AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Jeg har gått til 3 forskjellige kosmetiske sykepleiere i området jeg bor i, og INGEN av dem vil fylle så mye som overhodet mulig pr gang (jeg vet at man må ta step by step for å oppnå en viss størrelse, så ingen trenger kommentere dette), jeg kjenner selv at det er MYE igjen å gå på leppene når de har sprøytet ferdig. Jeg sender alltid melding først før timen og spørr om de kan fylle så mye som mulig, og ikke kun 1 ml, (+ at jeg selvfølgelig betaler deretter) og de svarer alltid at det skal de gjøre. Er det noen som vet om noen som setter over 1 ml? Leppene mine er veldig tøyelige og jeg vet jeg har masse «plass» (siste k.sykepleier sa dette...). Vestfold Anonymkode: c76d1...17c
Mona123 Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Ja, gå til de som driter i kunden og ryktet. Sånne som bare vil tjene penger. De setter nok sånn at du kan få den karikaturlooken. Mange av de som er på let's deal er med på det. 13
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 7 minutter siden, Mona123 skrev: Ja, gå til de som driter i kunden og ryktet. Sånne som bare vil tjene penger. De setter nok sånn at du kan få den karikaturlooken. Mange av de som er på let's deal er med på det. Anonymkode: 16941...27c 16
Nerine_ Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Du skjønner vel hvorfor de ikke vil fylle på mer hvis du tenker deg om? 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 Nei, det er både helsemessig uforsvarlig og etisk uforsvarlig. Så det er en grunn til at dem ikke gjør det! Unfollow kylie på Instagram! Anonymkode: c2a04...659 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #6 Skrevet 8. januar 2019 Da må du gå til uforsvarlige og dårlige behandlere. Gå til en som ikke er kosmetisk sykepleier og som har behandlingen ved kjøkkenbordet hjemme. Anonymkode: 6cc8a...4d9 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Det er ikke så lurt å fylle mer enn 1 ml. første gang. Ta heller mer på kontrollen etter et par uker. Da slipper du å se helt jævlig ut før hevelsenbog stivheten går ned. Anonymkode: a90ac...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så lurt å fylle mer enn 1 ml. første gang. Ta heller mer på kontrollen etter et par uker. Da slipper du å se helt jævlig ut før hevelsenbog stivheten går ned. Anonymkode: a90ac...cd6 Det ser jævlig ut etterpå og. Anonymkode: 346c0...7c6 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #9 Skrevet 9. januar 2019 Spør Sophie Elise hvor hun gjør det Anonymkode: fb35d...360
wintergirl Skrevet 9. januar 2019 #10 Skrevet 9. januar 2019 Ta litt om gangen. Du får være tålmodig istedet. Resultatet blir penere da. Men pass på å ikke se deg blind på leppene da. Ikke pent med for mye heller, men hvis det er sånn du liker det så er jo det din sak. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå