ("jo mer uoppnåelig, jo bedre" tenker den dumme hjernen min..) Forholdet deres holder på å gå i søpla, men alikavell.. Han har unge! :o

3 menn.. Hvem velger jeg? (hvis dem vil ha meg da.. :hoho: )

Etter å ha skrevet dette fant jeg selv ut at jeg egentlig bare kan drite i nr3. Føler meg som en liten fjortis som er forelska i læreren eller, ja, nettopp, trener`n...

Men nr.1 eller nr.2? Hvem ville du blitt bedre kjent med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må kjenne på magefølelsen!

Skrevet

spørs på musikksmaken dems..

gå for han som liker metall!

:P

Gjest Happyskvætt
Skrevet

Høres litt ut som du kanskje er forelska i forelskelsen... eller??

Gjest Anonymous
Skrevet

Hold dem på gress til det skjer noe av seg selv, så du slipper å ta avgjørelsen selv. Vær snill med begge, men ha ikke sex med noen av dem til du har bestemt deg.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hadde IKKE valgt noen av de, for må du velge mellom tre stykker har du ikke møtt den du ønsker å bli bedre kjent med :wink:

Vær singel du, for det tror jeg passer deg ypperlig akkurat nå :wink:

Skrevet

vedder på at nummer fire dukker opp, du ender ikke opp med noen av dem... Hvis en av dem var mr. Right ville du ikke ha hatt valgets kvaler i det hele tatt!

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...