Gå til innhold

Lurer rett å slett på å finne sexpartner istedenfor kjæreste.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selvom det absolutt er kjæreste jeg vil ha. Gir opp snart dette. Håpløst. På 8 året singel. 

Lettere å finne sexpartner? 

Anonymkode: d6c5c...184

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er feil mindset å ha sexvenn i. Å ha pulekompis kan bli suksess om du er nummen fra romantiske følelser og ikke er ensom i eget selskap.

Slik du beskriver det vil du nok få følelser fra starten av. Det er lett for kvinner å finne pulekompis, men ikke menn (etter min observasjon). 

Anonymkode: f7184...a57

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er feil mindset å ha sexvenn i. Å ha pulekompis kan bli suksess om du er nummen fra romantiske følelser og ikke er ensom i eget selskap.

Slik du beskriver det vil du nok få følelser fra starten av. Det er lett for kvinner å finne pulekompis, men ikke menn (etter min observasjon). 

Det er like lett for menn å få sexpartner som kvinne. Enkel matte, it takes two to tango.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Det er like lett for menn å få sexpartner som kvinne. Enkel matte, it takes two to tango.

Faktisk er det et mer innviklet mattestykke enn du tror, flere brukere her inne har vist til det så håper en av de kan komme med de faktiske kildene.

I bunn og grunn, så er det de samme ettertraktede mennene i norges land som rullerer på de fleste damer, mens veldig mange "ikke-ettertraktede" menn blir utelatt. Damene er kresne, og mange menn tør ikke innlede en slik relasjon i frykt av å bli avvist. 

Jeg har omtrent 10 menn på vennelista mi som er garanterte ja om jeg hadde spurt, men jeg hadde ikke sagt ja til noen av dem, f.eks. 

Håper det var en grei oversikt, noen andre får ta over om de vet hvilke teorier jeg snakker om. 

Pointet var iallfall at det er lettere for damer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk er det et mer innviklet mattestykke enn du tror, flere brukere her inne har vist til det så håper en av de kan komme med de faktiske kildene.

I bunn og grunn, så er det de samme ettertraktede mennene i norges land som rullerer på de fleste damer, mens veldig mange "ikke-ettertraktede" menn blir utelatt. Damene er kresne, og mange menn tør ikke innlede en slik relasjon i frykt av å bli avvist. 

Jeg har omtrent 10 menn på vennelista mi som er garanterte ja om jeg hadde spurt, men jeg hadde ikke sagt ja til noen av dem, f.eks. 

Håper det var en grei oversikt, noen andre får ta over om de vet hvilke teorier jeg snakker om. 

Det stemmer. Det er menn som velges fremfor andre til sex og med det å bli far. Mange er ensomme, andre har barn med flere, da ofte i ulike aldersfaser. Kvinner går for rett mann, med der vektlegger de egenskaper foran alder. Andre vandrer alene store deler av livet, ofte barnløse, kanskje i rollen som stefar, i et platonsk forhold.

Far til 4.

Anonymkode: 90ec3...a30

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er kjæreste du egentlig savner og er ute etter, er det en svært dårlig idè å skaffe seg en fuckfriend. Det er nesten oppskriften på hjertesorg. Du vil garantert begynne å få følelser for fyren etter en stund. 

Anonymkode: c6281...2e8

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at det står flere menn på kvinners venteliste enn omvendt, betyr at mennene står på flere lister. De sper små sjanser på flere muligheter. 

Mange kvinner kan velge og vrake, men de bytter på de samme mennene.

Gjennomsnittlig har kvinner og menn de samme muligheter. At mulighetene ikke er jevnt fordelt innenfor kjønnet gjelder både kvinner og menn.

Skrevet

Du får begynne å ta litt initiativ selv da og ikke bare vente på at drømmeprinsen skal falle ned i fanget på deg.

Skrevet
1 time siden, midlertidigbruker skrev:

Du får begynne å ta litt initiativ selv da og ikke bare vente på at drømmeprinsen skal falle ned i fanget på deg.

Har prøvd. Datingsider, turer, trening, men gått på ræv. Ikke funnet noen. En jeg hadde litt på gang, men ble ikke noe. 

Anonymkode: d6c5c...184

Skrevet
På 9.1.2019 den 18.50, AnonymBruker skrev:

En av grunnene til at kvinner sier nei er at vi må passe på ryktet vårt, ingen ønsker å bli stemplet som hore.

Anonymkode: eeb6f...ae2

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av grunnene til at kvinner sier nei er at vi må passe på ryktet vårt, ingen ønsker å bli stemplet som hore.

Anonymkode: eeb6f...ae2

En til er vel at det ikke er noen følelser og muligens føler seg som en knulledokke ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...