Gå til innhold

Voks vs epilator

Fremhevede innlegg

Gjest Gitte
Skrevet

så du kan omtrent sammenligne smerten som med å bruke pinsett på leggen? eller i bikinilinjen? pain :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet
så du kan omtrent sammenligne smerten som med å bruke pinsett på leggen? eller i bikinilinjen? pain :-?

Ja omtrent det. Men du blir mye fortere ferdig.

Gjest Gitte
Skrevet

jeg så du skrev tidligere at du brukte babyliss fra el-kjøp. er den grei å bruke?

Gjest Madeline
Skrevet
jeg så du skrev tidligere at du brukte babyliss fra el-kjøp. er den grei å bruke?

Etter å ha sjekket merket på min, så jeg at det var Braun, ikke Babyliss :oops: . Men jeg ga 249,- for den. Vil tro at den Babylissen de selger på Elkjøp til samme pris nå, er omtrent samme kvalitet. Min er helt grei å bruke. Hadde ikke anbefalt epilator elers :wink:

Gjest synseren
Skrevet

Jeg går til hudpleier og vokser leggene. Det som er fordelen er at det ikke vokser ut flere og stive hår etter voksbehandlingen. Voksing av leggene varer i 4 til 6 uker. Vet ikke hvor lenge det varer med epilatoren.

Kan tenke meg at det er tungvindt å vokse bena på egenhånd hjemme og at epilatoren er bedre da. :-)

Skrevet
Kan tenke meg at det er tungvindt å vokse bena på egenhånd hjemme og at epilatoren er bedre da. :-)

Jeg synes ikke det er tungvindt. Har man gjort det et par ganger går det lett og greit uten kliss, og jeg trenger bare gjøre det en gang i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...