AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Jeg har alltid likt puppene til tross for at de er små. Helt siden barneskolen har jeg hatt problemer med kroppen min og endte opp med anoreksi som jeg nå er frisk fra, men puppene de var det aldri noe feil med. Likevel sitter jeg nå og hater de små puppene mine, selv om kjæresten elsker de. Flere som har det sånn? At de bare plutselig hater noe med sin egen kropp som de likte før? Anonymkode: 0904b...f07
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Jeg kan begynne å hate ting jeg har likt før, men det er fordi jeg er litt lett påvirkelig og har dårlig selvtillit. F.eks elsket jeg rumpa mi før, men nå som den skal være spretten og med litt størrelse hater jeg den. Ikke med en gang, men langvarig eksponering av nye skjønnhetsidealer påvirker meg til å mislike ting jeg ikke tenkte på før. Leppene også, når jeg tenker meg om. Tenkte aldri over hvordan de så ut for noen år siden, nå syns jeg de er for små. Kan det være noe sånt med deg også? Anonymkode: b82e7...983
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan begynne å hate ting jeg har likt før, men det er fordi jeg er litt lett påvirkelig og har dårlig selvtillit. F.eks elsket jeg rumpa mi før, men nå som den skal være spretten og med litt størrelse hater jeg den. Ikke med en gang, men langvarig eksponering av nye skjønnhetsidealer påvirker meg til å mislike ting jeg ikke tenkte på før. Leppene også, når jeg tenker meg om. Tenkte aldri over hvordan de så ut for noen år siden, nå syns jeg de er for små. Kan det være noe sånt med deg også? Anonymkode: b82e7...983 Jeg er ikke TS, men wow, det er som å lese om meg selv dette her. Da jeg var 15-16 var jeg veldig fornøyd med de lange beina mine, de var fint formet og rumpa var liten men fin. Nå som jeg er 21 og har blitt overeksponert og fått ødelagt selvbildet av disse skjønnhetsidealene, hater jeg både beina og rumpa. Beina virker nesten deformerte i mine øyne og ser helt rare ut, rumpa er såklart altfor liten og ikke fin. Noe har skjedd.. 😔 Anonymkode: 5981c...e17
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke TS, men wow, det er som å lese om meg selv dette her. Da jeg var 15-16 var jeg veldig fornøyd med de lange beina mine, de var fint formet og rumpa var liten men fin. Nå som jeg er 21 og har blitt overeksponert og fått ødelagt selvbildet av disse skjønnhetsidealene, hater jeg både beina og rumpa. Beina virker nesten deformerte i mine øyne og ser helt rare ut, rumpa er såklart altfor liten og ikke fin. Noe har skjedd.. 😔 Anonymkode: 5981c...e17 Ja, det er ikke noe heldig utvikling.. ser det går igjen i hele venninnegjengen min også. Man ser jo hvor populære og ettertraktet de med det nye idealutseende er hver dag, hele tiden. Man leser om de i avisene, hører om hvor perfekt den type utseende er og ser typen følge de sol besatt på instagram samtidig som han benekter at han liker sånt utseende (gjelder personlig ikke meg, men vet om utallige slike tilfeller). Så jeg syns ikke det er så rart at man sakte men sikkert blir litt hjernevaska, spesielt om selvtilliten ikke er så solid i utgangspunktet. Var lettere før i tiden hvor man bare trengte å være slank syns forøvrig du høres kjempeflott ut. Lange ben er nydelig! Anonymkode: b82e7...983 1
midlertidigbruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Dere får gjøre mer som menn og bare gi faen og drite i det. Hadde det vært greit å se ut som Chris Hemsworth eller en av de andre mennene med kropp som en grest gud? Ja, selvsagt, men det er bare å gi faen i at man ikke ser slik ut og jobbe med å være fornøyd med slik man er.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 Jeg har små og liker de! Jeg er bare irritert på dem når jeg har pms, da blir de steinharde og gjør så vondt! Menn flest er takknemlige uansett hvilke pupper de får gå bglbglbl innimellom, flere kvinner burde vite dette. Menn vil også bli elsket for den de er, de blir også usikre og de blir også lettet når den de liker gjengjelder følelser! Idiotisk dette presset folk skal gå rundt med. Puppene dine er lagd for kun deg. Tenk så rart det hadde sett ut om du hadde hatt noen andre! Anonymkode: 8f2ac...905 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå