Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt lost når det gjelder utdanning og jobb. Droppet nylig ut av høgskolen der jeg studerte Barnehagelærer, fant fort ut at dette ikke var noe for meg. Jobber i klesbutikk, har jobbet der i 8 måneder. Jeg har noe form for sosial angst, går fint i klesbutikk for der går jeg inn i en rolle - men vet at jeg ikke kan være i denne rollen for alltid da dette er ganske slitsomt. 

Har tidligere jobbet i bolig, men der følte jeg meg utilpass pga så mange kollegaer og jeg har ganske prestasjonsangst.

Jeg misunner kjæresten min, for han jobber med maskiner - derav har han mange kollegaer men han jobber ikke MED mennesker. Selvom jeg elsker mennesker så vil jeg rett og slett ikke jobbe med det. Spesielt ikke mange mennesker.

Er det noen av dere som har sosial angst og jobber et sted der dere trives? Trenger sårt tips😔

Jeg vurderer å søke meg inn på folkehelse, siden jeg er glad i å trene og generelt glad i helse - og håper at dette kan gi en jobb der man kan være litt for en selv samt jobbe med mennesker i en nær relasjon. Noen erfaringer her også?:)

Anonymkode: 3f3e7...b3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ganske utpreget sosial angst, men jobber som radiograf. Dvs tett innpå både pasienter og kolleger. Da jeg tar på meg den hvite uniformen er jeg på en måte en annen person. Profesjonell. Dette har tatt LANG tid for psykologen å få printa inn i hodet mitt. Men det kan funke for deg også!

Anonymkode: fe176...e16

AnonymBruker
Skrevet

Kontorjobb evt konsulent kan vel kanskje være greit, siden du jobber da kun med en person og ikke mange folk. Kjæresten jobber deltid på en IT avdeling for en institusjon og der krever det ikke at man er sosial men bare hjelper kundens problemer med pcen osv. Bibliotek er også en fin jobb siden man får mye tid alene og. Kundeservice på tlf så sitter man i en kontor med kollega, men du har ingen personlig kontakt ved å møte kunder. Det er vanskelig å finne jobb der man kan unngå helt mennesker.

Anonymkode: c1fde...bb2

Skrevet

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...