Gå til innhold

Er det innafor å ha sex med en på 25 når jeg har passert 40?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare for sex. 

Anonymkode: 62c73...45c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Kjør på !!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De fleste svarer nok ja på dette, siden begge er voksne.. Jeg synes aldersforskjellen er for stor.

Anonymkode: 76852...627

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du finner noen som vil, så. Men ikke prøv å elge deg innpå noen som er mye yngre enn deg. Allerede ved 40 er det litt ekkelt, og er du 80, er det veldig ekkelt.

Anonymkode: b834c...84a

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 4afb3...367

• Liker 1
Skrevet

Kona og jeg er over 40 begge to og vi har en elskerinne på 26 som vi er med når det passer seg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det greit at to samtykkende voksne har sex, mener du? Så klart! 

Anonymkode: 3c859...df5

• Liker 3
Skrevet

Klart det er innafor, han er da voksen nok til å samtykke. Selv om jeg ikke skjønner hvorfor du vil, jeg foretrekker en mann med mer erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit om begge vil. Det hadde ikke fristet meg å ha sex med en fyr på 25, men hver sin smak. 

Anonymkode: 4ce28...dee

Skrevet

HVIS ikke noen proffesjonelle bindinger, type lege vs Pass, Fengselsbetjent vs Fange o.l.

-Seff. mentalt tilregnelig m.m. -og helt frivillig. Har vel INGEN NOE MED DET.

a.

Skrevet

Min FF er 48. Jeg er 35. Merker ikke aldersforskjellen engang med han, men mange andre på samme alder som han syns jeg er gamle. Så individuelt. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

I utganspunktet for stor aldersforskjell synes jeg selv, nen hatt sex med han to ganger og eneste tilgjengelige sex jeg har nå. Tåpelig grunn? 

Anonymkode: 62c73...45c

Skrevet

Ja, så lenge begge vil 😋

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann på 43 år syntes nok kanskje en kvinne på 25 år er helt i yngste laget selv om det ikke er noe i veien for det. Selv ville jeg foretrukket 30+. 

Anonymkode: 6e1e8...0aa

Skrevet

Jeg er 43, og har en elsker på 27.  Begge er på sin høyde seksuelt aldersmessigt, så det er virkelig intenst.                                                 Bare sørg for å ha et godkjent brannslukningsapperat i nærheten av soverommet, for det kan bli alvorlig varmt. (hehe)           Bare kos deg å nyt du.    😉

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg er med er 50, jeg er selv i midten av 20-årene. Null problem så lenge man liker hverandre og respekterer hverandre, men det bør jo være en forutsetning uansett, spør du meg.

Anonymkode: 95d66...026

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns så lenge man er over 25 så er det innafor for da er man hvertfall voksen, i motsetning til om den andre hadde vært 20 eller 22. Man er psykisk og emosjonelt mye mer ferdig utviklet som 25 åring og forstår litt mere 

Anonymkode: 10108...dc6

• Liker 1
Skrevet

En 25-åring er voksen nok til å ta egne valg, så jeg ser ikke helt problemet her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...