Gå til innhold

Jeg er drittlei av at folk poster bilde av hundebæsj på Face!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Pun not intended. 💩

Jeg er medlem av grupper på Facebook for de som bor i min gate og for de som bor i mitt «område», og jeg er så lei alle hundebæsjbilder! Når jeg sitter meg ned med datamaskinen etter jobb med en kopp med te, så vil jeg bare slappe av, men plutselig så får jeg et hundebæsjbilde midt på skjermen! Takk irriterende mennesker på Facebook. Takk for at dere hver jævla dag ligger ut bilder av bæsj på Face. Bilder som jeg da må se på, selv om jeg ikke ønsker det. Jeg har ikke hund en gang! Og nei, hvis noen har latt en hundbæsje med postkassene så kommer de ikke senere tilbake for å plukke det opp fordi de har dårlig samvittighet. Det har de aldri gjort.

Jeg skjønner at hundebæsj er irriterende, men det blir ikke mindre av dem fordi du tar ut din aggresjon på nettet med et bilde av en solid bajs på bakken. Om du virkelig må, så kan du skrive en post hvor du klager på hundebæsj med postkassestativet, men spar oss andre for bilder, fordi vi har ikke gjort noe galt. Kan ikke jeg få logge meg på Facebook uten å bli møtt med bilder av en hunds avføring? Er det for mye å be om? 

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skyld på de idiotiske hundeeierne. De som poster bilde av bæsjen prøver bare å få de oppmerksomme på det. Det er ikke dritkult å hakke frossen dritt. Eller sende ettåringen i barnehagen uten dress fordi han satte seg i hundebæsj fem minutter før dere skulle dra. Eller sette seg inn i bilen og finne ut litt for sent at du tråkka i en skikkelig ruke før du planta beina på gulvet. Herlig å sitte i stanken til jobb, og måtte ta vaskejobben i minusgrader senere på dagen.

Faens dritthundeiere som ikke kan plukke opp den jævla bæsjen!

Anonymkode: e5668...ae5

• Liker 2
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skyld på de idiotiske hundeeierne. De som poster bilde av bæsjen prøver bare å få de oppmerksomme på det. Det er ikke dritkult å hakke frossen dritt. Eller sende ettåringen i barnehagen uten dress fordi han satte seg i hundebæsj fem minutter før dere skulle dra. Eller sette seg inn i bilen og finne ut litt for sent at du tråkka i en skikkelig ruke før du planta beina på gulvet. Herlig å sitte i stanken til jobb, og måtte ta vaskejobben i minusgrader senere på dagen.

Faens dritthundeiere som ikke kan plukke opp den jævla bæsjen!

Det er ikke de som poster bilder av bæjs som jeg får på feeden min. Du kan ikke skylde på noen andre når du selv har gjort noe. Ligger du ut bilder av bajs og plager oss andre med det, så er det du som har gjort det. Dine ekle bilder plager andre. 

Faktisk så har mange av de som gjør det hund selv. De kritiserer andre samtidig som de understreker at deres hund ikke gjør sånn. 

Endret av Chiyo
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Chiyo skrev:

Det er ikke de som poster bilder av bajs som jeg får på feeden min. Du kan ikke skylde på noen andre når du selv har gjort noe. Ligger du ut bilder av bajs og plager oss andre med det, så er det du som har gjort det. Dine ekle bilder plager andre. 

Faktisk så har mange av de som gjør det hund selv. De kritiserer andre samtidig som de understreker at deres hund ikke gjør sånn. 

Hvem er det du får i feeden din da, om det ikke er de som poster bilde av bæsj?

Alle hunder bæsjer, og de bæsjer stort sett ute. Det er eierne som ikke plukker opp som er problemet.

Hvordan skal vi ellers løse problemet? Skal jeg sitte bæsjevakt ute på min egen eiendom slik at jeg slipper hundebæsj der? Jeg har faktisk et liv.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det du får i feeden din da, om det ikke er de som poster bilde av bæsj?

Alle hunder bæsjer, og de bæsjer stort sett ute. Det er eierne som ikke plukker opp som er problemet.

Hvordan skal vi ellers løse problemet? Skal jeg sitte bæsjevakt ute på min egen eiendom slik at jeg slipper hundebæsj der? Jeg har faktisk et liv.

Jeg har et problem med de som poster bæsj på Facebook. Noen av dem har hund, andre har ikke det. Som sagt skjønner jeg problemet, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig å ligge ut bilder. Jeg trenger ikke visuel hjelp for å skjønne at det er irriterende å finne hundebæsj på bakken foran postkassestativet ditt. Det er snakk om mennesker som bor femten minutter fra der jeg bor, som poster på en gruppe for alle i området. Jeg er medlem for å få med meg hva som skjer i området, men det er også nyttig hvis noen har mistet noe eller noe slikt. 

La oss si at du bor på et område med mange tusen mennesker. Er du klar over hvor mange bilder av bæsj det blir i uken? Ganske mange! Og jeg ønsker ikke se noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Så gjør noe med innstillingene dine på facebook da, så du slipper å få de i feeden. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gjør noe med innstillingene dine på facebook da, så du slipper å få de i feeden. 

Finnes det er filter som stenger ute alle bilder av bæsj? 🙄 Jeg er medlem av gruppene for en grunn. Det er ikke bare å få dem på feeden som er problemet. Det er umulig å navigere unna alle bilder av hundebæsj på Face. Den eneste løsningen er at folk skjønner at det er ekkelt og slutter med det.

Lurer på jeg skal begynne å kommentere på alle som gjør det. Hver gang de poster et bilde så bør jeg kommentere. «Takk for eg nydelig bilde. Toppen av kransekaka for oss som er på Facebook i lunsjpausen.»

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Chiyo said:

Finnes det er filter som stenger ute alle bilder av bæsj? 🙄 Jeg er medlem av gruppene for en grunn. Det er ikke bare å få dem på feeden som er problemet. Det er umulig å navigere unna alle bilder av hundebæsj på Face. Den eneste løsningen er at folk skjønner at det er ekkelt og slutter med det.

Lurer på jeg skal begynne å kommentere på alle som gjør det. Hver gang de poster et bilde så bør jeg kommentere. «Takk for eg nydelig bilde. Toppen av kransekaka for oss som er på Facebook i lunsjpausen.»

De slutter jo når hundeeierne begynner å plukke opp dritten etter dyret sitt. Du får bli litt nazi overfor uansvarlige hundeeiere.

Anonymkode: 9b64b...3a4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Chiyo skrev:

Finnes det er filter som stenger ute alle bilder av bæsj?

Nei, men det finnes en oppfinnelse som vil få en slutt på de. Nemlig bæsjeposer!

Igjen, vær irritert på hundeeierne som ikke plukker opp!

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De slutter jo når hundeeierne begynner å plukke opp dritten etter dyret sitt. Du får bli litt nazi overfor uansvarlige hundeeiere.

Anonymkode: 9b64b...3a4

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det finnes en oppfinnelse som vil få en slutt på de. Nemlig bæsjeposer!

Igjen, vær irritert på hundeeierne som ikke plukker opp!

Men jeg er ikke hundeeier, og jeg har ikke fått noe bæsj med mitt postkassestativ. Mitt problem er med de som poster bilder på Facebook og plager alle oss andre med dem. Jeg skjønner meg ikke på mennesker som blir sint av å se en hundebæsj på bakken, men som syntes det er helt greit å dekorere Facebook med bilder av driten.

Endret av Chiyo
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...