AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Noen ganger føler jeg at jeg taper en diskusjon. Da misunner jeg dem som i andre diskusjoner, etter å ha blitt grundig avkledd og bare har kunnet bidra med økseskaftsvar – glatt kan erklære spørsmålet for besvart og avgjort og stanse videre ordskifte. Og likevel ha mage til å vise seg etterpå, kan jeg vel legge til. Anonymkode: 69100...74b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Nei du misunner dem ikke. De irriterer deg. Innlegget ditt er passivt aggressivt Anonymkode: b51a8...ad6
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger føler jeg at jeg taper en diskusjon. Da misunner jeg dem som i andre diskusjoner, etter å ha blitt grundig avkledd og bare har kunnet bidra med økseskaftsvar – glatt kan erklære spørsmålet for besvart og avgjort og stanse videre ordskifte. Og likevel ha mage til å vise seg etterpå, kan jeg vel legge til. Anonymkode: 69100...74b Tenk på at en diskusjon ikke trenger å være en konkurranse, men en samtale hvor folk sier det de mener.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei du misunner dem ikke. De irriterer deg Gud hjelpe meg. Du har ikke flere selvfølgeligheter å bidra med, mens du er i farten? Anonymkode: 69100...74b 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 37 minutter siden, Dævendøtte skrev: Tenk på at en diskusjon ikke trenger å være en konkurranse, men en samtale hvor folk sier det de mener. Og derfor bør én deltaker ha makt til å stenge diskusjonen? Anonymkode: 69100...74b
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. januar 2019 #6 Skrevet 8. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og derfor bør én deltaker ha makt til å stenge diskusjonen? Anonymkode: 69100...74b Hvis man ikke har gode nok argumenter, så er det lite vits i å diskutere mer. Men man trenger fortsatt ikke se på det som at man har tapt, men at den andre vet mer om det som blir diskutert. Eller er flinkere til å snakke for seg.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #7 Skrevet 8. januar 2019 Stakkars Sokrates. Han døde for ingenting. Anonymkode: c48c8...31b 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #8 Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger føler jeg at jeg taper en diskusjon. Da misunner jeg dem som i andre diskusjoner, etter å ha blitt grundig avkledd og bare har kunnet bidra med økseskaftsvar – glatt kan erklære spørsmålet for besvart og avgjort og stanse videre ordskifte. Og likevel ha mage til å vise seg etterpå, kan jeg vel legge til. Anonymkode: 69100...74b Du har fått trene deg for lite på å tape og å argumentere for dine synspunker alt i førskolealder når disse viktige egenskapene blir grunnlagt i et menneske. Du får begynne å trene deg nå. Anonymkode: 7d67f...342
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #9 Skrevet 9. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei du misunner dem ikke. De irriterer deg. Innlegget ditt er passivt aggressivt Anonymkode: b51a8...ad6 KG's nye moteuttrykk. Anonymkode: 43072...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #10 Skrevet 9. januar 2019 Ok . Kanskje du legger litt for mye i internett? Bruk det konkurranseinnstinktet til en sport eller på jobben i stedet så kommer det noe nyttig ut av det. En diskusjon handler ikke om å vinne eller tape men om å lære og å kommunisere Anonymkode: c09e4...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå