Gå til innhold

Kosmetisk sykepleier som vil gi STORE lepper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått til 3 forskjellige kosmetiske sykepleiere i området jeg bor i, og INGEN av dem vil fylle så mye som overhodet mulig pr gang (jeg vet at man må ta step by step for å oppnå en viss størrelse, så ingen trenger kommentere dette), jeg kjenner selv at det er MYE igjen å gå på leppene når de har sprøytet ferdig. Jeg sender alltid melding først før timen og spørr om de kan fylle så mye som mulig, og ikke kun 1 ml, (+ at jeg selvfølgelig betaler deretter) og de svarer alltid at det skal de gjøre.

Er det noen som vet om noen som setter over 1 ml? Leppene mine er veldig tøyelige og jeg vet jeg har masse «plass» (siste k.sykepleier sa dette...).

Vestfold

Anonymkode: c76d1...17c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gå til de som driter i kunden og ryktet. Sånne som bare vil tjene penger. De setter nok sånn at du kan få den karikaturlooken.

Mange av de som er på let's deal er med på det. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Mona123 skrev:

Ja, gå til de som driter i kunden og ryktet. Sånne som bare vil tjene penger. De setter nok sånn at du kan få den karikaturlooken.

Mange av de som er på let's deal er med på det. 

47225213_2188921951127659_7287746390988423168_n.jpg

Anonymkode: 16941...27c

• Liker 16
Skrevet

Du skjønner vel hvorfor de ikke vil fylle på mer hvis du tenker deg om? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er både helsemessig uforsvarlig og etisk uforsvarlig. Så det er en grunn til at dem ikke gjør det! 

Unfollow kylie på Instagram! 

Anonymkode: c2a04...659

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da må du gå til uforsvarlige og dårlige behandlere. Gå til en som ikke er kosmetisk sykepleier og som har behandlingen ved kjøkkenbordet hjemme. 

Anonymkode: 6cc8a...4d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så lurt å fylle mer enn 1 ml. første gang.  Ta heller mer på kontrollen etter et par uker. Da slipper du å se helt jævlig ut før hevelsenbog stivheten går ned.  

Anonymkode: a90ac...cd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lurt å fylle mer enn 1 ml. første gang.  Ta heller mer på kontrollen etter et par uker. Da slipper du å se helt jævlig ut før hevelsenbog stivheten går ned.  

Anonymkode: a90ac...cd6

Det ser jævlig ut etterpå og.

Anonymkode: 346c0...7c6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Spør Sophie Elise hvor hun gjør det 

Anonymkode: fb35d...360

Skrevet

Ta litt om gangen. Du får være tålmodig istedet. Resultatet blir penere da. Men pass på å ikke se deg blind på leppene da. Ikke pent med for mye heller, men hvis det er sånn du liker det så er jo det din sak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ifop.gif

Anonymkode: d2d25...0be

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...