Gå til innhold

Kan kjærlighetens rus være det som hindrer meg å få orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et forhold til verdens mest fantastiske mann. Kjemien på alle plan er upåklagelig, vi har det så fint sammen at vi er i vår egen boble når vi er sammen. Vi elsker hverandre høyt, har helt fantastisk sex, men... 

Jeg oppnår veldig vanskelig orgasme når vi har sex, eller elsker vil jeg heller si. Jeg har ikke problem med å bli kåt, heller ikke få orgasme på egenhånd, men jeg trenger tydeligvis lang tid på å få det til med han. Jeg har fått orgasme noen få ganger med han, men hva er det som gjør at jeg ikke får det så lett til? Er det alle følelsene og den intense kjærligheten som står i veien? 

Det går på selvtilliten løs for hans vedkommende, dette er viktig for han å gjøre. 

Erfaringer? 

Fakta: I 30 årene, vært sammen i to år, avstandsforhold. 

Anonymkode: 52cb0...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexen er ikke såååå fantastisk når du ikke kommer. Du tenner rett og slett ikke på han. Forøvrig tror jeg neppe det har så mye å si for hans selvtillit at du ikke kommer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, FrodeF skrev:

Sexen er ikke såååå fantastisk når du ikke kommer. Du tenner rett og slett ikke på han. Forøvrig tror jeg neppe det har så mye å si for hans selvtillit at du ikke kommer. 

Jeg er så våt at det renner, det er dritdeilig det han gjør med meg, og jo jeg tenner på han. Det er bare akkurat det aller siste sekundet som mangler. 

Skrevet

Hvordan har det vært med andre partnere? 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, FrodeF skrev:

Feil! Jeg er får kjempe lett orgasme alene. Traff en mann for noen måneder siden, null problem å få orgadme i starten. Har blitt veldig betatt av han og er mye mer tent på han nå enn jeg var i starten, det kribler i hele meg bare han tar på meg og sexen er mye deiligere hele tiden enn jeg har opplevd før, da har jeg liksom ikke kjent noe av selve samleiet, men kun når jeg har fått orgasme. Nå derimot bruser det i hele kroppen fra vi kysser til vi er ferdig, men orgasmen har jeg begynt å slite med å oppnå. Så mulig det er noe i det TS nevner. Jeg er hvertfall  tent på han, det står ikke på det.

Anonymkode: b9efd...b63

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sphere skrev:

Hvordan har det vært med andre partnere? 

Jeg har aldri hatt så sterke følelser for noen som han jeg er sammen med nå. 

Jeg har fått orgasme på ONS før, og partnere jeg har vært sammen i flere år med. Men det var bare sex. Jeg var heller ikkje spesielt tent. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil! Jeg er får kjempe lett orgasme alene. Traff en mann for noen måneder siden, null problem å få orgadme i starten. Har blitt veldig betatt av han og er mye mer tent på han nå enn jeg var i starten, det kribler i hele meg bare han tar på meg og sexen er mye deiligere hele tiden enn jeg har opplevd før, da har jeg liksom ikke kjent noe av selve samleiet, men kun når jeg har fått orgasme. Nå derimot bruser det i hele kroppen fra vi kysser til vi er ferdig, men orgasmen har jeg begynt å slite med å oppnå. Så mulig det er noe i det TS nevner. Jeg er hvertfall  tent på han, det står ikke på det.

Vi har det helt likt. Har du prøvd å bare være kåt og gal, ikke tenke så mye kjærlighet? Om du skjønner.. TS. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det høres ut som han bare er dårlig i senga og ikke helt vet hva som skal til for å hjelpe deg til orgasme...

Anonymkode: ec7bf...6c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, FrodeF skrev:

🤣 Du vet ikke mye om kvinnens orgasme skjønner jeg! 

Dette er det dummeste jeg har lest her inne i dag! 

Anonymkode: e1af5...28e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt så sterke følelser for noen som han jeg er sammen med nå. 

Jeg har fått orgasme på ONS før, og partnere jeg har vært sammen i flere år med. Men det var bare sex. Jeg var heller ikkje spesielt tent. 

Kan det være overtenning, eller et så sterkt ønske om at alt skal være perfekt at du knyter deg? Husker en FF jeg hadde som tente meg noe helt vanvittig. Jeg ble så opptatt av å ikke komme for tidlig med henne, at det til slutt gikk andre veien. 

• Liker 2
Skrevet

Nei. Du er vel bare selvbevisst og anspent og med en passe dårlig elsker. 

Du kommer jo selv, så det er jo ikke noe fysisk i veien med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har det helt likt. Har du prøvd å bare være kåt og gal, ikke tenke så mye kjærlighet? Om du skjønner.. TS. 

Har prøvd. Men det er helt klart følelser der fra min side og berøringene hans gir sug i magen. Har vært i andre forhold hvor berøringen har nærmest vært «plagsom irriterende» og jeg har villet ha minst mulig berøring og kommer som bare det. Men når sant skal sies så vil jeg heller kjenne sommerfugler i magen, brusing i kroppen, bli små svimmel hver gang vi har øyekontakt og samtidig kjenne hvert støt inni meg, mot 10 sekunder med orgasme. Det er så mye mere intenst og deilig, også varer følelsen så mye mye lenger. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg. Men det hjelper lite å forklare dette når det er så viktig for mannen at jeg kommer. 

Det kan være overtenning. Og nå blir det vel stress i tillegg.. Dårlig i senga er han ikke. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd. Men det er helt klart følelser der fra min side og berøringene hans gir sug i magen. Har vært i andre forhold hvor berøringen har nærmest vært «plagsom irriterende» og jeg har villet ha minst mulig berøring og kommer som bare det. Men når sant skal sies så vil jeg heller kjenne sommerfugler i magen, brusing i kroppen, bli små svimmel hver gang vi har øyekontakt og samtidig kjenne hvert støt inni meg, mot 10 sekunder med orgasme. Det er så mye mere intenst og deilig, også varer følelsen så mye mye lenger. 

Men.....jeg tenker at de fleste kvinner ikke vil få orgasme om man «elsker» og fokuserer hele veien på selve personen og forelskelsen.

På et tidspunkt må man nesten tas skittent, og man må involvere andre fantasier enn «åh hvor mye jeg elsker deg». 

Avstandsforhold hjelper neppe på, fordi man har så mye å ta igjen - og det blir vanskelig å slappe helt av.

Man kan fint ta orgasmedelen først - og så alt det romantiske etterpå om det er behovet. 

Slutt å tenke på hvor mye du elsker fyren i en 10 minutter og begynn å tenke på noen skitnere fantasier samtidig som man gjør ting som kvinner får orgasme av: stimulering av klitoris. Etter dette kan man elske hverandre så mye man orker. 

Anonymkode: 0ed8f...446

AnonymBruker
Skrevet

Det har neppe noe med de sterke følelsene å gjøre direkte. Det ville vært rart. Men merker at du retter deg fra å ha sex til å elske... kanskje kutte ut "elskinga" og knulle med han slik du har knulla med de andre du har kommet med?

Anonymkode: ee1f3...43c

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det høres ut som han bare er dårlig i senga og ikke helt vet hva som skal til for å hjelpe deg til orgasme...

Anonymkode: ec7bf...6c8

Nei det høres ut som hun bare er dårlig i senga og ikke helt vet hva hun må gjøre for å få orgamse sammen med han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...