AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Jeg har nylig vært ute og reist, og flyselskapet rotet bort baggasjen min i mange dager. Jeg fikk et skjema fra flyselskapet som bekrefter at baggasjen ikke kom frem, og er forsikret mot dette. Måtte kjøpe inn toalettsaker og noen klær, diverse ting. Ikke ellevilt store summer, men fortsatt ting jeg ikke ville kjøpt hadde kofferten kommet frem. Jeg har snakket med forsikringsselskapet mitt som sier dette dekkes med forsikringen jeg har Det som er forferdelig kjedelig er at jeg tok vare på kvitteringene mine, men han jeg bor med har dessverre klart å kaste dem, da han trodde det var søppel. Jeg har altså ikke kvitteringer på mesteparten av det jeg måtte kjøpe Er alt håp ute for å få tilbake på forsikringen min? Kan jeg bruke kontoutskrifter istedenfor kvitteringer? Anonymkode: 0e236...2a3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nylig vært ute og reist, og flyselskapet rotet bort baggasjen min i mange dager. Jeg fikk et skjema fra flyselskapet som bekrefter at baggasjen ikke kom frem, og er forsikret mot dette. Måtte kjøpe inn toalettsaker og noen klær, diverse ting. Ikke ellevilt store summer, men fortsatt ting jeg ikke ville kjøpt hadde kofferten kommet frem. Jeg har snakket med forsikringsselskapet mitt som sier dette dekkes med forsikringen jeg har Det som er forferdelig kjedelig er at jeg tok vare på kvitteringene mine, men han jeg bor med har dessverre klart å kaste dem, da han trodde det var søppel. Jeg har altså ikke kvitteringer på mesteparten av det jeg måtte kjøpe Er alt håp ute for å få tilbake på forsikringen min? Kan jeg bruke kontoutskrifter istedenfor kvitteringer? Anonymkode: 0e236...2a3 Forsikringer krever i 99,9 % av alle tilfeller kvitteringer. Derfor er det uhyre viktig å være nazi på å få med seg og å ta vare på kvitteringer. Men når du har kjøpt ting med kort og har kontoutskrift så skal det være tilsvarende dokumentasjon som kassalapp. Snakk nå med forsikringsselskapet ditt, og ikke sitt og vent på en million svar fra folk utenfor forsikringsselskapet ditt. Ellers vil jeg legge til at det er en dårlig forsikring du har, vi har en forsikring der det utbetales et beløp på stedet når kofferten har vært borte x antall timer, uten spørsmål om beløp eller kvittering på innkjøp. Anonymkode: c4e92...9a0 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Spør forsikringsselskapet! Ingen andre kan besvare spørsmålet da ulike forsikringsselskaper opererer med ulik praksis. Anonymkode: 6ecb2...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå