philippa starck Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Hehe - var på afterski i Hemsedal i helgen, og det var skikkelig rølp og gøy... Djen spilte denne sangen, og jeg lurer på: hvem er det sin sang? De Lillos? Kan noen hjelpe meg?
Sniglå Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Er ikke helt sikker jeg, men er ikke det "Stygge lille Trine" den heter?
Malou Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Åh, jeg har minner om mye rølp og gøy til denne sangen.. :oops:
pusla Skrevet 5. april 2005 #7 Skrevet 5. april 2005 Jeg har alltid hørt det som "Stygge lille Trine" jeg og.
Arwen Skrevet 5. april 2005 #9 Skrevet 5. april 2005 Det er Trine ja Måtte dobbeltsjekke for å være sikker: http://www.guitaretab.com/p/postgirobygget/14983.html
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #10 Skrevet 6. april 2005 Det er stygge lille Trine..he he..husker den godt jeg og syntes litt synd på Trine..h ehe
Fat Sally Lee Skrevet 6. april 2005 #11 Skrevet 6. april 2005 Egentlig en trist og tragisk historie, høyst aktuell. Hvis en ser forbi måten det er lagt fram på...
*Lene* Skrevet 7. april 2005 #12 Skrevet 7. april 2005 Hehe - var på afterski i Hemsedal i helgen' date=' og det var skikkelig rølp og gøy... Djen spilte denne sangen, og jeg lurer på: hvem er det sin sang? De Lillos? Kan noen hjelpe meg?[/quote'] Heey..der var jeg også ;-) Tok helt av jo.. Danset vi på samme bord? Hehe...
Gjest Sukkerert Skrevet 13. april 2005 #13 Skrevet 13. april 2005 For en trist slutt. Kunne hun ikke funnet seg en stygg Trinius og fått stygge små Trine og Triniuser. Levd lykkelig alle sine dager ? :tøyse:
Samantha Skrevet 13. april 2005 #14 Skrevet 13. april 2005 For en trist slutt. Kunne hun ikke funnet seg en stygg Trinius og fått stygge små Trine og Triniuser. Levd lykkelig alle sine dager ? :tøyse: JOOOO, det syns eg! Slutten ødelegge heile sangen. :slå av:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå