AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Trenger noe som virkelig shaper bra, og som gjør nytten.. Ikke Lindex/kappahl typene.. Har dere noen tips? Anonymkode: 16bf7...7bd
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Trinny og susanna Anonymkode: fc474...111
Wonders Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Jeg lurer på det samme. Vil ikke det variere etter hva man trenger støtte til? Mener Trinni og Susanna sin fikk dårlig omtale i tv2 hjelper deg eller noe? Håper de lager en til episode på det. Er så mye dårlig som buler utover om man setter seg ned.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 11 minutter siden, Wonders skrev: Jeg lurer på det samme. Vil ikke det variere etter hva man trenger støtte til? Mener Trinni og Susanna sin fikk dårlig omtale i tv2 hjelper deg eller noe? Håper de lager en til episode på det. Er så mye dårlig som buler utover om man setter seg ned. Enig i det. Har lest en hel haug med reviews på amazon.co.uk og com for å se hva som funker (der kan man jo se før og etter bilder og.. Sålangt har jeg selv vært mest fornøyd med Magic bodyfashion sin fra Zalando, men ser etter noe hakket bedre Anonymkode: 16bf7...7bd
lillemy02 Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 (endret) Spanx! Eller så ar du noe som heter compression garments Endret 9. januar 2019 av lillemy02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå