Gjest Gitte Skrevet 6. april 2005 #21 Skrevet 6. april 2005 så du kan omtrent sammenligne smerten som med å bruke pinsett på leggen? eller i bikinilinjen? pain :-?
Gjest Madeline Skrevet 6. april 2005 #22 Skrevet 6. april 2005 så du kan omtrent sammenligne smerten som med å bruke pinsett på leggen? eller i bikinilinjen? pain :-? Ja omtrent det. Men du blir mye fortere ferdig.
Gjest Gitte Skrevet 6. april 2005 #23 Skrevet 6. april 2005 jeg så du skrev tidligere at du brukte babyliss fra el-kjøp. er den grei å bruke?
Gjest Madeline Skrevet 6. april 2005 #24 Skrevet 6. april 2005 jeg så du skrev tidligere at du brukte babyliss fra el-kjøp. er den grei å bruke? Etter å ha sjekket merket på min, så jeg at det var Braun, ikke Babyliss :oops: . Men jeg ga 249,- for den. Vil tro at den Babylissen de selger på Elkjøp til samme pris nå, er omtrent samme kvalitet. Min er helt grei å bruke. Hadde ikke anbefalt epilator elers
Gjest synseren Skrevet 6. april 2005 #25 Skrevet 6. april 2005 Jeg går til hudpleier og vokser leggene. Det som er fordelen er at det ikke vokser ut flere og stive hår etter voksbehandlingen. Voksing av leggene varer i 4 til 6 uker. Vet ikke hvor lenge det varer med epilatoren. Kan tenke meg at det er tungvindt å vokse bena på egenhånd hjemme og at epilatoren er bedre da. :-)
Arkana Skrevet 7. april 2005 #26 Skrevet 7. april 2005 Kan tenke meg at det er tungvindt å vokse bena på egenhånd hjemme og at epilatoren er bedre da. :-) Jeg synes ikke det er tungvindt. Har man gjort det et par ganger går det lett og greit uten kliss, og jeg trenger bare gjøre det en gang i mnd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå